Daar gaat mijn droom van een relatie met een modquote:Op woensdag 6 september 2006 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar is een reden voor, maar trek je er maar niets van aan![]()
Ben al weer weg.quote:
Hierrrrrr jijquote:
Kijk nog eens goed danquote:Op woensdag 6 september 2006 02:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droom van een relatie met een mod![]()
Yes master!quote:Op woensdag 6 september 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hierrrrrr jij![]()
![]()
Ben best intimiderend soms![]()
Ik kijk idd met een andere blik naar je nuquote:Op woensdag 6 september 2006 02:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nieuw laagje verf, lijkt meteen stukken beter![]()
Soms is even zwart ook wel leukquote:Op woensdag 6 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kijk idd met een andere blik naar je nuBlauw, niet-blauw, Blauw. Jouw macht kent geen grenzen. Een soort axe-effect, maar dan zonder die hordes vrouwen al heb je aan mij zat natuurlijk
![]()
Hobselsquote:
nee waar ?? linkje ?quote:Op woensdag 6 september 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobsels![]()
![]()
![]()
![]()
Had je mijn spinnenverhaal nog meegekregen? Broek+mannetje+rug+Eeeeeeeeeeekkkkkksssss?
sinds 18 augustus geloof ikquote:Op woensdag 6 september 2006 02:45 schreef MaJo het volgende:
Is er weer een Big Brother? Helemaal gemistMaar ik kijk dan ook geen talpa
Hoelang is het al bezig? Misschien kan ik er nog invallen
Hoe laat wordt het uitgezonden?quote:Op woensdag 6 september 2006 02:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
sinds 18 augustus geloof ik![]()
zoiets..
begint nu ook pas leuk te worden.. dus je hebt nog niet bijzonder veel gemist hoor![]()
Geen idee meer waar, vertel het nog wel ff dan speciaal voor jouquote:Op woensdag 6 september 2006 02:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee waar ?? linkje ?
ohhh dem![]()
psst mijn mannetje heeft er gisteren weer 1 gekilled die boven mijn hoofd eng zat te doen.. schrok me kapot![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wel leuk trouwens. Een paar dagen geleden ging ik slapen en was de streams vergeten af te zetten (), dus de hele nacht met de streams aan geslapen. 's ochtends schrok ik me rot, want leek een mechanische haan te kraaien! Ik dacht nog: zo klinkt mijn wekker helemaal niet
, sprong uit mijn bed om *iets* te snoozen en kwam er toen achter dat de streams nog aanstonden: het was de haan van BB
Wel een hele ervaring, wakker worden met de haan van BB
19:00 voorlopig, over een tijdje 18:30 geloof ik.quote:
Als er op Fok! geen rellen zijn dan tussen 19:00 en 19:30quote:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeks !!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee meer waar, vertel het nog wel ff dan speciaal voor jou![]()
Mannetje heel de kamer overhoop 's nachts, nergens een spin. Trekt ie 's morgens zijn broek aan holt dat kreng zo zijn rug opNiet gelogen, zag het zelf. Zwart gevaarte met een noodvaart die broek uit en die rug op. RILLLLLLLLLLLL
Zelfs het typen geeft me de rillen. Maar goed, zwart gevaarte is geplet, ben alleen bang voor nummero 2. Zal vast wel ergens nog zitten
IK WIL HET NIET. Aaaaaaaaaaaa
![]()
Kijk jij ook maar uit voor nummero 2![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 6 september 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als er op Fok! geen rellen zijn dan tussen 19:00 en 19:30![]()
Zijn er wel rellen dan stelt Hummie alles uit tot na de rellen![]()
Poehbaaaaaaaquote:Op woensdag 6 september 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als er op Fok! geen rellen zijn dan tussen 19:00 en 19:30![]()
Zijn er wel rellen dan stelt Hummie alles uit tot na de rellen![]()
Dat er in het huis geen Fok!quote:
hey little sister how are you doing?quote:
Ik heb hier 24 uur per dag nick jr, mag je zo veel kijken als je maar wilt, ruilen?quote:Op woensdag 6 september 2006 03:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hey little sister how are you doing?hier alles top meis, maar mis wel die stomme poehbahhhhh
![]()
![]()
Achja, we hebben nu de superboeiende streams heh, niet zeurenquote:Op woensdag 6 september 2006 03:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hey little sister how are you doing?hier alles top meis, maar mis wel die stomme poehbahhhhh
![]()
![]()
Doe maar ff lekker zelluf, hij lurkt hier altijd nog, ik allen als ik op wakker wordende bewoners w8 en uiteraard de huldes voor de streamverslagenquote:Op woensdag 6 september 2006 03:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achja, we hebben nu de superboeiende streams heh, niet zeuren![]()
![]()
Hier alles flex hoor, kusje voor Arliator![]()
Wha ha voor jou een flesje daddy sauce en heel veel walker chipsquote:
Rellende lurkerdquote:Op woensdag 6 september 2006 03:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doe maar ff lekker zelluf, hij lurkt hier altijd nog, ik allen als ik op wakker wordende bewoners w8 en uiteraard de huldes voor de streamverslagen![]()
In het weekend hequote:Op woensdag 6 september 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rellende lurkerdI like it en schop die luie donder eens gewoon online
![]()
Ow, waar dan welquote:Op woensdag 6 september 2006 03:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
In het weekend he, en dan niet eens meer hier
![]()
Waar hij wel alle aandacht krijgt van iedereen en vooral de vrouwtjes hequote:
Aha, is het weer de bronsttijdquote:Op woensdag 6 september 2006 03:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Waar hij wel alle aandacht krijgt van iedereen en vooral de vrouwtjes he![]()
Ok, nu word ik serieus bangquote:
Morwenquote:Op woensdag 6 september 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ok, nu word ik serieus bangDe grote baas is er
![]()
Slaap lekker kanjerquote:
Ik vind mezelf wel redelijk verslaafdquote:Op woensdag 6 september 2006 10:11 schreef Sassefras het volgende:
en begint de verslaving bij jullie al te spelen? bij mij eigenlijk nog niet. oke, om 19:00 zit ik wel standaard voor de tv, maar echt "verslaafd" nee dat ben ik nog niet.
wanneer vinden jullie dat je verslaafd bent? (als je alle afleveringen kijkt?? dan ben ik namelijk wél verslaafd..)
quote:Vacature Creatieven
Maakt jouw geest soms rare sprongen...?
De wereld om ons heen is continue in beweging. En dus zijn wij dat ook! Want daar draait ons werk om: de beleving van de wereld waar we deel uitmaken.
Talpa Content maakt deel uit van Talpa Media en ontwikkelt crossmediale formats voor Talpa TV, radio, internet en mobiele telefonie alsmede voor digitale televisie.
Voor deze content unit zoeken wij:
CREATIEVEN M/V (fulltime)
Met prikkelende, inspirerende ideeën en een tomeloze drive om creatief te scoren.
De geschikte kandidaat:
Heeft een oorspronkelijke manier van denken en kan ideeën vertalen naar tv
Is bijvoorkeur afkomstig uit een creatieve omgeving
Herken jij je in het bovenstaande profiel en ben je geïnteresseerd? Stuur dan je CV naar onze afdeling personeelszaken via het emailadres: pz@talpamedia.nl.
Terug naar het overzicht
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:33 schreef flugeltje het volgende:
Hummie wordt vervangen
van: http://www.talpa.tv/web/show/id=441471/langid=43
[..]
Wordt lastig, aangezien de tv rechts staat van de computerquote:Op woensdag 6 september 2006 15:57 schreef Bocaj het volgende:
Gewoon in de linker ooghoek voetbal aanzetten en lekker streamen!
Ik wist dat je dit zou zeggen!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wordt lastig, aangezien de tv rechts staat van de computer
B&H heeft bb6 ook gevondenquote:
B&H ??? Ik kom hier al sinds vorig jaarquote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
B&H heeft bb6 ook gevonden?
Vast welquote:Op donderdag 7 september 2006 03:59 schreef latevogel het volgende:
zo,ik ga eens kijken of ik mijn nestje nog kan vinden![]()
Zal vast nog op de plaats zijn waar je hem het laatste zagquote:Op donderdag 7 september 2006 03:59 schreef latevogel het volgende:
zo,ik ga eens kijken of ik mijn nestje nog kan vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |