Ik vind mezelf wel redelijk verslaafdquote:Op woensdag 6 september 2006 10:11 schreef Sassefras het volgende:
en begint de verslaving bij jullie al te spelen? bij mij eigenlijk nog niet. oke, om 19:00 zit ik wel standaard voor de tv, maar echt "verslaafd" nee dat ben ik nog niet.
wanneer vinden jullie dat je verslaafd bent? (als je alle afleveringen kijkt?? dan ben ik namelijk wél verslaafd..)
quote:Vacature Creatieven
Maakt jouw geest soms rare sprongen...?
De wereld om ons heen is continue in beweging. En dus zijn wij dat ook! Want daar draait ons werk om: de beleving van de wereld waar we deel uitmaken.
Talpa Content maakt deel uit van Talpa Media en ontwikkelt crossmediale formats voor Talpa TV, radio, internet en mobiele telefonie alsmede voor digitale televisie.
Voor deze content unit zoeken wij:
CREATIEVEN M/V (fulltime)
Met prikkelende, inspirerende ideeën en een tomeloze drive om creatief te scoren.
De geschikte kandidaat:
Heeft een oorspronkelijke manier van denken en kan ideeën vertalen naar tv
Is bijvoorkeur afkomstig uit een creatieve omgeving
Herken jij je in het bovenstaande profiel en ben je geïnteresseerd? Stuur dan je CV naar onze afdeling personeelszaken via het emailadres: pz@talpamedia.nl.
Terug naar het overzicht
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:33 schreef flugeltje het volgende:
Hummie wordt vervangen
van: http://www.talpa.tv/web/show/id=441471/langid=43
[..]
Wordt lastig, aangezien de tv rechts staat van de computerquote:Op woensdag 6 september 2006 15:57 schreef Bocaj het volgende:
Gewoon in de linker ooghoek voetbal aanzetten en lekker streamen!
Ik wist dat je dit zou zeggen!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wordt lastig, aangezien de tv rechts staat van de computer
B&H heeft bb6 ook gevondenquote:
B&H ??? Ik kom hier al sinds vorig jaarquote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
B&H heeft bb6 ook gevonden?
Vast welquote:Op donderdag 7 september 2006 03:59 schreef latevogel het volgende:
zo,ik ga eens kijken of ik mijn nestje nog kan vinden![]()
Zal vast nog op de plaats zijn waar je hem het laatste zagquote:Op donderdag 7 september 2006 03:59 schreef latevogel het volgende:
zo,ik ga eens kijken of ik mijn nestje nog kan vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |