Oeh een eikel, deze tijd van het jaar. Best vroegquote:Op maandag 4 september 2006 01:21 schreef henk.jansen het volgende:
Heb je wel ens een eikeltje gezien ?
[afbeelding]
Aah danny adeptenquote:Op maandag 4 september 2006 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar die denken dat ze meer zijn dan Fok!![]()
Ikkequote:Op maandag 4 september 2006 01:56 schreef PC eend het volgende:
Het dringt nu pas tot me door![]()
Henk zit gewoon te rellen![]()
Jij zit gewoon streamcaps te plaatsen daar waar het ten strengste verboden is het over de streams te hebbenquote:Op maandag 4 september 2006 01:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ikke![]()
![]()
Was er maar wat te rellen![]()
He, meis, topavatarquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zit gewoon streamcaps te plaatsen daar waar het ten strengste verboden is het over de streams te hebben
Ik heb al een topicreport gedaan![]()
Ja was leuk en gezellig toen, kon niet wachten om naar huis te gaan na een late dienst en lekker gezellig te ouwe hoeren met iedereen , dat is dit jaar wel anders jammer maar helaas.quote:Op maandag 4 september 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, meis, topavatarMoet er steeds aan denken, van toen dan........
![]()
Ik bedoelde ook jullie hondquote:Op maandag 4 september 2006 02:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja was leuk en gezellig toen, kon niet wachten om naar huis te gaan na een late dienst en lekker gezellig te ouwe hoeren met iedereen , dat is dit jaar wel anders jammer maar helaas.![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 01:58 schreef Yolande het volgende:
Stereo heb je nog steeds je palmpje???![]()
Ach wie niet? als hij/zij voldoet ga je toch niet iets anders gebruiken.quote:Op maandag 4 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, zelfde model ook nog enzo
Ik word oud
Ik zeg regelmatig tegen mijn vriendin dat ik haar ga upgraden als ze zich niet gedraagdquote:Op maandag 4 september 2006 02:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach wie niet? als hij/zij voldoet ga je toch niet iets anders gebruiken.![]()
![]()
En?? Heeft zeker niet het gewenste resultaat ?quote:Op maandag 4 september 2006 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zeg regelmatig tegen mijn vriendin dat ik haar ga upgraden als ze zich niet gedraagd![]()
Neequote:Op maandag 4 september 2006 02:22 schreef Yolande het volgende:
[..]
En?? Heeft zeker niet het gewenste resultaat ?![]()
![]()
Nee hoorquote:
Ja, maar ja, u is geboren met een piemel hehquote:
Mannen willen niet veranderenquote:Op maandag 4 september 2006 02:26 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee hoorMaar je weet (of niet) vrouwen zijn eigenwijs en willen niet veranderen
![]()
laten we het er dan op houden dat beide sexen niet willen veranderen, dus take it or leave it. En trouwens waarom zou je willen veranderen voor iemand?quote:
V-O-L invasiequote:Op maandag 4 september 2006 02:39 schreef A-en-M het volgende:
Halllo hallo, hoe is het met jullie zo?
Vrouwen schikken heel wat vaker in dan mannenquote:Op maandag 4 september 2006 02:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
laten we het er dan op houden dat beide sexen niet willen veranderen, dus take it or leave it. En trouwens waarom zou je willen veranderen voor iemand?![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vrouwen schikken heel wat vaker in dan mannenHeel subtiel, dat wel, maar het is toch zo
![]()
Mquote:Op maandag 4 september 2006 02:39 schreef A-en-M het volgende:
Hallo, leuk je weer te zien, hoe is het met A??quote:Op maandag 4 september 2006 02:39 schreef A-en-M het volgende:
Was het logischer geweest als ik had geschreven: FOK invasie!quote:Op maandag 4 september 2006 02:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoezo V-O-L invasie... ik ben toch ook user van FOK
Niet alle vrouwen kan ik je vertellenquote:Op maandag 4 september 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vrouwen schikken heel wat vaker in dan mannenHeel subtiel, dat wel, maar het is toch zo
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oneensch: mannen schikken vaker dan vrouwen en vrouwen hebben dat niet eens door![]()
Neeeeeee, gewoon hoi.... leuk om je te zien( of zo)quote:Op maandag 4 september 2006 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was het logischer geweest als ik had geschreven: FOK invasie!![]()
Hooooi, leuk om je te zienquote:Op maandag 4 september 2006 02:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Neeeeeee, gewoon hoi.... leuk om je te zien( of zo)![]()
Hoi hoi... hier is het oke... tijdelijk werk voor A.... en binnen 2 maanden komt het eerste kleinkind.quote:Op maandag 4 september 2006 02:43 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hallo, leuk je weer te zien, hoe is het met A??![]()
Zo lekker spontaan ookquote:
Dat is een goed bericht. gefeliciteerdquote:Op maandag 4 september 2006 02:47 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi... hier is het oke... tijdelijk werk voor A.... en binnen 2 maanden komt het eerste kleinkind.
Whoi.... mag je hier ook caps plaatsen van BB.... ( ik snap er geen hol meer van hier)quote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef henk.jansen het volgende:
Even de vrouwen laten schrikken![]()
[afbeelding]
Wat een enorm hoofd heeft die gast tochquote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef henk.jansen het volgende:
Even de vrouwen laten schrikken![]()
[afbeelding]
Zal wel moeten, anders past die witte kussensloop nietquote:Op maandag 4 september 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een enorm hoofd heeft die gast toch![]()
Ik ook niet, ik weet alleen dat je hier offtopic mag posten (geloof ik) en mag zwaaienquote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Whoi.... mag je hier ook caps plaatsen van BB.... ( ik snap er geen hol meer van hier)
Oeps ik had ff je post gemist... sorry, hier gaat het ook redelijk allemaal hoor..... A heeft werk dat verlengt is tot eind nov. dus we zijn daar al weer happy meequote:Op maandag 4 september 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
MGoed hoor, zijn gangetje
Met jullie ook alles goed?
Dat mag in Caps in Commentaren op de caps Topic, denk ikquote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Whoi.... mag je hier ook caps plaatsen van BB.... ( ik snap er geen hol meer van hier)
Dank je Yolandequote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat is een goed bericht. gefeliciteerd![]()
![]()
Foutje geloof ik ,maar ik vond het leuk om je berichtje te lezenquote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mooi zo, hopelijk gaat dat verlengd wordenquote:Op maandag 4 september 2006 02:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Oeps ik had ff je post gemist... sorry, hier gaat het ook redelijk allemaal hoor..... A heeft werk dat verlengt is tot eind nov. dus we zijn daar al weer happy mee
quote:
dank je henk... ook jou ff een knuffel geven... hebben ze morgen weer stof voor in de feedback hierquote:Op maandag 4 september 2006 02:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Foutje geloof ik ,maar ik vond het leuk om je berichtje te lezen![]()
Gefeliciteerd met je kleinkind![]()
![]()
Henk kan ook niets geheim houden he?quote:Op maandag 4 september 2006 02:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dank je Yolande.... eerder hoorde ik al van henk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.... fijn hoor
![]()
We hebben dit jaar andere dingen de voorrang moeten geven, maar ik geniet er evengoed van hoor als en ander het naar de zin heeft gehad op zijn/haar vakantie
Waar, waar, waar *melke modusquote:
Gezelligquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezelligmaar hou je vriendjes wel in toom he, anders haal ik peter erbij
Jij zit ook niet lekker in je vel volgens mij??quote:Op maandag 4 september 2006 03:17 schreef nomen_nescio het volgende:
edit lamaar
Niks mis met haar velquote:Op maandag 4 september 2006 03:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jij zit ook niet lekker in je vel volgens mij??
Nope, move alongquote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 4 september 2006 03:43 schreef Canisfire het volgende:
Zijn de streams zo saai dat iedereen hier zit ?![]()
Tijn is nog wakker hoorquote:Op maandag 4 september 2006 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat denk je zelfMaar goed, ben er weg van
![]()
![]()
![]()
We moesten even een coup van VOL afslaanquote:Op maandag 4 september 2006 03:43 schreef Canisfire het volgende:
Zijn de streams zo saai dat iedereen hier zit ?![]()
Mijn Tijn niet, maar dat gaat veranderenquote:
Have funquote:Op maandag 4 september 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn Tijn niet, maar dat gaat veranderen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 00:57 schreef Pinball het volgende:
Zal ik hier anders wat SC van VOL posten? Misschien dat dat helpt.
quote:Op maandag 4 september 2006 08:50 schreef Sassefras het volgende:
ik heb weer even wat bij gelezen via het streamverslagen topic
quote:
We jatten veel van volquote:Op maandag 4 september 2006 10:39 schreef Sassefras het volgende:
[..]ik heb de vrijdag, zaterdag én zondag bij gelezen.. dus écht sarcastisch was ik niet hoor.
quote:Op maandag 4 september 2006 02:39 schreef A-en-M het volgende:
Prima hier, met jou ook?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met jullie???
![]()
Tijd geleden![]()
Prima hier met mij!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met jullie???
![]()
Tijd geleden![]()
Whehehehequote:Op dinsdag 5 september 2006 03:51 schreef nomen_nescio het volgende:
Hello!
Alles goed met iedereen lees ik, mooi houden zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |