Enkel op het leven op dit moment.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Ben je verliefd?
Als je 24/7 onder de invloed van paddo's bent heb je het eeuwige geluk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:58 schreef Aurelianus het volgende:
Je moet simpelweg weer tot het besef komen dat geluk een kortstondige illusie is.
XTC of GHB werkt ook goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je 24/7 onder de invloed van paddo's bent heb je het eeuwige geluk.
Nee! elke dag is een feest! Ik heb allemaal pluizige gevoelens in mijn lijf en ze willen er niet uit, ik heb al 10 koppen koffie gedronken en ben 3 keer aan de schijt geweest maar de gevoelens blijven. Ik ben (nog meer) confuus ( dan anders).quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
Het leven is kut en dat weet je best.
Nee, ellende is een illussie, geluk is de basislijn! (quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:58 schreef Aurelianus het volgende:
Je moet simpelweg weer tot het besef komen dat geluk een kortstondige illusie is.
kan je niet typen ofzeau, kenker ga iets aan je polio doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef jogy het volgende:
Ik stuiter zo hard dat ik me niet kan voorstellen dat niemand drugs in mijn water heeft gedaan. Ik heb een grijns alsof ik door het Nederlandse Dames-hockeyteam een week sexueel ben verwend, alles is leuk en mijn favoriete liedjes tetteren in mijn oor. Nu besef ik me dat dit niet hoort in de normen en waarden van de hedendaagse maatschappij en ik wil niet 'de vreemde eend in de bijt' zijn dus doe hier verwoede pogingen om me weer in het grijze gareel te krijgen, voor mijn eigen bestwil dus.
Dit is ernstigquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee! elke dag is een feest! Ik heb allemaal pluizige gevoelens in mijn lijf en ze willen er niet uit, ik heb al 10 koppen koffie gedronken en ben 3 keer aan de schijt geweest maar de gevoelens blijven. Ik ben (nog meer) confuus ( dan anders).
Hou je bek tegen Jogy, mofo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
kan je niet typen ofzeau, kenker ga iets aan je polio doen![]()
Het niveau is te hoog voor je he?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dwangbuisquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit is ernstig.
Ik stuur hulp! Je moet snel hierin:
[afbeelding]
Ik spreek je wel zodra de drugs zijn uitgewerkt. De enige lijn die door een menselijk leven loopt is die van ellende.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ellende is een illussie, geluk is de basislijn! (![]()
![]()
![]()
)
Doe je toch wat fout!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik spreek je wel zodra de drugs zijn uitgewerkt. De enige lijn die door een menselijk leven loopt is die van ellende.
Ik heb ( volgens mij ) geen drugs op, ik zit hier op mijn eigen emoties te spacen mên!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik spreek je wel zodra de drugs zijn uitgewerkt. De enige lijn die door een menselijk leven loopt is die van ellende.
Nee. Het leven is een lijdensweg met af en toe een wegrestaurant dat 'geluk' heet waar je bakken vol lekker eten hebt maar waar je slechts twee minuten van kan genieten omdat je je lijdensweg weer moet vervolgen.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Als je ooit LSD hebt gebruikt kan het een relapse zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb ( volgens mij ) geen drugs op, ik zit hier op mijn eigen emoties te spacen mên!
Laat me erin blijven alsjeblieft!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:09 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Als je ooit LSD hebt gebruikt kan het een relapse zijn.
Een nieuw soort SOA wellicht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef jogy het volgende:
Ik heb een grijns alsof ik door het Nederlandse Dames-hockeyteam een week sexueel ben verwend,
Mijn eerste, rightquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn eerste, right. Ik kan me nog een week herinneren dat ik een week niet naar links kon kijken omdat er dan een stroomstoot door mijn ruggegraat ging, toen gingen die dingen er ook in als smarties
.
Nee hoor, ik heb nog steeds een oog voor bagger en de baggeraars mogen nog steeds jankend sterven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Weer het einde van een goede mod.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn eerste, right. Ik kan me nog een week herinneren dat ik een week niet naar links kon kijken omdat er dan een stroomstoot door mijn ruggegraat ging, toen gingen die dingen er ook in als smarties
.
Maar hou je wel van mij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nog steeds een oog voor bagger en de baggeraars mogen nog steeds jankend sterven.
Jij kan bij mij niets fout doen, gelukkig heb ik nog collegae anders had je hélemaal vrij spel.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij kan bij mij niets fout doen, gelukkig heb ik nog collegae anders had je hélemaal vrij spel.
Zou wel leuk zijn, toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:39 schreef jogy het volgende:
Zal ik hier nou in blijven hangen? ik ben het niet gewend en vind het een beetje eng.
Dat is waar, maar ik kan niet meer serieus zijn. Zal wat zijn op een begravenis, hou ik een speech met een grijns.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:40 schreef Niwa het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, toch?
Nooit meer drugs.
Weer wat anders!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik kan niet meer serieus zijn. Zal wat zijn op een begravenis, hou ik een speech met een grijns.
Sta ik daar: ''Tot ziens lieve moeder, je was er altijd voor en ik zal je nooit vergetenquote:
Maar, omdat jij lacht gaat er niemand meer dood.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Sta ik daar: ''Tot ziens lieve moeder, je was er altijd voor en ik zal je nooit vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
"
Iedereen aan de anticonceptie, nu!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:48 schreef Niwa het volgende:
[..]
Maar, omdat jij lacht gaat er niemand meer dood.
Dat heb ik je wel vaker gevraagd maar tot nog toe heb je daar niks mee gedaan. Blij dat je toch tot inkeer komt.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:18 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat heb ik je wel vaker gevraagd maar tot nog toe heb je daar niks mee gedaan. Blij dat je toch tot inkeer komt.
Niet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:43 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Weest vrolijk! Van mij hoef je er niets aan te doen hoorBlijf lekker trippen. Straks is het weer over.
Wat een leuke stoornis: manisch positiefquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:20 schreef jogy het volgende:
Als ik maandag nou gewoon een afspraak maak met de huisarts met de melding dat ik manisch positief ben, zal ie me dan doorsturen?
Best wel ja, als ik morgen hoor dat ik overmorgen dood ga blijf ik nog steeds grijnzen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een leuke stoornis: manisch positief
Zolang jij uit ONZ blijft zal ik niet al te vaak in de buurt van je komen hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:35 schreef Metaalkop het volgende:
dit is eng... je bent mod op ONZ en je bent vrolijk? blijf uit mijn buurt aub!
Ha! Ik trek me gewoon niets meer aan van de rest van de wereld, ze kunnen mijn rug op. Heerlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:37 schreef cerror het volgende:
Iedereen heeft wel eens een euforische tijd.
Ik heb de mijne al gehad maar ik hoop dat het nog lang duurt Jogy!
Als je weer terug valt in de wat meer rationele beerput van de echte wereld ben je weer snel de oude.
Voordeel, je hoeft niet te landen als je me oppiktquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vlieg wel even langs, morgen.
Helaasquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het weer overgwaaid, inmiddels?
Ja maar, hoe kan ik dan ooit een contributie leveren aan deze wonderlijke maatschappij vol liefde en verdraagzaamheid! Ik zou me schuldig voelen als ik niet meer meeleef met de rest van de wereld en dat ik lachend door het leven ren terwijl een ander de grappen van het leven niet kan zien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:38 schreef remlof het volgende:
grijze garelen zuigen jogy!
waarom moet ik meteen aan Donner denken?
Dromenvangerquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang jij uit ONZ blijft zal ik niet al te vaak in de buurt van je komen hoor, de rest van het forum zuigt apenhaar
.
[..]
Ha! Ik trek me gewoon niets meer aan van de rest van de wereld, ze kunnen mijn rug op. Heerlijk.
[..]
Voordeel, je hoeft niet te landen als je me oppikt.
[..]
Helaas.
[..]
Ja maar, hoe kan ik dan ooit een contributie leveren aan deze wonderlijke maatschappij vol liefde en verdraagzaamheid! Ik zou me schuldig voelen als ik niet meer meeleef met de rest van de wereld en dat ik lachend door het leven ren terwijl een ander de grappen van het leven niet kan zien..
Dromenvanger is een heldquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dromenvanger.
Geef jogy's account terug.
Daar ben ik het mee eensquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een plan is 1
Nu nog de uitvoering
Geld geld geld, dan heb je geld nodig. En mensen die meedoen ook.
Mensen die ook naar het feest gaan. En naast de tent waar het feest is, staat een hotel voor alle zatte, bezopen en stony mensen. Mensen die helemaal out gaan, die moeten binnen no-time in het nest kunnen gaan liggen.
En dan kun je nog altijd praten met mensen. Overal ruimtes om te relaxen. Zo'n meeting wil ik dus
Geen amateuren meeting
Een echte meeting
Waarom loopt er hier geen multi multi multie miljardair rond
Wordt tijd dat fok eens op de beurs gaat ook.
Geld geld geld!!!!
Het wordt tijd for big money hier. En dan wordt er 1 tent gebouwd en ook hotel. Kun je ieder weekend een party organiseren
Mystery Fok!
Hoe zou je die tent moeten noemen waar de hele week een feest plaats vindt?
Mystery fok!
Tonight no fokking, tonight it's party time
Free alcohol and drugs.
Free sex.
Sex drugs & Rock N' Roll
Dream on
Maar zo hoort het wel te zijn. Alleen is het niet zo nu![]()
Verdomme, wat kan die gast heerlijk tikkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
Chris, shut the fuck up.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
Blijkbaar. Is dat erg?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:00 schreef zhe-devilll het volgende:
manisch?
Lees jij ook weleens 's ochtends onder het genot van een kop thee zijn posthistorie door?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Verdomme, wat kan die gast heerlijk tikken.
Dat doet toch iedereen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lees jij ook weleens 's ochtends onder het genot van een kop thee zijn posthistorie door?
Bedoel je zo'n dwangbuisgeval? maar die hebben toch wél mouwen? of gewoon een bodywarmerding?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:52 schreef jogy het volgende:
Ik ben al een paar metertjes naar beneden gedaald trouwens, meer uit zelfbescherming dan iets anders. Ik wil natuurlijk niet in een jas zonder mouwen gepropt worden.
Naja, ze hebben op zich wel mouwen maar die zitten dichtgenaaid, best lastig als ik jeuk aan mijn neus heb.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:54 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n dwangbuisgeval? maar die hebben toch wél mouwen? of gewoon een bodywarmerding?
Zeik niet, iedereen is alles en je schept je eigen werkelijkheid. Hup, kop omhoog en morgen is er weer een dag! *bloemetjes strooit*quote:Op zondag 3 september 2006 05:46 schreef DeeCruise het volgende:
Ben je nu nog steeds manisch? Zou je mij dan een beetje positieve energie kunnen sturen? Ik zwelg in zelfmedelijden momenteel
zelfs op maandagochtend?quote:Op maandag 4 september 2006 11:30 schreef jogy het volgende:
Still going strong trouwens.
Ik begrijp er ook geen klote van, remlof. Naja, ik begrijp het wel maar ik kan het niet bevatten.quote:
Ik denk dat je het wel bevat maar niet begrijpt!quote:Op maandag 4 september 2006 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen klote van, remlof. Naja, ik begrijp het wel maar ik kan het niet bevatten.
Mijn geest is rondjes aan het rennen om mijn ziel en mijn ziel vindt het geweldig. Mijn lichaam staat er maar een beetje naar te kijken en denkt 'WTF?quote:Op maandag 4 september 2006 11:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel bevat maar niet begrijpt!
Dus het wel in je sluit maar het niet met je verstand kan volgen
yep en met 24/7 camera toezicht...quote:Op maandag 4 september 2006 11:44 schreef jogy het volgende:
Als ik opeens wél een comedown krijg dan moet ik minstens een week onder toezicht, naakt in een kamer zonder scherpe randjes of touwen, ben ik bang.
Zal ik maar meteen een mailtje naar Talpa sturen. Die vinden toch alles leuk. Alleen jammer dat ze dan 'om het interessant te houden' stiekem midden in de nacht een touw naar binnen mikken, om het leuk te maken. Commentaar van Linda de mol en Beau.quote:Op maandag 4 september 2006 11:46 schreef remlof het volgende:
[..]
yep en met 24/7 camera toezicht...
BB-jogy
Misschien ben jij wel meer materiaal voor Discoveryquote:Op maandag 4 september 2006 12:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal ik maar meteen een mailtje naar Talpa sturen. Die vinden toch alles leuk. Alleen jammer dat ze dan 'om het interessant te houden' stiekem midden in de nacht een touw naar binnen mikken, om het leuk te maken. Commentaar van Linda de mol en Beau.
Ik word al panisch van een mot. Lijkt me geen geweldig plan eigenlijkquote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel meer materiaal voor Discovery
laten struikelen is geen optie?quote:Op maandag 4 september 2006 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn geest is rondjes aan het rennen om mijn ziel en mijn ziel vindt het geweldig. Mijn lichaam staat er maar een beetje naar te kijken en denkt 'WTF?' Zoiets denk ik.
Waarom zou ik dat doen? 'Ik ben nou wel weer vrolijk genoeg geweest tijd om weer terug te gaan naar de neutrale versnelling'?quote:Op maandag 4 september 2006 17:04 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
laten struikelen is geen optie?
Mijn collegae probeer ik ook een beetje op te vrolijken hoor, mijn vrienden begint het ook al op te vallen dat ik wat vrolijker ben dan normaal. Dus het begint zich al een beetje te spreiden. En Fok! is wel meteen iets waar een groot publiek komt dus het is een begin. Als je gelukkig wilt zijn moet je even op de link in dit topic klikken en dat boek kopen. Werkt echt.quote:Op maandag 4 september 2006 17:18 schreef The_Shining het volgende:
Doe 's niet zo egoistisch en deel je geluk met anderen. Ga heen en vermenigvuldigd u. Anders dan fok iig. Tenzij je al zover bent dat je je ziel kan digitaliseren, ofzoiets. Of je bewustzijn virtueel kan hercreeëren. Ofzo.
In dit geval niet, eerlijk waar! Geen padjes/xtc/lsd/kikkers/verzin hier maar wat.quote:
Wees het dan ook!quote:Op maandag 4 september 2006 17:20 schreef PsyCha het volgende:
was ik maar blij
ja, zeg hee, je vroeg er zelf omquote:Op maandag 4 september 2006 17:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? 'Ik ben nou wel weer vrolijk genoeg geweest tijd om weer terug te gaan naar de neutrale versnelling'?
Ohja, je hebt gelijk. Het is echter al weggezakt tot een mild gevoel van welbehagen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:26 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
ja, zeg hee, je vroeg er zelf om
Ach, dat lijkt me ook wel een leuk einde van dit leven.quote:Op maandag 4 september 2006 17:29 schreef The_Shining het volgende:
Zing/zeg/blabla anders "Om Shanti Shanti Shanti"
Misschien kan ik je anders naar beneden halen. Je lichaam kan maar X hoeveelheid geluk aan en als je dat overschrijdt (en je bent hier hard op weg naartoe) dan kom je erachter wat die Spontaneous combustion nou werkelijk is
Het is nu 68 uur later vanaf het begin van het topic en ik stuiter niet meer maar voor de rest nog steeds een lekker gevoelquote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef buddie het volgende:
Ben toch wel benieuwd in welke state of mind je nu bent... 5.5 uur later.
Je bent ontmaagd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is nu 68 uur later vanaf het begin van het topic en ik stuiter niet meer maar voor de rest nog steeds een lekker gevoel.
Wil je me iets vertellen, Ch.?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
Hèhè. Ga je nu weer modden?
is je wiet op?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:02 schreef jogy het volgende:
Ik ben geland. Zo, dat was me toch een leuke trip.
Dat is nog het vaagste, sinds het begin van die trip heb ik geen wiet aangeraaktquote:
Wat gebruik jij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:04 schreef jogy het volgende:
Ah crap. Ik heb nu zelfs lol om mijn 'iedereen mag best hard sterven' gevoel. Houdt het nou nooit op?.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:04 schreef jogy het volgende:
Ah crap. Ik heb nu zelfs lol om mijn 'iedereen mag best hard sterven' gevoel. Houdt het nou nooit op?.
De Heer is in mij getreden en slaat allemaal endorfine los in mijn kop. De Hufterquote:
Oke. Al had ik liever termen gehoord als: "het voelt alsof het complete dames hockeyteam me aftrekt" en "misschien neuk ik wel teveel"quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:07 schreef jogy het volgende:
[..]
De Heer is in mij getreden en slaat allemaal endorfine los in mijn kop. De Hufter.
Zo voelde het eerst wel ja. Staat ook in mijn openingspost.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oke. Al had ik liever termen gehoord als: "het voelt alsof het complete dames hockeyteam me aftrekt" en "misschien neuk ik wel teveel"![]()
Die lees ik nooitquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo voelde het eerst wel ja. Staat ook in mijn openingspost.
Nu je modje bent moet je je wel een beetje gedragen hè. Ook in ONZquote:
Ik kan geen gevat antwoord bedenkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu je modje bent moet je je wel een beetje gedragen hè. Ook in ONZ. Openingspost lezen is toch wel een vereiste
.
Mooi. Beginnersfoutjes moeten kunnen hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan geen gevat antwoord bedenken![]()
![]()
Helpt dat ook bij psychoses?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:12 schreef RealZeus het volgende:
Eh,Jogy?
Denk je ook niet dat het beter is dat je even met je plasje naar de dokter gaat?
![]()
Dat denk ik niet,maar misschien vindt hij nog een ander vaag kwaaltje.Misschien zit er bij jullie een hallucinerend middel in de waterleidingquote:
Ik heb (nog) geen waanbeelden hoor. En mijn omgeving doet nagenoeg even normaal als altijd.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat denk ik niet,maar misschien vindt hij nog een ander vaag kwaaltje.Misschien zit er bij jullie een hallucinerend middel in de waterleiding![]()
Hij heeft al tegengif gekregen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef PsyCha het volgende:
Razor21
Gebeten door een slang denk een adder wat nu?
Hallo Chrizk,quote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
Hallo jogy,
Get a grip motherfucker.
Groetjes,
Chriz2k
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Hallo Chrizk,
Bedankt voor je tip en sterf aan builenpest.
Kusje,
Jogy
Met een beetje geluk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:43 schreef Misstique het volgende:
Hier verder dus?
Trommel die andere twee dan even rap op, dan kan ik weer in lurkmodus.quote:
Mooi, nummer 1 is binnen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef MUUS het volgende:
Plop.
Zolang er maar niemand ontopic gaat!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:41 schreef jogy het volgende:
Recyclen is Ok.
Unfertilized please.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:48 schreef MUUS het volgende:
How do you like your eggs in the morning?
Al jaren zijn topics waarin ik slowchat lurkvoer (nee, da's niet arrogant, da's een feit) en heb jij mij OOIT on-topic zien doen?quote:
Zodat jij ze kan bevruchten en we gezellig in OUD kunnen posten?quote:
Je snapt het niet hé. Dat komt niet vaak voor. Jogy ? Leg jij het even uit ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Al jaren zijn topics waarin ik slowchat lurkvoer (nee, da's niet arrogant, da's een feit) en heb jij mij OOIT on-topic zien doen?
NOUNOUNOU?
Als je enorm leuk wilt zijn, moet je wel durven afwijken van de rest (van het topic...) natuurlijk..
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef MUUS het volgende:
Hé hè hé hè hé hè.
Misschien wil ik het helemaal niet snappen. Heb je daar wel eens aan gedacht? Nou nou nou?
NEE! Het wordt gewoon weer voor me ingevuld. 'Je snapt het niet'. Misschien is dat wel een keuze hè?!
Goftedomme..
.
Bah, 't is pas woensdag
Ik kan het niet, dan word ik overmand door nostalgie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef GI het volgende:
[..]
Je snapt het niet hé. Dat komt niet vaak voor. Jogy ? Leg jij het even uit ?
Goede tijdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan het niet, dan word ik overmand door nostalgie.
Ik heb even lunsj gehaaldquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:01 schreef MUUS het volgende:
[afbeelding]
Een druiper, twee mensen vermist en de rest lurkt. Nou, dat wordt behoorlijk doorlullen in mijn eentje.
Zo, dames en heren, dan zal ik nu een liedje zingen voor doven en slechthorenden. Let u op? Ik begin over precies één minuut.
Jij begon te laatquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:03 schreef MUUS het volgende:
En gewoon door mijn liedje lullen.
Hoe weet jij dat nou? Ben jij doof? Ben jij slechthorend? NEE!quote:
Hè?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:07 schreef jogy het volgende:
Ik heb wel met enige regelmaat zo'n waxbolletje in mijn oor, zo'n hele mooie groen/gele rakker die er dan uitgespoten moet worden in een niervormig bakje. Ben ik nu slechthorend? En ik luister ook nooit.
Het gebrek aan blonde engels doet het hem.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:09 schreef jogy het volgende:
Ja. Dit is duidelijk een 'deel 2' topic.
Gevonden!quote:Missing in Action
'Gevuld' is een nettere term.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:11 schreef Jorixxx het volgende:
Chunkyyyy
Goeie voor [LEF].quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Manisch positief. Voor je het weet sta je bij een betaaltoilet een pak muntjes uit te delen zodat men zonder problemen zijn behoeftes kan doen.
Ow.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:13 schreef Misstique het volgende:
Goeie voor [LEF].
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Manisch positief. Voor je het weet sta je bij een betaaltoilet een pak muntjes uit te delen zodat men zonder problemen zijn behoeftes kan doen.
'Mollig' is ook zo'n rukterm. Je ziet toch altijd zo'n blind, harig mormel voor je hè? Ken er niks an doen.quote:
Rubensiaanse schoonheden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:13 schreef GI het volgende:
Volslank!
Hebben we nog tijd om ons op te tutten of zijn ze toch lelijk en kunnen we het allemaal lekker laten hangen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:16 schreef jogy het volgende:
Oh, als er per ongeluk mensen langskomen die volstrekt onbekend zijn voor jullie dan zijn het mijn collegae.
Nee, ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hebben we nog tijd om ons op te tutten of zijn ze toch lelijk en kunnen we het allemaal lekker laten hangen?
Dat wordt altijd tegen dikke wijven gezegd die te dom zijn om te snappen dat ze gewoon dik worden genoemd.quote:
Check.quote:
Als je het maar laat om als je over je nek gaat het in mijn richting te doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:11 schreef jogy het volgende:
Hè bah, ik ben misselijk.
Tot zover het gescheiden houden van werk en [de rest]quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:21 schreef Elyon het volgende:
[..]
Als je het maar laat om als je over je nek gaat het in mijn richting te doen![]()
Je hebt haar weggejaagd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:28 schreef MUUS het volgende:
Neem de tijd, Elyon, zoek maar even op Google naar een antwoord op die vraag.
Wij wachten wel.. Heel geduldig.
. Want dat zijn we.
.
Ik zit al jaren met zo'n dubbel gevoel te posten op fok, wetende dat mijn collega mee leest. En af en toe ook post.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:23 schreef jogy het volgende:
Tot zover het gescheiden houden van werk en [de rest]
Alsof ze eigenlijk gewoon inbreken in je werkelijke leven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zit al jaren met zo'n dubbel gevoel te posten op fok, wetende dat mijn collega mee leest. En af en toe ook post.
Zolang het geenquote:
Muntjestoilet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:37 schreef jogy het volgende:
Ze zit nu nog steeds snikkend in de wc.
Alsof het niet genoeg is dat je dag in dag uit tegen die kop zit aan te kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:34 schreef jogy het volgende:
Alsof ze eigenlijk gewoon inbreken in je werkelijke leven.
Je kan doen en laten wat je wilt natuurlijk, wie ben ik om jou te beperken in je vrijheid met betrekking tot je conclusies?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dus jogy...ik kan concluderen dat je aan het dementeren bent ?
De leugenachtige liegende liegsloerie.quote:
Geslacht: Man
jogy.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan doen en laten wat je wilt natuurlijk, wie ben ik om jou te beperken in je vrijheid met betrekking tot je conclusies?
Vandaag heb ik een driedagenbaardje. Ik hou niet zo van scheren.quote:
Nee, maar ik vind het leuk dat je mee denkt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef jogy het volgende:
Kan jij vrijdag 9 maart?
Zo ben ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het leuk dat je mee denkt.
Alleen dan omgekeerd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Klinkt als je standaard winter depressie
Hobby's *gg* te veelquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:23 schreef MUUS het volgende:
Dag Elyon, ik ben MUUS.
Hou je van hobbies?
Zie jij winter danquote:
Zij is haar, ik ben hemquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef Elyon het volgende:
[..]
Hobby's *gg* te veelen ja ik ben een haar ja XD
Lief doen jij tegen je collega's...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:43 schreef jogy het volgende:
Het was leuk je gekend te hebben, Elyon.
Ja! Dat weet ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef jogy het volgende:
Zo ben ik.
Jij bent jij, ik ben ik, hij is hem en samen zijn we iedereen.quote:
Hihi. Jogy heeft Zeeman kleren. Hihi.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:41 schreef jogy het volgende:
'Oh, we gaan jochem pesten, leuk!'
Hihi.
Hihi, ik moet koffie halen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hihi. Jogy heeft Zeeman kleren. Hihi.
Precies doe dat maar even.. dan weet je je plaats ook gelijk weerquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:44 schreef Jorixxx het volgende:
[..]
Lief doen jij tegen je collega's...
Was het niet jouw beurt voor koffie? Dan kom je toch langs de wc![]()
*gg*? Heb je kortsluiting?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef Elyon het volgende:
[..]
Hobby's *gg* te veelen ja ik ben een haar ja XD
Ter uwer info ende vermaack.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat is het doel van dit topic?
Dit topic heeft als doel dat wij gezamelijk als mensheid fier vooruit moeten gaan Voorwaarts! Voorwaarts mijn Kameraden! Op naar een nieuwe dageraad!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat is het doel van dit topic?
Ga eens sterven in een hoekje, wil je?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:43 schreef KopieerMachine het volgende:
Wie hefet dit graftopic eigenlijk gekickt ?
was Sagen Sie, Herr SiemeN?quote:
jogy heeft cpn/sp gestemt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit topic heeft als doel dat wij gezamelijk als mensheid fier vooruit moeten gaan Voorwaarts! Voorwaarts mijn Kameraden! Op naar een nieuwe dageraad!
11 maart t/m 17 maart heb ik ook 'iets'.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Zaterdag 10 maart heb ik ook al 'wat'.
En dan nog beweren 'onleuk' te zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ga eens sterven in een hoekje, wil je?
Ik las 'aids'.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
11 maart t/m 17 maart heb ik ook 'iets'.
en vrijdag 2 maart?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Net als zaterdag 3 maart trouwens.
Mwoach, het is in ieder geval beter dan Joachiem ja. De eerste én laatste keer dat mijn vader tegen mijn moeder is ingegaan.quote:
Haha, ik vind Joachiem wel watquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoach, het is in ieder geval beter dan Joachiem ja. De eerste én laatste keer dat mijn vader tegen mijn moeder is ingegaan.
zoenn kneus bij ons op school heet joachiemquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoach, het is in ieder geval beter dan Joachiem ja. De eerste én laatste keer dat mijn vader tegen mijn moeder is ingegaan.
Ik heb mij vergist. Vrijdag 9 maart is oké. Geen verplichtingen op het uitdelen van muntjes na.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef jogy het volgende:
en vrijdag 2 maart?
Precies ^_^ how cutequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:52 schreef Jorixxx het volgende:
[..]
Haha, ik vind Joachiem wel wat
FF mailtje over de afdeling sturen![]()
Ps, hoe staat t met de![]()
Ok. dat klinkt als een plan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb mij vergist. Vrijdag 9 maart is oké. Geen verplichtingen op het uitdelen van muntjes na.
kijk wat de kutusers mijn taalgebruik hebben aangedaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef MUUS het volgende:
Zoeen, gare, rukkert.
Het bloed druipt uit mijn ogen.
Kut voor jequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:51 schreef SiemeN het volgende:
Ik was zó dicht bij een kwartet, trouwens.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ga eens sterven in een hoekje, wil je?
tyf opquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:55 schreef KopieerMachine het volgende:
WTF OMG WAT DOE JE. MODS DOE JULLIE WERK EN BAN DEINE MOTHERFUCKER. Jeweet.
maar diep in je hart wil je dat welquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:57 schreef jogy het volgende:
Nu wil ik niet zeggen dat Josti's met triangels geen aardige mensen zijn hoor.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:57 schreef jogy het volgende:
Nu wil ik niet zeggen dat Josti's met triangels geen aardige mensen zijn hoor.
Huilen ook graag in een hoekje, want daar word ik altijd zo onpasselijk van.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
WTF OMG WAT DOE JE. MODS DOE JULLIE WERK EN BAN DEINE MOTHERFUCKER. Jeweet.
demente zak, waar blijft mijn ban?quote:
Ja, deel twee ook gezien?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Huilen ook graag in een hoekje, want daar word ik altijd zo onpasselijk van.
Iemand The Blair Witch gezien? Toffe film.
Ja.quote:
Ik mis je nog elke dag.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:59 schreef MUUS het volgende:
Voelen jullie dat?
Da's het niveau wat daalt.
Ik weet ineens weer waarom ik niet meer in ONZ kwam.
dat is de geur van verse verkapte-bagger in de middag jongenquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat is de geur van verse verkapte-bagger in de middag jongen![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie zijn nu allemaal collega's van je, j?
Elyon
Jorixxx
Bobrooney
...
Ik heb wel een spuitje in de kast liggenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef jogy het volgende:
Collectieve al dan niet vrijwillige zelfmoord, het klinkt me steeds beter in de oren.
Mooi, steek em in je hartklep.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:05 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik heb wel een spuitje in de kast liggen![]()
Ik zou hier zo warm van kunnen worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:02 schreef Jorixxx het volgende:
[..]
owww, nou herken ik die foto op je bureau pas, tis MUUS![]()
Wat let je?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:05 schreef seekfaM het volgende:
Ik heb wel een spuitje in de kast liggen![]()
Pulp Fiction!quote:
Zou kunnen? Het schaamrood staat op mijn kaken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zou hier zo warm van kunnen worden..
ik las schaamhaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou kunnen? Het schaamrood staat op mijn kaken.
Ja hallo, ik ben MUUS. Dus 'zou kunnen' is al heel wat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou kunnen? Het schaamrood staat op mijn kaken.
Zekers! MUUS heb smaakquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pulp Fiction!
Die film is nog tofferderder.
Waar het kruis vol van is...quote:
geen flauw idee,het jeukt nu van beide kanten bij mijquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waar het kruis vol van is...
Of was dat nou schaamluis?
Voetmassage?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef Jorixxx het volgende:
[..]
Zekers! MUUS heb smaak![]()
(van t weekend nog gekeken)
Dat is waar, de volgende stap is dat de aarde verdwijnt in een andere dimensie waar stofzuigerzakken de dienst uitmaken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben MUUS. Dus 'zou kunnen' is al heel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |