Hobby's *gg* te veelquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:23 schreef MUUS het volgende:
Dag Elyon, ik ben MUUS.
Hou je van hobbies?
Zie jij winter danquote:
Zij is haar, ik ben hemquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef Elyon het volgende:
[..]
Hobby's *gg* te veelen ja ik ben een haar ja XD
Lief doen jij tegen je collega's...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:43 schreef jogy het volgende:
Het was leuk je gekend te hebben, Elyon.
Ja! Dat weet ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef jogy het volgende:
Zo ben ik.
Jij bent jij, ik ben ik, hij is hem en samen zijn we iedereen.quote:
Hihi. Jogy heeft Zeeman kleren. Hihi.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:41 schreef jogy het volgende:
'Oh, we gaan jochem pesten, leuk!'
Hihi.
Hihi, ik moet koffie halen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hihi. Jogy heeft Zeeman kleren. Hihi.
Precies doe dat maar even.. dan weet je je plaats ook gelijk weerquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:44 schreef Jorixxx het volgende:
[..]
Lief doen jij tegen je collega's...
Was het niet jouw beurt voor koffie? Dan kom je toch langs de wc![]()
*gg*? Heb je kortsluiting?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef Elyon het volgende:
[..]
Hobby's *gg* te veelen ja ik ben een haar ja XD
Ter uwer info ende vermaack.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat is het doel van dit topic?
Dit topic heeft als doel dat wij gezamelijk als mensheid fier vooruit moeten gaan Voorwaarts! Voorwaarts mijn Kameraden! Op naar een nieuwe dageraad!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat is het doel van dit topic?
Ga eens sterven in een hoekje, wil je?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:43 schreef KopieerMachine het volgende:
Wie hefet dit graftopic eigenlijk gekickt ?
was Sagen Sie, Herr SiemeN?quote:
jogy heeft cpn/sp gestemt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit topic heeft als doel dat wij gezamelijk als mensheid fier vooruit moeten gaan Voorwaarts! Voorwaarts mijn Kameraden! Op naar een nieuwe dageraad!
11 maart t/m 17 maart heb ik ook 'iets'.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Zaterdag 10 maart heb ik ook al 'wat'.
En dan nog beweren 'onleuk' te zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ga eens sterven in een hoekje, wil je?
Ik las 'aids'.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
11 maart t/m 17 maart heb ik ook 'iets'.
en vrijdag 2 maart?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Net als zaterdag 3 maart trouwens.
Mwoach, het is in ieder geval beter dan Joachiem ja. De eerste én laatste keer dat mijn vader tegen mijn moeder is ingegaan.quote:
Haha, ik vind Joachiem wel watquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoach, het is in ieder geval beter dan Joachiem ja. De eerste én laatste keer dat mijn vader tegen mijn moeder is ingegaan.
zoenn kneus bij ons op school heet joachiemquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoach, het is in ieder geval beter dan Joachiem ja. De eerste én laatste keer dat mijn vader tegen mijn moeder is ingegaan.
Ik heb mij vergist. Vrijdag 9 maart is oké. Geen verplichtingen op het uitdelen van muntjes na.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef jogy het volgende:
en vrijdag 2 maart?
Precies ^_^ how cutequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:52 schreef Jorixxx het volgende:
[..]
Haha, ik vind Joachiem wel wat
FF mailtje over de afdeling sturen![]()
Ps, hoe staat t met de![]()
Ok. dat klinkt als een plan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb mij vergist. Vrijdag 9 maart is oké. Geen verplichtingen op het uitdelen van muntjes na.
kijk wat de kutusers mijn taalgebruik hebben aangedaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef MUUS het volgende:
Zoeen, gare, rukkert.
Het bloed druipt uit mijn ogen.
Kut voor jequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:51 schreef SiemeN het volgende:
Ik was zó dicht bij een kwartet, trouwens.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ga eens sterven in een hoekje, wil je?
tyf opquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:55 schreef KopieerMachine het volgende:
WTF OMG WAT DOE JE. MODS DOE JULLIE WERK EN BAN DEINE MOTHERFUCKER. Jeweet.
maar diep in je hart wil je dat welquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:57 schreef jogy het volgende:
Nu wil ik niet zeggen dat Josti's met triangels geen aardige mensen zijn hoor.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:57 schreef jogy het volgende:
Nu wil ik niet zeggen dat Josti's met triangels geen aardige mensen zijn hoor.
Huilen ook graag in een hoekje, want daar word ik altijd zo onpasselijk van.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
WTF OMG WAT DOE JE. MODS DOE JULLIE WERK EN BAN DEINE MOTHERFUCKER. Jeweet.
demente zak, waar blijft mijn ban?quote:
Ja, deel twee ook gezien?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Huilen ook graag in een hoekje, want daar word ik altijd zo onpasselijk van.
Iemand The Blair Witch gezien? Toffe film.
Ja.quote:
Ik mis je nog elke dag.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:59 schreef MUUS het volgende:
Voelen jullie dat?
Da's het niveau wat daalt.
Ik weet ineens weer waarom ik niet meer in ONZ kwam.
dat is de geur van verse verkapte-bagger in de middag jongenquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat is de geur van verse verkapte-bagger in de middag jongen![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie zijn nu allemaal collega's van je, j?
Elyon
Jorixxx
Bobrooney
...
Ik heb wel een spuitje in de kast liggenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef jogy het volgende:
Collectieve al dan niet vrijwillige zelfmoord, het klinkt me steeds beter in de oren.
Mooi, steek em in je hartklep.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:05 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik heb wel een spuitje in de kast liggen![]()
Ik zou hier zo warm van kunnen worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:02 schreef Jorixxx het volgende:
[..]
owww, nou herken ik die foto op je bureau pas, tis MUUS![]()
Wat let je?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:05 schreef seekfaM het volgende:
Ik heb wel een spuitje in de kast liggen![]()
Pulp Fiction!quote:
Zou kunnen? Het schaamrood staat op mijn kaken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zou hier zo warm van kunnen worden..
ik las schaamhaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou kunnen? Het schaamrood staat op mijn kaken.
Ja hallo, ik ben MUUS. Dus 'zou kunnen' is al heel wat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou kunnen? Het schaamrood staat op mijn kaken.
Zekers! MUUS heb smaakquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pulp Fiction!
Die film is nog tofferderder.
Waar het kruis vol van is...quote:
geen flauw idee,het jeukt nu van beide kanten bij mijquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waar het kruis vol van is...
Of was dat nou schaamluis?
Voetmassage?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef Jorixxx het volgende:
[..]
Zekers! MUUS heb smaak![]()
(van t weekend nog gekeken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |