Al jaren zijn topics waarin ik slowchat lurkvoer (nee, da's niet arrogant, da's een feit) en heb jij mij OOIT on-topic zien doen?quote:
Zodat jij ze kan bevruchten en we gezellig in OUD kunnen posten?quote:
Je snapt het niet hé. Dat komt niet vaak voor. Jogy ? Leg jij het even uit ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Al jaren zijn topics waarin ik slowchat lurkvoer (nee, da's niet arrogant, da's een feit) en heb jij mij OOIT on-topic zien doen?
NOUNOUNOU?
Als je enorm leuk wilt zijn, moet je wel durven afwijken van de rest (van het topic...) natuurlijk..
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef MUUS het volgende:
Hé hè hé hè hé hè.
Misschien wil ik het helemaal niet snappen. Heb je daar wel eens aan gedacht? Nou nou nou?
NEE! Het wordt gewoon weer voor me ingevuld. 'Je snapt het niet'. Misschien is dat wel een keuze hè?!
Goftedomme..
.
Bah, 't is pas woensdag
Ik kan het niet, dan word ik overmand door nostalgie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef GI het volgende:
[..]
Je snapt het niet hé. Dat komt niet vaak voor. Jogy ? Leg jij het even uit ?
Goede tijdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan het niet, dan word ik overmand door nostalgie.
Ik heb even lunsj gehaaldquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:01 schreef MUUS het volgende:
[afbeelding]
Een druiper, twee mensen vermist en de rest lurkt. Nou, dat wordt behoorlijk doorlullen in mijn eentje.
Zo, dames en heren, dan zal ik nu een liedje zingen voor doven en slechthorenden. Let u op? Ik begin over precies één minuut.
Jij begon te laatquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:03 schreef MUUS het volgende:
En gewoon door mijn liedje lullen.
Hoe weet jij dat nou? Ben jij doof? Ben jij slechthorend? NEE!quote:
Hè?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:07 schreef jogy het volgende:
Ik heb wel met enige regelmaat zo'n waxbolletje in mijn oor, zo'n hele mooie groen/gele rakker die er dan uitgespoten moet worden in een niervormig bakje. Ben ik nu slechthorend? En ik luister ook nooit.
Het gebrek aan blonde engels doet het hem.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:09 schreef jogy het volgende:
Ja. Dit is duidelijk een 'deel 2' topic.
Gevonden!quote:Missing in Action
'Gevuld' is een nettere term.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:11 schreef Jorixxx het volgende:
Chunkyyyy
Goeie voor [LEF].quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Manisch positief. Voor je het weet sta je bij een betaaltoilet een pak muntjes uit te delen zodat men zonder problemen zijn behoeftes kan doen.
Ow.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:13 schreef Misstique het volgende:
Goeie voor [LEF].
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Manisch positief. Voor je het weet sta je bij een betaaltoilet een pak muntjes uit te delen zodat men zonder problemen zijn behoeftes kan doen.
'Mollig' is ook zo'n rukterm. Je ziet toch altijd zo'n blind, harig mormel voor je hè? Ken er niks an doen.quote:
Rubensiaanse schoonheden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:13 schreef GI het volgende:
Volslank!
Hebben we nog tijd om ons op te tutten of zijn ze toch lelijk en kunnen we het allemaal lekker laten hangen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:16 schreef jogy het volgende:
Oh, als er per ongeluk mensen langskomen die volstrekt onbekend zijn voor jullie dan zijn het mijn collegae.
Nee, ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hebben we nog tijd om ons op te tutten of zijn ze toch lelijk en kunnen we het allemaal lekker laten hangen?
Dat wordt altijd tegen dikke wijven gezegd die te dom zijn om te snappen dat ze gewoon dik worden genoemd.quote:
Check.quote:
Als je het maar laat om als je over je nek gaat het in mijn richting te doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:11 schreef jogy het volgende:
Hè bah, ik ben misselijk.
Tot zover het gescheiden houden van werk en [de rest]quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:21 schreef Elyon het volgende:
[..]
Als je het maar laat om als je over je nek gaat het in mijn richting te doen![]()
Je hebt haar weggejaagd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:28 schreef MUUS het volgende:
Neem de tijd, Elyon, zoek maar even op Google naar een antwoord op die vraag.
Wij wachten wel.. Heel geduldig.
. Want dat zijn we.
.
Ik zit al jaren met zo'n dubbel gevoel te posten op fok, wetende dat mijn collega mee leest. En af en toe ook post.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:23 schreef jogy het volgende:
Tot zover het gescheiden houden van werk en [de rest]
Alsof ze eigenlijk gewoon inbreken in je werkelijke leven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zit al jaren met zo'n dubbel gevoel te posten op fok, wetende dat mijn collega mee leest. En af en toe ook post.
Zolang het geenquote:
Muntjestoilet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:37 schreef jogy het volgende:
Ze zit nu nog steeds snikkend in de wc.
Alsof het niet genoeg is dat je dag in dag uit tegen die kop zit aan te kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:34 schreef jogy het volgende:
Alsof ze eigenlijk gewoon inbreken in je werkelijke leven.
Je kan doen en laten wat je wilt natuurlijk, wie ben ik om jou te beperken in je vrijheid met betrekking tot je conclusies?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dus jogy...ik kan concluderen dat je aan het dementeren bent ?
De leugenachtige liegende liegsloerie.quote:
Geslacht: Man
jogy.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan doen en laten wat je wilt natuurlijk, wie ben ik om jou te beperken in je vrijheid met betrekking tot je conclusies?
Vandaag heb ik een driedagenbaardje. Ik hou niet zo van scheren.quote:
Nee, maar ik vind het leuk dat je mee denkt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef jogy het volgende:
Kan jij vrijdag 9 maart?
Zo ben ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het leuk dat je mee denkt.
Alleen dan omgekeerd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Klinkt als je standaard winter depressie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |