Verdomme, wat kan die gast heerlijk tikkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
Chris, shut the fuck up.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
Blijkbaar. Is dat erg?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:00 schreef zhe-devilll het volgende:
manisch?
Lees jij ook weleens 's ochtends onder het genot van een kop thee zijn posthistorie door?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Verdomme, wat kan die gast heerlijk tikken.
Dat doet toch iedereen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lees jij ook weleens 's ochtends onder het genot van een kop thee zijn posthistorie door?
Bedoel je zo'n dwangbuisgeval? maar die hebben toch wél mouwen? of gewoon een bodywarmerding?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:52 schreef jogy het volgende:
Ik ben al een paar metertjes naar beneden gedaald trouwens, meer uit zelfbescherming dan iets anders. Ik wil natuurlijk niet in een jas zonder mouwen gepropt worden.
Naja, ze hebben op zich wel mouwen maar die zitten dichtgenaaid, best lastig als ik jeuk aan mijn neus heb.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:54 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n dwangbuisgeval? maar die hebben toch wél mouwen? of gewoon een bodywarmerding?
Zeik niet, iedereen is alles en je schept je eigen werkelijkheid. Hup, kop omhoog en morgen is er weer een dag! *bloemetjes strooit*quote:Op zondag 3 september 2006 05:46 schreef DeeCruise het volgende:
Ben je nu nog steeds manisch? Zou je mij dan een beetje positieve energie kunnen sturen? Ik zwelg in zelfmedelijden momenteel
zelfs op maandagochtend?quote:Op maandag 4 september 2006 11:30 schreef jogy het volgende:
Still going strong trouwens.
Ik begrijp er ook geen klote van, remlof. Naja, ik begrijp het wel maar ik kan het niet bevatten.quote:
Ik denk dat je het wel bevat maar niet begrijpt!quote:Op maandag 4 september 2006 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen klote van, remlof. Naja, ik begrijp het wel maar ik kan het niet bevatten.
Mijn geest is rondjes aan het rennen om mijn ziel en mijn ziel vindt het geweldig. Mijn lichaam staat er maar een beetje naar te kijken en denkt 'WTF?quote:Op maandag 4 september 2006 11:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel bevat maar niet begrijpt!
Dus het wel in je sluit maar het niet met je verstand kan volgen
yep en met 24/7 camera toezicht...quote:Op maandag 4 september 2006 11:44 schreef jogy het volgende:
Als ik opeens wél een comedown krijg dan moet ik minstens een week onder toezicht, naakt in een kamer zonder scherpe randjes of touwen, ben ik bang.
Zal ik maar meteen een mailtje naar Talpa sturen. Die vinden toch alles leuk. Alleen jammer dat ze dan 'om het interessant te houden' stiekem midden in de nacht een touw naar binnen mikken, om het leuk te maken. Commentaar van Linda de mol en Beau.quote:Op maandag 4 september 2006 11:46 schreef remlof het volgende:
[..]
yep en met 24/7 camera toezicht...
BB-jogy
Misschien ben jij wel meer materiaal voor Discoveryquote:Op maandag 4 september 2006 12:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal ik maar meteen een mailtje naar Talpa sturen. Die vinden toch alles leuk. Alleen jammer dat ze dan 'om het interessant te houden' stiekem midden in de nacht een touw naar binnen mikken, om het leuk te maken. Commentaar van Linda de mol en Beau.
Ik word al panisch van een mot. Lijkt me geen geweldig plan eigenlijkquote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel meer materiaal voor Discovery
laten struikelen is geen optie?quote:Op maandag 4 september 2006 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn geest is rondjes aan het rennen om mijn ziel en mijn ziel vindt het geweldig. Mijn lichaam staat er maar een beetje naar te kijken en denkt 'WTF?' Zoiets denk ik.
Waarom zou ik dat doen? 'Ik ben nou wel weer vrolijk genoeg geweest tijd om weer terug te gaan naar de neutrale versnelling'?quote:Op maandag 4 september 2006 17:04 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
laten struikelen is geen optie?
Mijn collegae probeer ik ook een beetje op te vrolijken hoor, mijn vrienden begint het ook al op te vallen dat ik wat vrolijker ben dan normaal. Dus het begint zich al een beetje te spreiden. En Fok! is wel meteen iets waar een groot publiek komt dus het is een begin. Als je gelukkig wilt zijn moet je even op de link in dit topic klikken en dat boek kopen. Werkt echt.quote:Op maandag 4 september 2006 17:18 schreef The_Shining het volgende:
Doe 's niet zo egoistisch en deel je geluk met anderen. Ga heen en vermenigvuldigd u. Anders dan fok iig. Tenzij je al zover bent dat je je ziel kan digitaliseren, ofzoiets. Of je bewustzijn virtueel kan hercreeëren. Ofzo.
In dit geval niet, eerlijk waar! Geen padjes/xtc/lsd/kikkers/verzin hier maar wat.quote:
Wees het dan ook!quote:Op maandag 4 september 2006 17:20 schreef PsyCha het volgende:
was ik maar blij
ja, zeg hee, je vroeg er zelf omquote:Op maandag 4 september 2006 17:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? 'Ik ben nou wel weer vrolijk genoeg geweest tijd om weer terug te gaan naar de neutrale versnelling'?
Ohja, je hebt gelijk. Het is echter al weggezakt tot een mild gevoel van welbehagen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:26 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
ja, zeg hee, je vroeg er zelf om
Ach, dat lijkt me ook wel een leuk einde van dit leven.quote:Op maandag 4 september 2006 17:29 schreef The_Shining het volgende:
Zing/zeg/blabla anders "Om Shanti Shanti Shanti"
Misschien kan ik je anders naar beneden halen. Je lichaam kan maar X hoeveelheid geluk aan en als je dat overschrijdt (en je bent hier hard op weg naartoe) dan kom je erachter wat die Spontaneous combustion nou werkelijk is
Het is nu 68 uur later vanaf het begin van het topic en ik stuiter niet meer maar voor de rest nog steeds een lekker gevoelquote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef buddie het volgende:
Ben toch wel benieuwd in welke state of mind je nu bent... 5.5 uur later.
Je bent ontmaagd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is nu 68 uur later vanaf het begin van het topic en ik stuiter niet meer maar voor de rest nog steeds een lekker gevoel.
Wil je me iets vertellen, Ch.?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
Hèhè. Ga je nu weer modden?
is je wiet op?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:02 schreef jogy het volgende:
Ik ben geland. Zo, dat was me toch een leuke trip.
Dat is nog het vaagste, sinds het begin van die trip heb ik geen wiet aangeraaktquote:
Wat gebruik jij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:04 schreef jogy het volgende:
Ah crap. Ik heb nu zelfs lol om mijn 'iedereen mag best hard sterven' gevoel. Houdt het nou nooit op?.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:04 schreef jogy het volgende:
Ah crap. Ik heb nu zelfs lol om mijn 'iedereen mag best hard sterven' gevoel. Houdt het nou nooit op?.
De Heer is in mij getreden en slaat allemaal endorfine los in mijn kop. De Hufterquote:
Oke. Al had ik liever termen gehoord als: "het voelt alsof het complete dames hockeyteam me aftrekt" en "misschien neuk ik wel teveel"quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:07 schreef jogy het volgende:
[..]
De Heer is in mij getreden en slaat allemaal endorfine los in mijn kop. De Hufter.
Zo voelde het eerst wel ja. Staat ook in mijn openingspost.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oke. Al had ik liever termen gehoord als: "het voelt alsof het complete dames hockeyteam me aftrekt" en "misschien neuk ik wel teveel"![]()
Die lees ik nooitquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo voelde het eerst wel ja. Staat ook in mijn openingspost.
Nu je modje bent moet je je wel een beetje gedragen hè. Ook in ONZquote:
Ik kan geen gevat antwoord bedenkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu je modje bent moet je je wel een beetje gedragen hè. Ook in ONZ. Openingspost lezen is toch wel een vereiste
.
Mooi. Beginnersfoutjes moeten kunnen hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan geen gevat antwoord bedenken![]()
![]()
Helpt dat ook bij psychoses?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:12 schreef RealZeus het volgende:
Eh,Jogy?
Denk je ook niet dat het beter is dat je even met je plasje naar de dokter gaat?
![]()
Dat denk ik niet,maar misschien vindt hij nog een ander vaag kwaaltje.Misschien zit er bij jullie een hallucinerend middel in de waterleidingquote:
Ik heb (nog) geen waanbeelden hoor. En mijn omgeving doet nagenoeg even normaal als altijd.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat denk ik niet,maar misschien vindt hij nog een ander vaag kwaaltje.Misschien zit er bij jullie een hallucinerend middel in de waterleiding![]()
Hij heeft al tegengif gekregen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef PsyCha het volgende:
Razor21
Gebeten door een slang denk een adder wat nu?
Hallo Chrizk,quote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
Hallo jogy,
Get a grip motherfucker.
Groetjes,
Chriz2k
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Hallo Chrizk,
Bedankt voor je tip en sterf aan builenpest.
Kusje,
Jogy
Met een beetje geluk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:43 schreef Misstique het volgende:
Hier verder dus?
Trommel die andere twee dan even rap op, dan kan ik weer in lurkmodus.quote:
Mooi, nummer 1 is binnen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef MUUS het volgende:
Plop.
Zolang er maar niemand ontopic gaat!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:41 schreef jogy het volgende:
Recyclen is Ok.
Unfertilized please.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:48 schreef MUUS het volgende:
How do you like your eggs in the morning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |