Enkel op het leven op dit moment.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Ben je verliefd?
Als je 24/7 onder de invloed van paddo's bent heb je het eeuwige geluk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:58 schreef Aurelianus het volgende:
Je moet simpelweg weer tot het besef komen dat geluk een kortstondige illusie is.
XTC of GHB werkt ook goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je 24/7 onder de invloed van paddo's bent heb je het eeuwige geluk.
Nee! elke dag is een feest! Ik heb allemaal pluizige gevoelens in mijn lijf en ze willen er niet uit, ik heb al 10 koppen koffie gedronken en ben 3 keer aan de schijt geweest maar de gevoelens blijven. Ik ben (nog meer) confuus ( dan anders).quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
Het leven is kut en dat weet je best.
Nee, ellende is een illussie, geluk is de basislijn! (quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:58 schreef Aurelianus het volgende:
Je moet simpelweg weer tot het besef komen dat geluk een kortstondige illusie is.
kan je niet typen ofzeau, kenker ga iets aan je polio doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef jogy het volgende:
Ik stuiter zo hard dat ik me niet kan voorstellen dat niemand drugs in mijn water heeft gedaan. Ik heb een grijns alsof ik door het Nederlandse Dames-hockeyteam een week sexueel ben verwend, alles is leuk en mijn favoriete liedjes tetteren in mijn oor. Nu besef ik me dat dit niet hoort in de normen en waarden van de hedendaagse maatschappij en ik wil niet 'de vreemde eend in de bijt' zijn dus doe hier verwoede pogingen om me weer in het grijze gareel te krijgen, voor mijn eigen bestwil dus.
Dit is ernstigquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee! elke dag is een feest! Ik heb allemaal pluizige gevoelens in mijn lijf en ze willen er niet uit, ik heb al 10 koppen koffie gedronken en ben 3 keer aan de schijt geweest maar de gevoelens blijven. Ik ben (nog meer) confuus ( dan anders).
Hou je bek tegen Jogy, mofo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
kan je niet typen ofzeau, kenker ga iets aan je polio doen![]()
Het niveau is te hoog voor je he?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dwangbuisquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit is ernstig.
Ik stuur hulp! Je moet snel hierin:
[afbeelding]
Ik spreek je wel zodra de drugs zijn uitgewerkt. De enige lijn die door een menselijk leven loopt is die van ellende.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ellende is een illussie, geluk is de basislijn! (![]()
![]()
![]()
)
Doe je toch wat fout!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik spreek je wel zodra de drugs zijn uitgewerkt. De enige lijn die door een menselijk leven loopt is die van ellende.
Ik heb ( volgens mij ) geen drugs op, ik zit hier op mijn eigen emoties te spacen mên!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik spreek je wel zodra de drugs zijn uitgewerkt. De enige lijn die door een menselijk leven loopt is die van ellende.
Nee. Het leven is een lijdensweg met af en toe een wegrestaurant dat 'geluk' heet waar je bakken vol lekker eten hebt maar waar je slechts twee minuten van kan genieten omdat je je lijdensweg weer moet vervolgen.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Als je ooit LSD hebt gebruikt kan het een relapse zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb ( volgens mij ) geen drugs op, ik zit hier op mijn eigen emoties te spacen mên!
Laat me erin blijven alsjeblieft!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:09 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Als je ooit LSD hebt gebruikt kan het een relapse zijn.
Een nieuw soort SOA wellicht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef jogy het volgende:
Ik heb een grijns alsof ik door het Nederlandse Dames-hockeyteam een week sexueel ben verwend,
Mijn eerste, rightquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn eerste, right. Ik kan me nog een week herinneren dat ik een week niet naar links kon kijken omdat er dan een stroomstoot door mijn ruggegraat ging, toen gingen die dingen er ook in als smarties
.
Nee hoor, ik heb nog steeds een oog voor bagger en de baggeraars mogen nog steeds jankend sterven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Weer het einde van een goede mod.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn eerste, right. Ik kan me nog een week herinneren dat ik een week niet naar links kon kijken omdat er dan een stroomstoot door mijn ruggegraat ging, toen gingen die dingen er ook in als smarties
.
Maar hou je wel van mij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nog steeds een oog voor bagger en de baggeraars mogen nog steeds jankend sterven.
Jij kan bij mij niets fout doen, gelukkig heb ik nog collegae anders had je hélemaal vrij spel.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij kan bij mij niets fout doen, gelukkig heb ik nog collegae anders had je hélemaal vrij spel.
Zou wel leuk zijn, toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:39 schreef jogy het volgende:
Zal ik hier nou in blijven hangen? ik ben het niet gewend en vind het een beetje eng.
Dat is waar, maar ik kan niet meer serieus zijn. Zal wat zijn op een begravenis, hou ik een speech met een grijns.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:40 schreef Niwa het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, toch?
Nooit meer drugs.
Weer wat anders!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik kan niet meer serieus zijn. Zal wat zijn op een begravenis, hou ik een speech met een grijns.
Sta ik daar: ''Tot ziens lieve moeder, je was er altijd voor en ik zal je nooit vergetenquote:
Maar, omdat jij lacht gaat er niemand meer dood.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Sta ik daar: ''Tot ziens lieve moeder, je was er altijd voor en ik zal je nooit vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
"
Iedereen aan de anticonceptie, nu!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:48 schreef Niwa het volgende:
[..]
Maar, omdat jij lacht gaat er niemand meer dood.
Dat heb ik je wel vaker gevraagd maar tot nog toe heb je daar niks mee gedaan. Blij dat je toch tot inkeer komt.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:18 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat heb ik je wel vaker gevraagd maar tot nog toe heb je daar niks mee gedaan. Blij dat je toch tot inkeer komt.
Niet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:43 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Weest vrolijk! Van mij hoef je er niets aan te doen hoorBlijf lekker trippen. Straks is het weer over.
Wat een leuke stoornis: manisch positiefquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:20 schreef jogy het volgende:
Als ik maandag nou gewoon een afspraak maak met de huisarts met de melding dat ik manisch positief ben, zal ie me dan doorsturen?
Best wel ja, als ik morgen hoor dat ik overmorgen dood ga blijf ik nog steeds grijnzen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een leuke stoornis: manisch positief
Zolang jij uit ONZ blijft zal ik niet al te vaak in de buurt van je komen hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:35 schreef Metaalkop het volgende:
dit is eng... je bent mod op ONZ en je bent vrolijk? blijf uit mijn buurt aub!
Ha! Ik trek me gewoon niets meer aan van de rest van de wereld, ze kunnen mijn rug op. Heerlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:37 schreef cerror het volgende:
Iedereen heeft wel eens een euforische tijd.
Ik heb de mijne al gehad maar ik hoop dat het nog lang duurt Jogy!
Als je weer terug valt in de wat meer rationele beerput van de echte wereld ben je weer snel de oude.
Voordeel, je hoeft niet te landen als je me oppiktquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vlieg wel even langs, morgen.
Helaasquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het weer overgwaaid, inmiddels?
Ja maar, hoe kan ik dan ooit een contributie leveren aan deze wonderlijke maatschappij vol liefde en verdraagzaamheid! Ik zou me schuldig voelen als ik niet meer meeleef met de rest van de wereld en dat ik lachend door het leven ren terwijl een ander de grappen van het leven niet kan zien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:38 schreef remlof het volgende:
grijze garelen zuigen jogy!
waarom moet ik meteen aan Donner denken?
Dromenvangerquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang jij uit ONZ blijft zal ik niet al te vaak in de buurt van je komen hoor, de rest van het forum zuigt apenhaar
.
[..]
Ha! Ik trek me gewoon niets meer aan van de rest van de wereld, ze kunnen mijn rug op. Heerlijk.
[..]
Voordeel, je hoeft niet te landen als je me oppikt.
[..]
Helaas.
[..]
Ja maar, hoe kan ik dan ooit een contributie leveren aan deze wonderlijke maatschappij vol liefde en verdraagzaamheid! Ik zou me schuldig voelen als ik niet meer meeleef met de rest van de wereld en dat ik lachend door het leven ren terwijl een ander de grappen van het leven niet kan zien..
Dromenvanger is een heldquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dromenvanger.
Geef jogy's account terug.
Daar ben ik het mee eensquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een plan is 1
Nu nog de uitvoering
Geld geld geld, dan heb je geld nodig. En mensen die meedoen ook.
Mensen die ook naar het feest gaan. En naast de tent waar het feest is, staat een hotel voor alle zatte, bezopen en stony mensen. Mensen die helemaal out gaan, die moeten binnen no-time in het nest kunnen gaan liggen.
En dan kun je nog altijd praten met mensen. Overal ruimtes om te relaxen. Zo'n meeting wil ik dus
Geen amateuren meeting
Een echte meeting
Waarom loopt er hier geen multi multi multie miljardair rond
Wordt tijd dat fok eens op de beurs gaat ook.
Geld geld geld!!!!
Het wordt tijd for big money hier. En dan wordt er 1 tent gebouwd en ook hotel. Kun je ieder weekend een party organiseren
Mystery Fok!
Hoe zou je die tent moeten noemen waar de hele week een feest plaats vindt?
Mystery fok!
Tonight no fokking, tonight it's party time
Free alcohol and drugs.
Free sex.
Sex drugs & Rock N' Roll
Dream on
Maar zo hoort het wel te zijn. Alleen is het niet zo nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |