Zou wel leuk zijn, toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:39 schreef jogy het volgende:
Zal ik hier nou in blijven hangen? ik ben het niet gewend en vind het een beetje eng.
Dat is waar, maar ik kan niet meer serieus zijn. Zal wat zijn op een begravenis, hou ik een speech met een grijns.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:40 schreef Niwa het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, toch?
Nooit meer drugs.
Weer wat anders!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik kan niet meer serieus zijn. Zal wat zijn op een begravenis, hou ik een speech met een grijns.
Sta ik daar: ''Tot ziens lieve moeder, je was er altijd voor en ik zal je nooit vergetenquote:
Maar, omdat jij lacht gaat er niemand meer dood.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Sta ik daar: ''Tot ziens lieve moeder, je was er altijd voor en ik zal je nooit vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
"
Iedereen aan de anticonceptie, nu!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:48 schreef Niwa het volgende:
[..]
Maar, omdat jij lacht gaat er niemand meer dood.
Dat heb ik je wel vaker gevraagd maar tot nog toe heb je daar niks mee gedaan. Blij dat je toch tot inkeer komt.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:18 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat heb ik je wel vaker gevraagd maar tot nog toe heb je daar niks mee gedaan. Blij dat je toch tot inkeer komt.
Niet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:43 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Weest vrolijk! Van mij hoef je er niets aan te doen hoorBlijf lekker trippen. Straks is het weer over.
Wat een leuke stoornis: manisch positiefquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:20 schreef jogy het volgende:
Als ik maandag nou gewoon een afspraak maak met de huisarts met de melding dat ik manisch positief ben, zal ie me dan doorsturen?
Best wel ja, als ik morgen hoor dat ik overmorgen dood ga blijf ik nog steeds grijnzen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een leuke stoornis: manisch positief
Zolang jij uit ONZ blijft zal ik niet al te vaak in de buurt van je komen hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:35 schreef Metaalkop het volgende:
dit is eng... je bent mod op ONZ en je bent vrolijk? blijf uit mijn buurt aub!
Ha! Ik trek me gewoon niets meer aan van de rest van de wereld, ze kunnen mijn rug op. Heerlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:37 schreef cerror het volgende:
Iedereen heeft wel eens een euforische tijd.
Ik heb de mijne al gehad maar ik hoop dat het nog lang duurt Jogy!
Als je weer terug valt in de wat meer rationele beerput van de echte wereld ben je weer snel de oude.
Voordeel, je hoeft niet te landen als je me oppiktquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vlieg wel even langs, morgen.
Helaasquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het weer overgwaaid, inmiddels?
Ja maar, hoe kan ik dan ooit een contributie leveren aan deze wonderlijke maatschappij vol liefde en verdraagzaamheid! Ik zou me schuldig voelen als ik niet meer meeleef met de rest van de wereld en dat ik lachend door het leven ren terwijl een ander de grappen van het leven niet kan zien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:38 schreef remlof het volgende:
grijze garelen zuigen jogy!
waarom moet ik meteen aan Donner denken?
Dromenvangerquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang jij uit ONZ blijft zal ik niet al te vaak in de buurt van je komen hoor, de rest van het forum zuigt apenhaar
.
[..]
Ha! Ik trek me gewoon niets meer aan van de rest van de wereld, ze kunnen mijn rug op. Heerlijk.
[..]
Voordeel, je hoeft niet te landen als je me oppikt.
[..]
Helaas.
[..]
Ja maar, hoe kan ik dan ooit een contributie leveren aan deze wonderlijke maatschappij vol liefde en verdraagzaamheid! Ik zou me schuldig voelen als ik niet meer meeleef met de rest van de wereld en dat ik lachend door het leven ren terwijl een ander de grappen van het leven niet kan zien..
Dromenvanger is een heldquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dromenvanger.
Geef jogy's account terug.
Daar ben ik het mee eensquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een plan is 1
Nu nog de uitvoering
Geld geld geld, dan heb je geld nodig. En mensen die meedoen ook.
Mensen die ook naar het feest gaan. En naast de tent waar het feest is, staat een hotel voor alle zatte, bezopen en stony mensen. Mensen die helemaal out gaan, die moeten binnen no-time in het nest kunnen gaan liggen.
En dan kun je nog altijd praten met mensen. Overal ruimtes om te relaxen. Zo'n meeting wil ik dus
Geen amateuren meeting
Een echte meeting
Waarom loopt er hier geen multi multi multie miljardair rond
Wordt tijd dat fok eens op de beurs gaat ook.
Geld geld geld!!!!
Het wordt tijd for big money hier. En dan wordt er 1 tent gebouwd en ook hotel. Kun je ieder weekend een party organiseren
Mystery Fok!
Hoe zou je die tent moeten noemen waar de hele week een feest plaats vindt?
Mystery fok!
Tonight no fokking, tonight it's party time
Free alcohol and drugs.
Free sex.
Sex drugs & Rock N' Roll
Dream on
Maar zo hoort het wel te zijn. Alleen is het niet zo nu![]()
Verdomme, wat kan die gast heerlijk tikkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
Chris, shut the fuck up.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
Blijkbaar. Is dat erg?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:00 schreef zhe-devilll het volgende:
manisch?
Lees jij ook weleens 's ochtends onder het genot van een kop thee zijn posthistorie door?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Verdomme, wat kan die gast heerlijk tikken.
Dat doet toch iedereen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lees jij ook weleens 's ochtends onder het genot van een kop thee zijn posthistorie door?
Bedoel je zo'n dwangbuisgeval? maar die hebben toch wél mouwen? of gewoon een bodywarmerding?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:52 schreef jogy het volgende:
Ik ben al een paar metertjes naar beneden gedaald trouwens, meer uit zelfbescherming dan iets anders. Ik wil natuurlijk niet in een jas zonder mouwen gepropt worden.
Naja, ze hebben op zich wel mouwen maar die zitten dichtgenaaid, best lastig als ik jeuk aan mijn neus heb.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:54 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n dwangbuisgeval? maar die hebben toch wél mouwen? of gewoon een bodywarmerding?
Zeik niet, iedereen is alles en je schept je eigen werkelijkheid. Hup, kop omhoog en morgen is er weer een dag! *bloemetjes strooit*quote:Op zondag 3 september 2006 05:46 schreef DeeCruise het volgende:
Ben je nu nog steeds manisch? Zou je mij dan een beetje positieve energie kunnen sturen? Ik zwelg in zelfmedelijden momenteel
zelfs op maandagochtend?quote:Op maandag 4 september 2006 11:30 schreef jogy het volgende:
Still going strong trouwens.
Ik begrijp er ook geen klote van, remlof. Naja, ik begrijp het wel maar ik kan het niet bevatten.quote:
Ik denk dat je het wel bevat maar niet begrijpt!quote:Op maandag 4 september 2006 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen klote van, remlof. Naja, ik begrijp het wel maar ik kan het niet bevatten.
Mijn geest is rondjes aan het rennen om mijn ziel en mijn ziel vindt het geweldig. Mijn lichaam staat er maar een beetje naar te kijken en denkt 'WTF?quote:Op maandag 4 september 2006 11:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel bevat maar niet begrijpt!
Dus het wel in je sluit maar het niet met je verstand kan volgen
yep en met 24/7 camera toezicht...quote:Op maandag 4 september 2006 11:44 schreef jogy het volgende:
Als ik opeens wél een comedown krijg dan moet ik minstens een week onder toezicht, naakt in een kamer zonder scherpe randjes of touwen, ben ik bang.
Zal ik maar meteen een mailtje naar Talpa sturen. Die vinden toch alles leuk. Alleen jammer dat ze dan 'om het interessant te houden' stiekem midden in de nacht een touw naar binnen mikken, om het leuk te maken. Commentaar van Linda de mol en Beau.quote:Op maandag 4 september 2006 11:46 schreef remlof het volgende:
[..]
yep en met 24/7 camera toezicht...
BB-jogy
Misschien ben jij wel meer materiaal voor Discoveryquote:Op maandag 4 september 2006 12:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal ik maar meteen een mailtje naar Talpa sturen. Die vinden toch alles leuk. Alleen jammer dat ze dan 'om het interessant te houden' stiekem midden in de nacht een touw naar binnen mikken, om het leuk te maken. Commentaar van Linda de mol en Beau.
Ik word al panisch van een mot. Lijkt me geen geweldig plan eigenlijkquote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel meer materiaal voor Discovery
laten struikelen is geen optie?quote:Op maandag 4 september 2006 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn geest is rondjes aan het rennen om mijn ziel en mijn ziel vindt het geweldig. Mijn lichaam staat er maar een beetje naar te kijken en denkt 'WTF?' Zoiets denk ik.
Waarom zou ik dat doen? 'Ik ben nou wel weer vrolijk genoeg geweest tijd om weer terug te gaan naar de neutrale versnelling'?quote:Op maandag 4 september 2006 17:04 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
laten struikelen is geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |