Die heeft ze wel, maar ze is te achterbaks en te triest om dat face to face te zeggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Tamaartje het volgende:
Janine heeft zomaar eens geen mening
Ja de steenpuistquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Kinga het volgende:
Janine is de grootste hypocriet in dat huis.
Ik krijg ook jeuk van die banaming iedere keer.quote:
Of ze is gewoon verstandig en bemoeit zich er niet mee....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die heeft ze wel, maar ze is te achterbaks en te triest om dat face to face te zeggen.
Mensen moet je niet geforceerd bij elkaar zetten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Rik geeft als "oplossing" met eten wat meer door elkaar te gaan zitten.
Zij gaat vast achteraf erover lullen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die heeft ze wel, maar ze is te achterbaks en te triest om dat face to face te zeggen.
Moet ze ook niet zoveel roddelen over Jan en alleman.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of ze is gewoon verstandig en bemoeit zich er niet mee....
Semih valt me juist niet tegen nu. Het gaat he-le-maal nergens over en alles word constant herhaald.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Semih valt mij tegen, hij blijft wel erg op de achtergrond.
Al valt hij Rik nu wel bij: op het punt van wisselen van plaatsen bij het eten.
Jeroen valt mij juist NIET tegen, hij durft tegen Tijn in te gaan.
Dat hoop je hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Misschien dat Tijn nu tenminte ook genomineerd gaat worden
Misschien is hij wel juist de verstandigste, want het gaat eigenlijk nergens over.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Wat heb jij toch tegen Tijn? Je houdt niet van mensen die open en eerlijk zijn en die de discussie aan durven gaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Misschien dat Tijn nu tenminte ook genomineerd gaat worden
ze zullen wel moeten, ze hebben niets anders om uit te zenden..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Felixje het volgende:
Geweldige TV zou dit zijn... ik hoop heel erg dat Talpa dit uit gaat zenden!
wat dacht je zelf??????????quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef Tamaartje het volgende:
Zal BB ook express een tafel hebben neergezet waar niet iedereen aan kan zitten?
Zin we t nu alweer eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is hij wel juist de verstandigste, want het gaat eigenlijk nergens over.
Dat wordt inderdaad nog leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef rubstar het volgende:
iedereen doet nu net alsof ze er klaar mee zijn en het ze niets interesseert.. maar zodra ze weer alleen zijn met hun groepje![]()
![]()
Idd. Hilde mengt zich ook ff totaal onzinnig in de discussie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef schatje het volgende:
De kampers voelen zich behoorlijk aangesproken.
Tijn heeft een gevoelig punt geraakt.
alleen heeft hij weinig argumentenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Al valt hij Rik nu wel bij: op het punt van wisselen van plaatsen bij het eten.
Jeroen valt mij juist NIET tegen, hij durft tegen Tijn in te gaan.
dat was Milicaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef pullup het volgende:
Stream 3 was nog net op tijd om te kunnen waarnemen dat Monique van Etienne wegschoof![]()
met 1 vraagteken had ik het ook wel begrepen hoorquote:
Ik vind Tijn een enorme grote bek hebben en daar op een soort troon zit alsof hij alles maar even mag bepalen. Misschien heeft het mannetje tich net iets té lang bij de politie gezeten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Tijn? Je houdt niet van mensen die open en eerlijk zijn en die de discussie aan durven gaan?
Jij hebt liever achterbakse mensen?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef Felixje het volgende:
Egbert ja ja in soon situatietsie wort het wa lastigere hehehehehehehehe
okquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Tijn een enorme grote bek hebben en daar op een soort troon zit alsof hij alles maar even mag bepalen. Misschien heeft het mannetje tich net iets té lang bij de politie gezeten.
Maar hij durft er tenminste wél iets over te zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Tijn een enorme grote bek hebben en daar op een soort troon zit alsof hij alles maar even mag bepalen. Misschien heeft het mannetje tich net iets té lang bij de politie gezeten.
Kom op zeg. Hypocriet is een omschrijving, lamme zak (of wat hij zei) is iemand uitschelden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen heeft nu ook gelijk vind ik, dat Tijn te snel met veroordelende woordjes strooit.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we er geen gewoonte van maken
Kom op zeg. Hypocriet is een omschrijving, lamme zak (of wat hij zei) is iemand uitschelden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen heeft nu ook gelijk vind ik, dat Tijn te snel met veroordelende woordjes strooit.
Scan doe waar je erg goed in bent: caps makenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen en Etiënne vs. Semih en Tijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:54 schreef schatje het volgende:
Zo, Jeroen werd even met de neus op de feiten gedrukt.
Het gaat om een bepaalde aktie en niet om de persoon zelf.
Klopt, en dat is ook een goede zaak, maar hij zegt het op een totaal verkeerde manier en op een totaal verkeerde toon wat mij betreft. Als ik daar zat was het dikke ruzie geworden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar hij durft er tenminste wél iets over te zeggen
Anderen lopen er alleen maar in hun groepje over te lullen
En hij zegt er tenminste wat van!
Jammer dat het alweer voorbij is. Was net zo gezellig onder de lunchquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:54 schreef pullup het volgende:
Het lijkt nu wat af te koelen. Op naar de volgende ruzie
Als hij dat vind mag hij dat toch wel zeggen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Omdat ik het niet met je eens ben? Kom op zeg, ga even iemand anders vervelenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:55 schreef natronic het volgende:
[..]
Scan doe waar je erg goed in bent: caps maken![]()
over wie zei die dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef BBoon het volgende:
E10: ik schiet hem liever een kogel door zn kop dan dat ik hem nog een keer aan moet kijken
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef BBoon het volgende:
E10: ik schiet hem liever een kogel door zn kop dan dat ik hem nog een keer aan moet kijken
Nouja.. ik begrijp het welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, en dat is ook een goede zaak, maar hij zegt het op een totaal verkeerde manier en op een totaal verkeerde toon wat mij betreft. Als ik daar zat was het dikke ruzie geworden.
Over wie zei hij dat?!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef BBoon het volgende:
over wie had hij het?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef BBoon het volgende:
Tijn was vrij relaxed toen ie opstond....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nouja.. ik begrijp het wel
Het was niet alleen over dit natuurlijk
Het was al van een paar dagen, en Tijn was vanochtend degene die brood had gemaakt en koffie, en daar hadden ze ook al lullig over gedaan..
Ik had net zo gereageerd als hij
Over Tijn op stream 1 alleen moet hij zn woorden terug nemen omdat Milica en Janine dat geen leuke uitspraak vondenquote:
Goed van die twee danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef BBoon het volgende:
[..]
Over Tijn op stream 1 alleen moet hij zn woorden terug nemen omdat Milica en Janine dat geen leuke uitspraak vonden
Roel had t vorig jaar over iemand (Menno?) in elkaar slaan. Daarom krijg hij een sanctie. Nu moet Etiënne dus ook een sanctie krijgen en publiekelijk vertellen wat hij heeft gezegd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef BBoon het volgende:
[..]
Over Tijn op stream 1 alleen moet hij zn woorden terug nemen omdat Milica en Janine dat geen leuke uitspraak vonden
Marcel denkt meer wat is dat een discussie?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:57 schreef arneaux het volgende:
Marcel is een zeer matige discussiepartner.
Mee eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Roel had t vorig jaar over iemand (Menno?) in elkaar slaan. Daarom krijg hij een sanctie. Nu moet Etiënne dus ook een sanctie krijgen en publiekelijk vertellen wat hij heeft gezegd.
Ik bemoei me er niet meequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
De verstandigste mensen zijn in feite de mensen die zich niet (meer) met de hele onzindiscussie bemoeien.
Marsha en Michelinne dus ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
De verstandigste mensen zijn in feite de mensen die zich niet (meer) met de hele onzindiscussie bemoeien.
Verstandig weet ik niet, slimste is waarschijnlijk een betere omschrijving want ook Semih had buiten deze discussie genoeg te zeiken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Tijdens de discussie heeft ie vrijwel niets gezegd. En dan nu, zodra iemand het niet kan horen, zúlke grote woorden. Wat een verachtelijk jong zeg.quote:
Ze heeft hypocriet zijn uitgevondenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef Scrupules het volgende:
en nou is het weer een schat, zo die janine is echt het toppunt van hypocrisie met haar "keep your friends close and your enemies closer" pffffff
nee aan de ranjaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:03 schreef BBoon het volgende:
Staat Tijn nou aan de wijn?????
Vergeet de context niet.. straks zijn sexgrapjes nog (verbale) verkrachting...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef natronic het volgende:
Ben van mening dat BB hard moet ingrijpen mbt de uitspraken van E10.
Geweld is gebrek aan woorden hebben.....
Zich aan het voorbereiden om Tijn door zn kop te schieten...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:03 schreef Felixje het volgende:
Deze hele ruzie ... al die trammelant... Commotie allover....
en waar was E10?
Ik voorspel dat ze erg tevreden met zichzelf zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:04 schreef schatje het volgende:
Nu is het wachten totdat de kampers zich gaan verzamelen om dit alles te bespreken.
Die zegt liever achteraf dat zin heeft om iemand af te maken. Dat is veel veiliger dan de discussie aangaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:03 schreef Felixje het volgende:
Deze hele ruzie ... al die trammelant... Commotie allover....
en waar was E10?
"ik niet zo" zei ie nog heel veiligquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:04 schreef BBoon het volgende:
hahahah maar Rik houdt ook van piemels en ik niet ( Tijn )
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef arneaux het volgende:
hui·che·laar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die huichelt => een heilig boontje (Tijn), een wolf in schaapskleren(Hilde), farizeeër, hypocriet, iem. met twee gezichten(Tijn), januskop, schijnheilige (Janine), smoelentrekker, valsaard(Etienne), valserik
Denk ik zo.
Haha dat hoorde ik nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:05 schreef Scrupules het volgende:
[..]
"ik niet zo" zei ie nog heel veilig![]()
Inderdaad. Hilde en Jeroen zullen wel het grootste woord hebben. Marcal lult een beetje mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ze erg tevreden met zichzelf zijn
hilde, marcel, milica, et, jeroen en knuffelsjaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie zijn nu precies de kampers?
Kun je dat niet zien (horen) dan??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En Sabrina en Monique. Die hebben alleen hun mening gegeven en zich verder totaal afzijdig gehouden.quote:
Etienne, Marcel, Jeroen, Milica, Hilde ??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
hahaha nee nou je het zegt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heeft iemand janine al ergens langer als 5 minuten Verticaal gezien...??
Jeroen, Hilde en dochter Milica, Marcel en zoon Etiënne.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Yep viel mij ook op!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef the_hunter het volgende:
Verrassend dat e10 pas echt wat durfde te zeggen toen Tijn het niet meer hoorde. Wat een held.
Terechtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
kampers:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het is tijd voor goedmaak groepssex!![]()
Hébben die wel een mening?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
En Sabrina en Monique. Die hebben alleen hun mening gegeven en zich verder totaal afzijdig gehouden.
dat heb ik gemist, wat zei hij dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef the_hunter het volgende:
Verrassend dat e10 pas echt wat durfde te zeggen toen Tijn het niet meer hoorde. Wat een held.
Goedmaaksex bestaat niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het is tijd voor goedmaak groepssex!![]()
Ik ben het hier ZO mee eens! Dit is de 2e keer al dat hij Tijn wil doodschieten! Ik vind zulke uitspraken echt niet kunnen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef natronic het volgende:
Ben van mening dat BB hard moet ingrijpen mbt de uitspraken van E10.
Geweld is gebrek aan woorden hebben.....
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef arneaux het volgende:
hui·che·laar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die huichelt => een heilig boontje (Jeroen), een wolf in schaapskleren(Hilde), farizeeër, hypocriet, iem. met twee gezichten(Etiënne), januskop, schijnheilige(Marcel), smoelentrekker, valsaard(Millicia), valserik
Denk ik zo.
Het meest bizarre is nog dat hij denkt dat dit stoér is. Zo paradoxaal!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef the_hunter het volgende:
Eerste keer had hij het over Semih. Verder ben ik het met je eens. Of hij moet het recht in degene z'n gezicht durven zeggen. Maar zo stoer is dat jochie niet,,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:10 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Ik ben het hier ZO mee eens! Dit is de 2e keer al dat hij Tijn wil doodschieten! Ik vind zulke uitspraken echt niet kunnen!
Ik hoop dat ie gauw naar buiten mag en dan merkt wat nederland van hem vindquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het meest bizarre is nog dat hij denkt dat dit stoér is. Zo paradoxaal!
Hij houdt stoere praatjes over "die Turk", die hij "voor zijn kop zou willen slaan".
Hou bezigt flinke taal over Tijn, die hij een kogel door zijn kop wil jagen.
Maar hij durft in de verste verte dat soort taal niet tegen Semih of Tijn zélf te uit te slaan.
Dat is zo ontzettend NIET-stoer! Terwijl hij zelf denkt dat ie flink is.
Zometeen weer even de rits van zijn vest wat naar beneden en de capuchon op. Home boy! Stoer man!![]()
Tanja: "Sukkel!"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:10 schreef BBoon het volgende:
Ik vind wel dat deze groep meer durft te zeggen als in BB5. Kan me niet echt een goede ruzie uit BB5 herinneren ( alleen tussen Rob en Tanja over de wasmachine )
hopelijk is eggie dan opgerot, vannacht heeft ie een vader-zoon gesprek opgeblazen door zijn eeuwige ik neem er nog een te nuttiggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:04 schreef schatje het volgende:
Nu is het wachten totdat de kampers zich gaan verzamelen om dit alles te bespreken.
Hoop dat BB er wel iets mee doetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Eerste keer had hij het over Semih. Verder ben ik het met je eens. Of hij moet het recht in degene z'n gezicht durven zeggen. Maar zo stoer is dat jochie niet,,
Whhaha ja idd Lachen was datquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja: "Sukkel!"
Rob: "Op je kop een pukkel"
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef Scrupules het volgende:
ik hoop dat de weekopdracht zoiets wordt van "raad van wie deze citaten zijn" en dan even alle sneaky uitspraken op een rijtje, "ik schiet em door zn kop" en "mongolenkind"...kijken hoe koek en ei het dan nog is
Yep en Monique bracht hem vrij goed naar vorenquote:
....dat je, je dat nog kan herinneren...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja: "Sukkel!"
Rob: "Op je kop een pukkel"
Ik kan mij nietvoorstellen dat een tv zender met dit soort uitspraken wil scoren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:10 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Ik ben het hier ZO mee eens! Dit is de 2e keer al dat hij Tijn wil doodschieten! Ik vind zulke uitspraken echt niet kunnen!
Het andere groepje zal het ongetwijfeld ook gaan bespreken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:04 schreef schatje het volgende:
Die vergeet ik nooit meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....dat je, je dat nog kan herinneren...
Discussietechniekjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne beheerst de discussietechniekjes niet, vandaar die taal natuurlijk.
Al heeft ie dat zelf vermoedelijk niet door, en gelooft hij in zijn imago.
Knap dat je dat kon distileren uit het geschreeuwquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep en Monique bracht hem vrij goed naar voren
Hij is Ajax fan. Ik hoop dat hij een keer naar de Arena komt. Maar helaas, dat zal onze stoere jongen wel niet durven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie gauw naar buiten mag en dan merkt wat nederland van hem vind![]()
Je hebt gelijk! Maar ik meen het, kom op met die sanctie, BB!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Eerste keer had hij het over Semih. Verder ben ik het met je eens. Of hij moet het recht in degene z'n gezicht durven zeggen. Maar zo stoer is dat jochie niet,,
Hij snapt er niets van.. In het jeugdhonk.. en op zijn partijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne beheerst de discussietechniekjes niet, vandaar die taal natuurlijk.
Al heeft ie dat zelf vermoedelijk niet door, en gelooft hij in zijn imago.
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hij is Ajax fan. Ik hoop dat hij een keer naar de Arena komt. Maar helaas, dat zal onze stoere jongen wel niet durven.
Het was best rustig op dat moment hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef Felixje het volgende:
[..]
Knap dat je dat kon distileren uit het geschreeuw
!
inderdaad.. alleen gaat het bij het goed onderbouwen bij E10 al de mist inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Discussietechniekjes..
Gewoon zeggen wat je denkt en dat goed onderbouwen, dát is discussieren.
Somigen zijn alleen verbaal iets minder onderlegd... en dan wordt het al snel heel lastig discussieren met iemand die je finaal overbluft met krachttermen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Discussietechniekjes..
Gewoon zeggen wat je denkt en dat goed onderbouwen, dát is discussieren.
Wat dan? Dan ga je hem even stoer in elkaar meppen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hij is Ajax fan. Ik hoop dat hij een keer naar de Arena komt. Maar helaas, dat zal onze stoere jongen wel niet durven.
Nee hoor, dit is alleen maar een voedingsbodem voor méér trammelant.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Felixje het volgende:
Ruzie Ruzie Ruzie Ruzie Ruzie Ruzie Ruzie Ruzie Ruzie Ruzie Ruzie Ruzie
gesust gesust gesust gesust
jammer jammer jammer
Tijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef Felixje het volgende:
Topic: Ruzie: Wie is als beste uit de ruzie tevoorschijn gekomen.: Stem 1 Ikke : Marsha
Dat ben ik idd met je eens. Maar het is ook zo dat mensen die verbaal wat sterker zijn met elkaar in discussie gaan. Andere zeggen :"Laat maar, je hebt al gelijk!" of gaan stomme geintjes maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Somigen zijn alleen verbaal iets minder onderlegd... en dan wordt het al snel heel lastig discussieren met iemand die je finaal overbluft met krachttermen.
Dat was precies mijn pointquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Somigen zijn alleen verbaal iets minder onderlegd... en dan wordt het al snel heel lastig discussieren
Semih. Héél verstandig afzijdig gebleven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef Felixje het volgende:
Topic: Ruzie: Wie is als beste uit de ruzie tevoorschijn gekomen.: Stem 1 Ikke : Marsha
Ik ga ook voor Semmi ( de slimste van de groep )quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Semih. Héél verstandig afzijdig gebleven.
Het zijn er een aantal. Semih, Sabrina en Monique en Marlies.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat moet daar gebeuren dan in de Arena? Daar zitten allemaal van dit soort mannetjes veel praatjes weinig aktie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jammer. Ik had graag een biertje met hem gedronken in het supportershome![]()
Hij zei één keer tijdens de discussie tegen Milica dat ze heel kinderachtig bezig was, toen zij geen argumenten meer had en zich ervan probeerde af te maken met: "Ja hoor, je hebt gelijk."quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Want die worden overbluft door snelle, scherpe reacties. Dan kun je je dus nooit echt in een discussie mengen. Mensen die verbaal iets minder snel zijn, krijgen vaak ook niet de kans om uit te spreken. Was ook in deze discussie te merken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat ben ik idd met je eens. Maar het is ook zo dat mensen die verbaal wat sterker zijn met elkaar in discussie gaan. Andere zeggen :"Laat maar, je hebt al gelijk!" of gaan stomme geintjes maken.
De drang zal minder zijn bij dat groepje dan bij de kampers.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het andere groepje zal het ongetwijfeld ook gaan bespreken.
Om vervolgens straks stiekem 1 op 1 tegen iemand vertellen wat hij werkelijk denktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal hem een aantal dingetjes gaan vragen. Hem in elkaar meppen ga ik niet doen. Dat zal vast wel door anderen gebeuren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dan? Dan ga je hem even stoer in elkaar meppen?
Klopt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zei één keer tijdens de discussie tegen Milica dat ze heel kinderachtig bezig was, toen zij geen argumenten meer had en zich ervan probeerde af te maken met: "Ja hoor, je hebt gelijk."
en marshaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het zijn er een aantal. Semih, Sabrina en Monique en Marlies.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zei één keer tijdens de discussie tegen Milica dat ze heel kinderachtig bezig was, toen zij geen argumenten meer had en zich ervan probeerde af te maken met: "Ja hoor, je hebt gelijk."
Ik ga verder niet meer met je in disccusie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Want die worden overbluft door snelle, scherpe reacties. Dan kun je je dus nooit echt in een discussie mengen. Mensen die verbaal iets minder snel zijn, krijgen vaak ook niet de kans om uit te spreken. Was ook in deze discussie te merken.
Helemaal niet verstandig. Niet in het Big Brother Huis. Jezelf afzijdig houden doe je maar als je thuis bent.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
adje is een acteurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig met zijn alle babbelen over Adje
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Wat moet daar gebeuren dan in de Arena? Daar zitten allemaal van dit soort mannetjes veel praatjes weinig aktie.
als je gelijk hebt , heb je gelijk, communicatief vaardig of niet. dan kan een ander nog zo gan schreeuwen of met krachttermen smijten maar er veranderd niks aan de waarheidquote:
+10 Scherp.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
als je gelijk hebt , heb je gelijk, communicatief vaardig of niet. dan kan een ander nog zo gan schreeuwen of met krachttermen smijten maar er veranderd niks aan de waarheid
Hoezoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ga verder niet meer met je in disccusie..
Daar zijn we het dan weer wél over eens. Ik mag er al zeker 9 niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:21 schreef arneaux het volgende:
Waar ik vorig jaar echt aan niemand een hekel had, heb ik dat nu al echt al bij verschillende mensen wel.
ja wat dat is toch stoerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dan? Dan ga je hem even stoer in elkaar meppen?
maar wat is de waarheid ?quote:
Chantal uit je geheugen gewist??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:21 schreef arneaux het volgende:
Waar ik vorig jaar echt aan niemand een hekel had, heb ik dat nu al echt al bij verschillende mensen wel.
Lezen!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wat dat is toch stoer![]()
dan issie net zo stoer als E10![]()
haha verwar Sem en de kampersgroep niet aubquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Om vervolgens straks stiekem 1 op 1 tegen iemand vertellen wat hij werkelijk denkt
eensh.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:24 schreef rickfcdb het volgende:
Ik kan wel lachen om E10 hoop dat hij nog ff blijft zitten daar. Heb vanochtend gezien hoe interessant het anders gaat worden. En die one liners doen het goed weer wat commotie zo.
Scan. Het was ironie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo(ik snap je echt even niet nu). Klopt het niet wat ik schreef? Mensen die niet snel met woorden zijn, worden in een discussie nou eenmaal heel snel onderbroken. Daar kun jehet toch niet mee oneens zijn neem ik aan?
Ik had nooit zo een hekel aan haar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Chantal uit je geheugen gewist??
Denk dat hij niet komt hoor, tis gewoon een wanna be supporter. Maar als hij komt wil ik best wel eens zijn kant van het verhaal horenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jammer. Ik had graag een biertje met hem gedronken in het supportershome![]()
Ah. Goed om te wetenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:24 schreef arneaux het volgende:
Scan. Het was ironie.
www.eo.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn weer over dat je iemand afrekent om zijn handeling, en niet om de persoon zelf.
Maar als een persoon een aantal nare handelingen verricht: zegt dat wat mij betreft ook veel over de persoon die dat doet. Dat is dan een naar, fout mens.
Nu wel wat harmonie tussen Tijn en Jeroen (op initiatief van Tijn).
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:26 schreef arneaux het volgende:
En beste BB-bewoners. Je ergert je aan iemand en je vindt iemand irritant. Niet omgekeerd.
Tijn is een valse nicht zijn broer durft er in ieder geval voor uit te komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn weer over dat je iemand afrekent op zijn handeling, en niet om de persoon zelf.
Maar als een persoon een aantal nare handelingen verricht: zegt dat wat mij betreft ook veel over de persoon die dat doet. Dat is dan een naar, fout mens.
Nu wel wat harmonie tussen Tijn en Jeroen (op initiatief van Tijn).
Hokjesdenker.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha verwar Sem en de kampersgroep niet aub
Jij weet meer? Vertel eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:28 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Tijn is een valse nicht zijn broer durft er in ieder geval voor uit te komen.
Het lijkt wel alsof ze elke dag wat verder in elkaar zaktquote:
lijkt ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze elke dag wat verder in elkaar zakt![]()
Hahaaaaaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Tamaartje het volgende:
Scheer en Foppen...Hij bedoeld Geer en Goor
![]()
Ja Sabrina is weg !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne zat alweer aan Milica`s schouder
Anders ik welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef the_hunter het volgende:
Nu is het wachten op de WO. Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden ondertussen
Ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef the_hunter het volgende:
Nu is het wachten op de WO. Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden ondertussen
begint wel tijd te worden inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef the_hunter het volgende:
k denk niet in hokjes.. als sem het 1-1 verteld is het omdat hij het onzinnig vond om er meer ruzie over te maken dan dat er was.. als bv. e10 het zou vertellen 1-1 is omdat hij niet durft als de ruzie bezig isquote:
Toch vind ik het vreemd dat BB ze zo "vroeg" wakker heeft gemaakt en er nu niets mee doetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik reken erop dat het best nog heel lang kan gaan duren
Uurtje of 10 was het toch? Vind ik niet echt vroeg hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat BB ze zo "vroeg" wakker heeft gemaakt en er nu niets mee doet
neeeeeeeheeeeeeeequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef LudoSanders het volgende:
Eendjes uit het zwembad vissen toch?
Tja misschien mildheid van BB of het moet een hele zware opdracht zijn maar ergens heb ik het gevoel dat het erg mee gaat vallenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat BB ze zo "vroeg" wakker heeft gemaakt en er nu niets mee doet
Nee niet echt vroegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Uurtje of 10 was het toch? Vind ik niet echt vroeg hoor.
Streams staan uit hier.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef toxikon het volgende:
ik ga dit niet trekken, ik lees vanmiddag wel op de sv wat er gebeurt is, als er al wat gebeurt. van de wo verwacht ik ook geen ene moer, die zal wel net zo hard zijn als die van vorige week.
Hoop toch wel dat het een beetje actie heeft..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja misschien mildheid van BB of het moet een hele zware opdracht zijn maar ergens heb ik het gevoel dat het erg mee gaat vallen
Ze moesten goed uitgerust zijn stond er in de briefquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoop toch wel dat het een beetje actie heeft..
Gaat in ieder geval weer geen 24 uurs opdracht (of langer) worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja misschien mildheid van BB of het moet een hele zware opdracht zijn maar ergens heb ik het gevoel dat het erg mee gaat vallen
Ja... maar dat zijn ze nu onderhand al niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ze moesten goed uitgerust zijn stond er in de brief
Dat misschien wel juist de bedoeling.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja... maar dat zijn ze nu onderhand al niet meer
Nou dat lijkt me niet inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
Het kan ook zijn (al kan ik me dat nauwelijks indenken) dat door de sanctie de opdracht een stuk verschuift
Egbert,Marciaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het zijn er een aantal. Semih, Sabrina en Monique en Marlies.
Mwa, die hebben zich gewoon helemaal afzijdig gehouden.quote:
Is Etiënne kotsen ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB310851.jpg]afbeelding][/URL]
[grap-uitleggen-is-nooit-leuk]Tis net of ie zit te persen...quote:
tja...Egbert de ruzie stichten en dan aftaaienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa, die hebben zich gewoon helemaal afzijdig gehouden.
Viel mij niet op..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
[grap-uitleggen-is-nooit-leuk]Tis net of ie zit te persen...[/grap-uitleggen-is-nooit-leuk]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |