Mee eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Roel had t vorig jaar over iemand (Menno?) in elkaar slaan. Daarom krijg hij een sanctie. Nu moet Etiënne dus ook een sanctie krijgen en publiekelijk vertellen wat hij heeft gezegd.
Ik bemoei me er niet meequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
De verstandigste mensen zijn in feite de mensen die zich niet (meer) met de hele onzindiscussie bemoeien.
Marsha en Michelinne dus ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
De verstandigste mensen zijn in feite de mensen die zich niet (meer) met de hele onzindiscussie bemoeien.
Verstandig weet ik niet, slimste is waarschijnlijk een betere omschrijving want ook Semih had buiten deze discussie genoeg te zeiken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Tijdens de discussie heeft ie vrijwel niets gezegd. En dan nu, zodra iemand het niet kan horen, zúlke grote woorden. Wat een verachtelijk jong zeg.quote:
Ze heeft hypocriet zijn uitgevondenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef Scrupules het volgende:
en nou is het weer een schat, zo die janine is echt het toppunt van hypocrisie met haar "keep your friends close and your enemies closer" pffffff
nee aan de ranjaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:03 schreef BBoon het volgende:
Staat Tijn nou aan de wijn?????
Vergeet de context niet.. straks zijn sexgrapjes nog (verbale) verkrachting...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef natronic het volgende:
Ben van mening dat BB hard moet ingrijpen mbt de uitspraken van E10.
Geweld is gebrek aan woorden hebben.....
Zich aan het voorbereiden om Tijn door zn kop te schieten...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:03 schreef Felixje het volgende:
Deze hele ruzie ... al die trammelant... Commotie allover....
en waar was E10?
Ik voorspel dat ze erg tevreden met zichzelf zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:04 schreef schatje het volgende:
Nu is het wachten totdat de kampers zich gaan verzamelen om dit alles te bespreken.
Die zegt liever achteraf dat zin heeft om iemand af te maken. Dat is veel veiliger dan de discussie aangaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:03 schreef Felixje het volgende:
Deze hele ruzie ... al die trammelant... Commotie allover....
en waar was E10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |