Wat hij zegt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:39 schreef LudoSanders het volgende:
Smeih gaat zich er mee bemoeien hoop ik.
Ik had ook niet anders verwacht ( nogal een niveauverschil qua iqquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:39 schreef arneaux het volgende:
Milicia wordt helemaal onder tafel geluld door Michelline.
Ze is gewoon dom.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:39 schreef Gert het volgende:
Milica valt me ook tegen zeg.
Kinderachtig, en niet open.
welk punt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Milica heeft toch wel een goed punt hoor.
Mjah dat zat er wel in hequote:
Nee,gelukkig niet,tenminste iemand die niet vuil speelt en recht door zee is en z'n mond open doet als het nodig isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Doe toch niet zo dom. Je komt toch niet uit een ei"
Tijn is even niet meer de vriendelijke schoonzoon.
YEp Yep!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Milica heeft toch wel een goed punt hoor.
I like itquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef riri het volgende:
[..]
Nee,gelukkig niet,tenminste iemand die niet vuil speelt en recht door zee is en z'n mond open doet als het nodig is
Dát vind ik dus ook. Tijn noemt wel man en paard en de rest loopt over 'mensen' te lullen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef riri het volgende:
[..]
Nee,gelukkig niet,tenminste iemand die niet vuil speelt en recht door zee is en z'n mond open doet als het nodig is
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:40 schreef schatje het volgende:
Jeroen doet schijnheilig.
Ikc vindt dadt je u nied moed gaa zijken ofer taalcebruick as de bewonersw rusie heppe!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:42 schreef BBoon het volgende:
Waar kan ik hier op deze site met een klacht terecht want dat gezeik over een "d" "t" punt of komma vergeten wordt ik scheit ziek van ....
Of is dat de gewoonte hier???? dan pas ik me wel aan :-)
gewoon overheen lezen.. sommige mensen willen anderen graag verbeterenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:42 schreef BBoon het volgende:
Waar kan ik hier op deze site met een klacht terecht want dat gezeik over een "d" "t" punt of komma vergeten wordt ik scheit ziek van ....
Of is dat de gewoonte hier???? dan pas ik me wel aan :-)
hij krijgt al meteen het deksel op zijn neusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:43 schreef arneaux het volgende:
E10 gaat nu tegen Semih.
E10 hou op, je wordt zoooooooooooooooooo onder de tafel geluld.
Hahahaha Je hep geleikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:43 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ikc vindt dadt je u nied moed gaa zijken ofer taalcebruick as de bewonersw rusie heppe!
\lekker hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:44 schreef Snoet123 het volgende:
Alles maar dan ook Alles wordt er nu uitgegooid...![]()
![]()
Ik vind eigenlijk iedereen uit het kamper-groepje schijnheilig lullen. Stuk voor stuk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:40 schreef schatje het volgende:
Jeroen doet schijnheilig.
Het is prachtig dat mensen blijkbaar toch alles netjes oplaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:44 schreef Snoet123 het volgende:
Alles maar dan ook Alles wordt er nu uitgegooid...![]()
![]()
kampergroepjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk iedereen uit het kamper-groepje schijnheilig lullen. Stuk voor stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |