Wat moet daar gebeuren dan in de Arena? Daar zitten allemaal van dit soort mannetjes veel praatjes weinig aktie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hij is Ajax fan. Ik hoop dat hij een keer naar de Arena komt. Maar helaas, dat zal onze stoere jongen wel niet durven.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jammer. Ik had graag een biertje met hem gedronken in het supportershome![]()
Hij zei één keer tijdens de discussie tegen Milica dat ze heel kinderachtig bezig was, toen zij geen argumenten meer had en zich ervan probeerde af te maken met: "Ja hoor, je hebt gelijk."quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Semih. Héél verstandig afzijdig gebleven.
Want die worden overbluft door snelle, scherpe reacties. Dan kun je je dus nooit echt in een discussie mengen. Mensen die verbaal iets minder snel zijn, krijgen vaak ook niet de kans om uit te spreken. Was ook in deze discussie te merken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat ben ik idd met je eens. Maar het is ook zo dat mensen die verbaal wat sterker zijn met elkaar in discussie gaan. Andere zeggen :"Laat maar, je hebt al gelijk!" of gaan stomme geintjes maken.
De drang zal minder zijn bij dat groepje dan bij de kampers.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het andere groepje zal het ongetwijfeld ook gaan bespreken.
Om vervolgens straks stiekem 1 op 1 tegen iemand vertellen wat hij werkelijk denktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal hem een aantal dingetjes gaan vragen. Hem in elkaar meppen ga ik niet doen. Dat zal vast wel door anderen gebeuren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dan? Dan ga je hem even stoer in elkaar meppen?
Klopt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zei één keer tijdens de discussie tegen Milica dat ze heel kinderachtig bezig was, toen zij geen argumenten meer had en zich ervan probeerde af te maken met: "Ja hoor, je hebt gelijk."
en marshaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het zijn er een aantal. Semih, Sabrina en Monique en Marlies.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zei één keer tijdens de discussie tegen Milica dat ze heel kinderachtig bezig was, toen zij geen argumenten meer had en zich ervan probeerde af te maken met: "Ja hoor, je hebt gelijk."
Ik ga verder niet meer met je in disccusie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Want die worden overbluft door snelle, scherpe reacties. Dan kun je je dus nooit echt in een discussie mengen. Mensen die verbaal iets minder snel zijn, krijgen vaak ook niet de kans om uit te spreken. Was ook in deze discussie te merken.
Helemaal niet verstandig. Niet in het Big Brother Huis. Jezelf afzijdig houden doe je maar als je thuis bent.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
adje is een acteurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig met zijn alle babbelen over Adje
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Wat moet daar gebeuren dan in de Arena? Daar zitten allemaal van dit soort mannetjes veel praatjes weinig aktie.
als je gelijk hebt , heb je gelijk, communicatief vaardig of niet. dan kan een ander nog zo gan schreeuwen of met krachttermen smijten maar er veranderd niks aan de waarheidquote:
+10 Scherp.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
als je gelijk hebt , heb je gelijk, communicatief vaardig of niet. dan kan een ander nog zo gan schreeuwen of met krachttermen smijten maar er veranderd niks aan de waarheid
Hoezoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ga verder niet meer met je in disccusie..
Daar zijn we het dan weer wél over eens. Ik mag er al zeker 9 niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:21 schreef arneaux het volgende:
Waar ik vorig jaar echt aan niemand een hekel had, heb ik dat nu al echt al bij verschillende mensen wel.
ja wat dat is toch stoerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dan? Dan ga je hem even stoer in elkaar meppen?
maar wat is de waarheid ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |