"ik niet zo" zei ie nog heel veiligquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:04 schreef BBoon het volgende:
hahahah maar Rik houdt ook van piemels en ik niet ( Tijn )
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef arneaux het volgende:
hui·che·laar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die huichelt => een heilig boontje (Tijn), een wolf in schaapskleren(Hilde), farizeeër, hypocriet, iem. met twee gezichten(Tijn), januskop, schijnheilige (Janine), smoelentrekker, valsaard(Etienne), valserik
Denk ik zo.
Haha dat hoorde ik nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:05 schreef Scrupules het volgende:
[..]
"ik niet zo" zei ie nog heel veilig![]()
Inderdaad. Hilde en Jeroen zullen wel het grootste woord hebben. Marcal lult een beetje mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ze erg tevreden met zichzelf zijn
hilde, marcel, milica, et, jeroen en knuffelsjaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie zijn nu precies de kampers?
Kun je dat niet zien (horen) dan??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En Sabrina en Monique. Die hebben alleen hun mening gegeven en zich verder totaal afzijdig gehouden.quote:
Etienne, Marcel, Jeroen, Milica, Hilde ??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
hahaha nee nou je het zegt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heeft iemand janine al ergens langer als 5 minuten Verticaal gezien...??
Jeroen, Hilde en dochter Milica, Marcel en zoon Etiënne.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Yep viel mij ook op!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef the_hunter het volgende:
Verrassend dat e10 pas echt wat durfde te zeggen toen Tijn het niet meer hoorde. Wat een held.
Terechtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
kampers:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het is tijd voor goedmaak groepssex!![]()
Hébben die wel een mening?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
En Sabrina en Monique. Die hebben alleen hun mening gegeven en zich verder totaal afzijdig gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |