Wat moet daar gebeuren dan in de Arena? Daar zitten allemaal van dit soort mannetjes veel praatjes weinig aktie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hij is Ajax fan. Ik hoop dat hij een keer naar de Arena komt. Maar helaas, dat zal onze stoere jongen wel niet durven.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jammer. Ik had graag een biertje met hem gedronken in het supportershome![]()
Hij zei één keer tijdens de discussie tegen Milica dat ze heel kinderachtig bezig was, toen zij geen argumenten meer had en zich ervan probeerde af te maken met: "Ja hoor, je hebt gelijk."quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Semih. Héél verstandig afzijdig gebleven.
Want die worden overbluft door snelle, scherpe reacties. Dan kun je je dus nooit echt in een discussie mengen. Mensen die verbaal iets minder snel zijn, krijgen vaak ook niet de kans om uit te spreken. Was ook in deze discussie te merken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat ben ik idd met je eens. Maar het is ook zo dat mensen die verbaal wat sterker zijn met elkaar in discussie gaan. Andere zeggen :"Laat maar, je hebt al gelijk!" of gaan stomme geintjes maken.
De drang zal minder zijn bij dat groepje dan bij de kampers.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het andere groepje zal het ongetwijfeld ook gaan bespreken.
Om vervolgens straks stiekem 1 op 1 tegen iemand vertellen wat hij werkelijk denktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal hem een aantal dingetjes gaan vragen. Hem in elkaar meppen ga ik niet doen. Dat zal vast wel door anderen gebeuren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dan? Dan ga je hem even stoer in elkaar meppen?
Klopt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zei één keer tijdens de discussie tegen Milica dat ze heel kinderachtig bezig was, toen zij geen argumenten meer had en zich ervan probeerde af te maken met: "Ja hoor, je hebt gelijk."
en marshaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het zijn er een aantal. Semih, Sabrina en Monique en Marlies.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zei één keer tijdens de discussie tegen Milica dat ze heel kinderachtig bezig was, toen zij geen argumenten meer had en zich ervan probeerde af te maken met: "Ja hoor, je hebt gelijk."
Ik ga verder niet meer met je in disccusie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Want die worden overbluft door snelle, scherpe reacties. Dan kun je je dus nooit echt in een discussie mengen. Mensen die verbaal iets minder snel zijn, krijgen vaak ook niet de kans om uit te spreken. Was ook in deze discussie te merken.
Helemaal niet verstandig. Niet in het Big Brother Huis. Jezelf afzijdig houden doe je maar als je thuis bent.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
adje is een acteurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig met zijn alle babbelen over Adje
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Wat moet daar gebeuren dan in de Arena? Daar zitten allemaal van dit soort mannetjes veel praatjes weinig aktie.
als je gelijk hebt , heb je gelijk, communicatief vaardig of niet. dan kan een ander nog zo gan schreeuwen of met krachttermen smijten maar er veranderd niks aan de waarheidquote:
+10 Scherp.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
als je gelijk hebt , heb je gelijk, communicatief vaardig of niet. dan kan een ander nog zo gan schreeuwen of met krachttermen smijten maar er veranderd niks aan de waarheid
Hoezoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ga verder niet meer met je in disccusie..
Daar zijn we het dan weer wél over eens. Ik mag er al zeker 9 niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:21 schreef arneaux het volgende:
Waar ik vorig jaar echt aan niemand een hekel had, heb ik dat nu al echt al bij verschillende mensen wel.
ja wat dat is toch stoerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dan? Dan ga je hem even stoer in elkaar meppen?
maar wat is de waarheid ?quote:
Chantal uit je geheugen gewist??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:21 schreef arneaux het volgende:
Waar ik vorig jaar echt aan niemand een hekel had, heb ik dat nu al echt al bij verschillende mensen wel.
Lezen!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wat dat is toch stoer![]()
dan issie net zo stoer als E10![]()
haha verwar Sem en de kampersgroep niet aubquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Om vervolgens straks stiekem 1 op 1 tegen iemand vertellen wat hij werkelijk denkt
eensh.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:24 schreef rickfcdb het volgende:
Ik kan wel lachen om E10 hoop dat hij nog ff blijft zitten daar. Heb vanochtend gezien hoe interessant het anders gaat worden. En die one liners doen het goed weer wat commotie zo.
Scan. Het was ironie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo(ik snap je echt even niet nu). Klopt het niet wat ik schreef? Mensen die niet snel met woorden zijn, worden in een discussie nou eenmaal heel snel onderbroken. Daar kun jehet toch niet mee oneens zijn neem ik aan?
Ik had nooit zo een hekel aan haar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Chantal uit je geheugen gewist??
Denk dat hij niet komt hoor, tis gewoon een wanna be supporter. Maar als hij komt wil ik best wel eens zijn kant van het verhaal horenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jammer. Ik had graag een biertje met hem gedronken in het supportershome![]()
Ah. Goed om te wetenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:24 schreef arneaux het volgende:
Scan. Het was ironie.
www.eo.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn weer over dat je iemand afrekent om zijn handeling, en niet om de persoon zelf.
Maar als een persoon een aantal nare handelingen verricht: zegt dat wat mij betreft ook veel over de persoon die dat doet. Dat is dan een naar, fout mens.
Nu wel wat harmonie tussen Tijn en Jeroen (op initiatief van Tijn).
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:26 schreef arneaux het volgende:
En beste BB-bewoners. Je ergert je aan iemand en je vindt iemand irritant. Niet omgekeerd.
Tijn is een valse nicht zijn broer durft er in ieder geval voor uit te komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn weer over dat je iemand afrekent op zijn handeling, en niet om de persoon zelf.
Maar als een persoon een aantal nare handelingen verricht: zegt dat wat mij betreft ook veel over de persoon die dat doet. Dat is dan een naar, fout mens.
Nu wel wat harmonie tussen Tijn en Jeroen (op initiatief van Tijn).
Hokjesdenker.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha verwar Sem en de kampersgroep niet aub
Jij weet meer? Vertel eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:28 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Tijn is een valse nicht zijn broer durft er in ieder geval voor uit te komen.
Het lijkt wel alsof ze elke dag wat verder in elkaar zaktquote:
lijkt ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze elke dag wat verder in elkaar zakt![]()
Hahaaaaaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Tamaartje het volgende:
Scheer en Foppen...Hij bedoeld Geer en Goor
![]()
Ja Sabrina is weg !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne zat alweer aan Milica`s schouder
Anders ik welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef the_hunter het volgende:
Nu is het wachten op de WO. Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden ondertussen
Ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef the_hunter het volgende:
Nu is het wachten op de WO. Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden ondertussen
begint wel tijd te worden inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef the_hunter het volgende:
k denk niet in hokjes.. als sem het 1-1 verteld is het omdat hij het onzinnig vond om er meer ruzie over te maken dan dat er was.. als bv. e10 het zou vertellen 1-1 is omdat hij niet durft als de ruzie bezig isquote:
Toch vind ik het vreemd dat BB ze zo "vroeg" wakker heeft gemaakt en er nu niets mee doetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik reken erop dat het best nog heel lang kan gaan duren
Uurtje of 10 was het toch? Vind ik niet echt vroeg hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat BB ze zo "vroeg" wakker heeft gemaakt en er nu niets mee doet
neeeeeeeheeeeeeeequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef LudoSanders het volgende:
Eendjes uit het zwembad vissen toch?
Tja misschien mildheid van BB of het moet een hele zware opdracht zijn maar ergens heb ik het gevoel dat het erg mee gaat vallenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat BB ze zo "vroeg" wakker heeft gemaakt en er nu niets mee doet
Nee niet echt vroegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Uurtje of 10 was het toch? Vind ik niet echt vroeg hoor.
Streams staan uit hier.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef toxikon het volgende:
ik ga dit niet trekken, ik lees vanmiddag wel op de sv wat er gebeurt is, als er al wat gebeurt. van de wo verwacht ik ook geen ene moer, die zal wel net zo hard zijn als die van vorige week.
Hoop toch wel dat het een beetje actie heeft..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja misschien mildheid van BB of het moet een hele zware opdracht zijn maar ergens heb ik het gevoel dat het erg mee gaat vallen
Ze moesten goed uitgerust zijn stond er in de briefquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoop toch wel dat het een beetje actie heeft..
Gaat in ieder geval weer geen 24 uurs opdracht (of langer) worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja misschien mildheid van BB of het moet een hele zware opdracht zijn maar ergens heb ik het gevoel dat het erg mee gaat vallen
Ja... maar dat zijn ze nu onderhand al niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ze moesten goed uitgerust zijn stond er in de brief
Dat misschien wel juist de bedoeling.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja... maar dat zijn ze nu onderhand al niet meer
Nou dat lijkt me niet inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
Het kan ook zijn (al kan ik me dat nauwelijks indenken) dat door de sanctie de opdracht een stuk verschuift
Egbert,Marciaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het zijn er een aantal. Semih, Sabrina en Monique en Marlies.
Mwa, die hebben zich gewoon helemaal afzijdig gehouden.quote:
Is Etiënne kotsen ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB310851.jpg]afbeelding][/URL]
[grap-uitleggen-is-nooit-leuk]Tis net of ie zit te persen...quote:
tja...Egbert de ruzie stichten en dan aftaaienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa, die hebben zich gewoon helemaal afzijdig gehouden.
Viel mij niet op..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
[grap-uitleggen-is-nooit-leuk]Tis net of ie zit te persen...[/grap-uitleggen-is-nooit-leuk]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |