lijkt ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze elke dag wat verder in elkaar zakt![]()
Hahaaaaaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Tamaartje het volgende:
Scheer en Foppen...Hij bedoeld Geer en Goor
![]()
Ja Sabrina is weg !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne zat alweer aan Milica`s schouder
Anders ik welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef the_hunter het volgende:
Nu is het wachten op de WO. Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden ondertussen
Ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef the_hunter het volgende:
Nu is het wachten op de WO. Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden ondertussen
begint wel tijd te worden inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef the_hunter het volgende:
k denk niet in hokjes.. als sem het 1-1 verteld is het omdat hij het onzinnig vond om er meer ruzie over te maken dan dat er was.. als bv. e10 het zou vertellen 1-1 is omdat hij niet durft als de ruzie bezig isquote:
Toch vind ik het vreemd dat BB ze zo "vroeg" wakker heeft gemaakt en er nu niets mee doetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik reken erop dat het best nog heel lang kan gaan duren
Uurtje of 10 was het toch? Vind ik niet echt vroeg hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat BB ze zo "vroeg" wakker heeft gemaakt en er nu niets mee doet
neeeeeeeheeeeeeeequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef LudoSanders het volgende:
Eendjes uit het zwembad vissen toch?
Tja misschien mildheid van BB of het moet een hele zware opdracht zijn maar ergens heb ik het gevoel dat het erg mee gaat vallenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat BB ze zo "vroeg" wakker heeft gemaakt en er nu niets mee doet
Nee niet echt vroegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Uurtje of 10 was het toch? Vind ik niet echt vroeg hoor.
Streams staan uit hier.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef toxikon het volgende:
ik ga dit niet trekken, ik lees vanmiddag wel op de sv wat er gebeurt is, als er al wat gebeurt. van de wo verwacht ik ook geen ene moer, die zal wel net zo hard zijn als die van vorige week.
Hoop toch wel dat het een beetje actie heeft..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja misschien mildheid van BB of het moet een hele zware opdracht zijn maar ergens heb ik het gevoel dat het erg mee gaat vallen
Ze moesten goed uitgerust zijn stond er in de briefquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoop toch wel dat het een beetje actie heeft..
Gaat in ieder geval weer geen 24 uurs opdracht (of langer) worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja misschien mildheid van BB of het moet een hele zware opdracht zijn maar ergens heb ik het gevoel dat het erg mee gaat vallen
Ja... maar dat zijn ze nu onderhand al niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ze moesten goed uitgerust zijn stond er in de brief
Dat misschien wel juist de bedoeling.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja... maar dat zijn ze nu onderhand al niet meer
Nou dat lijkt me niet inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
Het kan ook zijn (al kan ik me dat nauwelijks indenken) dat door de sanctie de opdracht een stuk verschuift
Egbert,Marciaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het zijn er een aantal. Semih, Sabrina en Monique en Marlies.
Mwa, die hebben zich gewoon helemaal afzijdig gehouden.quote:
Is Etiënne kotsen ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB310851.jpg]afbeelding][/URL]
[grap-uitleggen-is-nooit-leuk]Tis net of ie zit te persen...quote:
tja...Egbert de ruzie stichten en dan aftaaienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa, die hebben zich gewoon helemaal afzijdig gehouden.
Viel mij niet op..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
[grap-uitleggen-is-nooit-leuk]Tis net of ie zit te persen...[/grap-uitleggen-is-nooit-leuk]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |