Die heeft ze wel, maar ze is te achterbaks en te triest om dat face to face te zeggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Tamaartje het volgende:
Janine heeft zomaar eens geen mening
Ja de steenpuistquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Kinga het volgende:
Janine is de grootste hypocriet in dat huis.
Ik krijg ook jeuk van die banaming iedere keer.quote:
Of ze is gewoon verstandig en bemoeit zich er niet mee....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die heeft ze wel, maar ze is te achterbaks en te triest om dat face to face te zeggen.
Mensen moet je niet geforceerd bij elkaar zetten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Rik geeft als "oplossing" met eten wat meer door elkaar te gaan zitten.
Zij gaat vast achteraf erover lullen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die heeft ze wel, maar ze is te achterbaks en te triest om dat face to face te zeggen.
Moet ze ook niet zoveel roddelen over Jan en alleman.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of ze is gewoon verstandig en bemoeit zich er niet mee....
Semih valt me juist niet tegen nu. Het gaat he-le-maal nergens over en alles word constant herhaald.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Semih valt mij tegen, hij blijft wel erg op de achtergrond.
Al valt hij Rik nu wel bij: op het punt van wisselen van plaatsen bij het eten.
Jeroen valt mij juist NIET tegen, hij durft tegen Tijn in te gaan.
Dat hoop je hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Misschien dat Tijn nu tenminte ook genomineerd gaat worden
Misschien is hij wel juist de verstandigste, want het gaat eigenlijk nergens over.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Wat heb jij toch tegen Tijn? Je houdt niet van mensen die open en eerlijk zijn en die de discussie aan durven gaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Misschien dat Tijn nu tenminte ook genomineerd gaat worden
ze zullen wel moeten, ze hebben niets anders om uit te zenden..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Felixje het volgende:
Geweldige TV zou dit zijn... ik hoop heel erg dat Talpa dit uit gaat zenden!
wat dacht je zelf??????????quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef Tamaartje het volgende:
Zal BB ook express een tafel hebben neergezet waar niet iedereen aan kan zitten?
Zin we t nu alweer eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is hij wel juist de verstandigste, want het gaat eigenlijk nergens over.
Dat wordt inderdaad nog leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef rubstar het volgende:
iedereen doet nu net alsof ze er klaar mee zijn en het ze niets interesseert.. maar zodra ze weer alleen zijn met hun groepje![]()
![]()
Idd. Hilde mengt zich ook ff totaal onzinnig in de discussie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef schatje het volgende:
De kampers voelen zich behoorlijk aangesproken.
Tijn heeft een gevoelig punt geraakt.
alleen heeft hij weinig argumentenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Al valt hij Rik nu wel bij: op het punt van wisselen van plaatsen bij het eten.
Jeroen valt mij juist NIET tegen, hij durft tegen Tijn in te gaan.
dat was Milicaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef pullup het volgende:
Stream 3 was nog net op tijd om te kunnen waarnemen dat Monique van Etienne wegschoof![]()
met 1 vraagteken had ik het ook wel begrepen hoorquote:
Ik vind Tijn een enorme grote bek hebben en daar op een soort troon zit alsof hij alles maar even mag bepalen. Misschien heeft het mannetje tich net iets té lang bij de politie gezeten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Tijn? Je houdt niet van mensen die open en eerlijk zijn en die de discussie aan durven gaan?
Jij hebt liever achterbakse mensen?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef Felixje het volgende:
Egbert ja ja in soon situatietsie wort het wa lastigere hehehehehehehehe
okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |