Die heeft ze wel, maar ze is te achterbaks en te triest om dat face to face te zeggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Tamaartje het volgende:
Janine heeft zomaar eens geen mening
Ja de steenpuistquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Kinga het volgende:
Janine is de grootste hypocriet in dat huis.
Ik krijg ook jeuk van die banaming iedere keer.quote:
Of ze is gewoon verstandig en bemoeit zich er niet mee....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die heeft ze wel, maar ze is te achterbaks en te triest om dat face to face te zeggen.
Mensen moet je niet geforceerd bij elkaar zetten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Rik geeft als "oplossing" met eten wat meer door elkaar te gaan zitten.
Zij gaat vast achteraf erover lullen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die heeft ze wel, maar ze is te achterbaks en te triest om dat face to face te zeggen.
Moet ze ook niet zoveel roddelen over Jan en alleman.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of ze is gewoon verstandig en bemoeit zich er niet mee....
Semih valt me juist niet tegen nu. Het gaat he-le-maal nergens over en alles word constant herhaald.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
Semih valt mij tegen, hij blijft wel erg op de achtergrond.
Al valt hij Rik nu wel bij: op het punt van wisselen van plaatsen bij het eten.
Jeroen valt mij juist NIET tegen, hij durft tegen Tijn in te gaan.
Dat hoop je hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Misschien dat Tijn nu tenminte ook genomineerd gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |