huh op welke site volg jij dan? bij mij si alles doodstil op de 4streamsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
Micheline is aan het huilen?
Nee, dat werd de eerste dagen ook al gezegd dat ze gepest werd door Semih, maar ze heeft gewoon een verstopte neus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
Micheline is aan het huilen?
Hilde.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef piemelpap het volgende:
wie snurkt er zo?
Nee, je gebruikt het niet, je slikt het gewoon willekeurig, omdat je niet zonder kan. Maar is jouw probleem.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Herhaalde oproep van BB:
LS nu echt je anti-psychotica ophalen uit de DBK.
En nogmaals: ik gebruik zelf geen medicijnen of drugs.
Culturele Omroep Stichtingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waar staat COS voor?
Centrum voor Onderzoek en Statistiekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waar staat COS voor?
consentratie onder sensatiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waar staat COS voor?
cultheld op sokkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waar staat COS voor?
Heb je dat wel gedaan dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef toxikon het volgende:die klootlul van een eggie heeft het weer verneukt, voor hem bel ik nooit meer
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef toxikon het volgende:
cos commentaar op stream
ik ben al verliefd op Tijn.. e10 mag jij hebben schatjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Suikeroom is een homofiele man die stijve piemel krijgt van Etiënne. Vandaar de COS.
Ik hop het. En dat ze alle boodscahppen mogen inleveren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:34 schreef Tazmaniac het volgende:
ik ga slapen.. wat een dooie boel.. ben benieuwd wanneer BB ze het bed uit haalt maar k verw8 pas om 07:00 ofzo...gegroet gij allen
Nee lieverd, ik heb dan toch liever Marlies, past qua lengte beter....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben al verliefd op Tijn.. e10 mag jij hebben schatje
weet ik niet , ik ging effe gamen en kom terug halve zooitje in bed. de 2 kampsjaken bleven over en begonnen over sem turken en andere racistische shit toen eggie nog een uur lang zijn laatste aan het doen was. alles verziektquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:38 schreef Canisfire het volgende:
Waarom liggen ze nu al in bed wat is er vandaag gebeurt?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, je gebruikt het niet, je slikt het gewoon willekeurig, omdat je niet zonder kan. Maar is jouw probleem.
Een ander aanvallen wat die niet heeft en jijzelf wel, is goedkoop. Zoek hulp meneer, en neem je maatjes mee....
Kap eens met dit soort gebral.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Suikeroom is een homofiele man die stijve piemel krijgt van Etiënne. Vandaar de COS.
bij gebrek aan streamactie denk ik dan maar als ik dat soort reakties ziequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
Kap eens met dit soort gebral.
Dood............het topic danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
heheh neejoh iemand zijn neusschotje loopt te klapperenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:46 schreef ThaSandman het volgende:
Er praat iemand
quote:
Het was veel erger dat Egbert een goed gesprek kwam verneuken tussen Marcel en Etienne.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nah ja, er gebeurt ook weinig meer op de streams.
Was vanavond wel leuk om te zien hoe opeens de vrede voorbij was. Kan ook niet missen. Ze hebben het nog lang uitgehouden.
ja echt welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het was veel erger dat Egbert een goed gesprek kwam verneuken tussen Marcel en Etienne.
Dat was erg jammer ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het was veel erger dat Egbert een goed gesprek kwam verneuken tussen Marcel en Etienne.
vreemd hoor als rechts extremistwannabee zal je je toch wel bewust van zijn dat niet iedereen daarop zit te wachten. ze denken toch niet dat er dummie cams in zitten zoals in flitspalen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat was erg jammer ja.
Hopenlijk krijgen ze eerdaags wel de kans. Erg bewust dat iedereen kan meekijken lijken ze niet te zijn.
Tja, is wel weer eens iets anders dan Menno vorig jaar, die volgens mij ook 'redelijk' rechts was maar zich nergens over uit wilde laten....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:04 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat die kampers zo ingaan op het gebeuren dat ze soms helemaal niet meer doorhebben dat er camera's lopen. Daarbij denk ik dat ze denken hiermee popie te zijn en vrijuit durven te spreken
Optrutten als je niet weet waar je het over hebt (ook al ben je blauw)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
Ik kom uit Nederland en ik schaam mij er ook voor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:06 schreef noucky het volgende:
Ik kom uit Zwolle en ik schaam me voor zulk tuig. Ik erger me er mateloos aan.
Moet je een cap hebben als hij lacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
Die Tijn kijkt net als Adje op deze cap![]()
[afbeelding]
Wat is nu het algemene denkbeeld in Zwolle over vader en zoon. Niks in de weekendkrantjes ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:06 schreef noucky het volgende:
Ik kom uit Zwolle en ik schaam me voor zulk tuig. Ik erger me er mateloos aan.
Ook al zou je uit België komen, dan nog zou je je schamen....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom uit Nederland en ik schaam mij er ook voor.
Maar op zich wel goed dat je dit soort soort mensen ook eens kunt bestuderen.
Misschien voelen ze zich juist wel erg in hun recht staan om "hun mening te mogen uiten". Meestal zijn dit soort mensen nogal slachtofferig in hun houding. Dat dingen "niet gezegd mogen worden" enzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:02 schreef toxikon het volgende:
[..]
vreemd hoor als rechts extremistwannabee zal je je toch wel bewust van zijn dat niet iedereen daarop zit te wachten. ze denken toch niet dat er dummie cams in zitten zoals in flitspalen?
alleen nog een brilletje eropquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
Die Tijn kijkt net als Adje op deze cap![]()
[afbeelding]
Ik had deze in gedachten voor de vergelijkingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je een cap hebben als hij lacht.
Dan is ie nog afgekeurd voor de Josti-band....
En het schijnt een ex-pliesie te zijn![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:11 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wat is nu het algemene denkbeeld in Zwolle over vader en zoon. Niks in de weekendkrantjes ofzo?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:15 schreef noucky het volgende:
In de krant stond alleen de mededeling dat ze mee deden, die artikelen zijn al gepost. Als ik iets nieuws lees dan horen jullie het zeker
[..]
Ik vind twee weken eigenlijk een behoorlijk lange periode als je totaal afgesloten zit van de buitenwereld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:13 schreef noucky het volgende:
Wat me verbaasd is, is dat in zo'n korte tijd eigenlijk al duidelijk groepjes ontstaan. In dat opzicht vind ik het interessant om naar te kijken en vooral, waarom gebeurd dit
Owjee, hier krijg je gedonder mee, een foto van Gert plaatsen zonder toestemming....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had deze in gedachten voor de vergelijking![]()
[afbeelding]
Ze moesten vroeg naar bed vanwege de weekopdracht morgen, zie streamverslagen.quote:
Meestal gebeurd het om de eigen kansen zo groot mogelijk te makenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:13 schreef noucky het volgende:
Wat me verbaasd is, is dat in zo'n korte tijd eigenlijk al duidelijk groepjes ontstaan. In dat opzicht vind ik het interessant om naar te kijken en vooral, waarom gebeurd dit
Ok, even lezen dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:22 schreef APK het volgende:
Ze moesten vroeg naar bed vanwege de weekopdracht morgen, zie streamverslagen.
Ik denk zeker dat Marcel doelbewust groepen wil gaan creeerenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meestal gebeurd het om de eigen kansen zo groot mogelijk te maken
Ehquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:22 schreef noucky het volgende:
Bij wie zouden jullie je thuis voelen van de bewoners
Dat zoontje van hem kan er anders ook wat vanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:24 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat Marcel doelbewust groepen wil gaan creeeren
Tussen de tieten van Micheline zou ik mij wel thuis voelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:22 schreef noucky het volgende:
Bij wie zouden jullie je thuis voelen van de bewoners
Misschien krijgen we wel een Wilders / Verdonk-effect en gaan alle Pim-stemmers massaal op de onderbuikmannen stemmen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:24 schreef ThaSandman het volgende:
Deze groep is met 15 man al saai. Hoe moet dat dan als er nog maar 8 man ofzo over zijn.
[ordinair]quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:33 schreef noucky het volgende:
Micheline heeft ook een tof koppie, alleen dat stemmetje word ik weleens moe van
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:35 schreef noucky het volgende:
Vertel mij je trucjes eens
Ja als we nou toch bezig zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen de tieten van Micheline zou ik mij wel thuis voelen.
Zijn wel vertrouwd die DD's.![]()
de broek van E10 ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:30 schreef noucky het volgende:
Op het oog vind ik Marcel en Jeroen best aardige jongens om te zien, maar zo zie je maar weer dat het utierlijk niks zegt, ZE HEBBEN GEEN INHOUD
Micheline en Marlies zijn helaas al gereserveerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:41 schreef Wheely33 het volgende:
[..]
Ja als we nou toch bezig zijn: Leg mij maar tussen Micheline en Marlies en Marcia.
![]()
![]()
O..o.. geen probleem, dan wacht ik wel even.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Micheline en Marlies zijn helaas al gereserveerd
Ik wens jullie alle goedsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:44 schreef noucky het volgende:
Hilde heb ik al een afspraak mee
Ben jij soms een kloon van Peter?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:49 schreef noucky het volgende:
als ik in dat huis zat, ik zou zeer verlegen worden van Marlies en me geen raad weten. Zo'n hartelijke, warme, intellectuele mooie vrouw !!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Met dit knopje:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:52 schreef Wheely33 het volgende:
als ik in dat huis zat, ik zou zeer verlegen worden van Marlies en me geen raad weten. Zo'n hartelijke, warme, intellectuele mooie vrouw !!!!!!!!!!!!!!!!
Ach ik zou mij er wel bij op mijn gemak voelen.![]()
![]()
![]()
Alsof tieten zo boeiend zijn, alhoewel dat stompie van E10 wel het toppunt wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:53 schreef ThaSandman het volgende:
Jullie kunnen beter in scanman tietuhh gaan kijken dan.
Ja.. maar dan kan ik helemaal niet meer slapen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:53 schreef ThaSandman het volgende:
Jullie kunnen beter in scanman tietuhh gaan kijken dan.
nevermindquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:55 schreef noucky het volgende:
Ik heb me aangemeld om ook mijn gram te kunnen gaan spuien over E10, alleen lezen vond ik maar niks
Mwoah, in z'n eentje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Peter is uniek. Die heeft in zijn eentje vrijwel de hele zwaaibrigade ge-Ctrl-Alt-Delete.
Kijk je daarna ff naar Etienne zijn clitje en je valt als een blok in slaapquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:58 schreef Wheely33 het volgende:
[..]
Ja.. maar dan kan ik helemaal niet meer slapen.![]()
![]()
![]()
Ja of naar Hilde, krijg ik gelijk nachtmerrie's kan ik weer niet slapen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:00 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Kijk je daarna ff naar Etienne zijn clitje en je valt als een blok in slaap![]()
Ik heb een programmaatje dat heet Gadwin Printscreen 3.5 en werkt perfect.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:06 schreef noucky het volgende:
Ik heb altijd deze site voor de streams http://www.realitynet.org/index.php?p=bb_streams
Hoe maken jullie dan bv fotoos van de streams ???? Dat snap ik niet
Met Snagit, Screenhunter en er zijn er nog meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:06 schreef noucky het volgende:
Ik heb altijd deze site voor de streams http://www.realitynet.org/index.php?p=bb_streams
Hoe maken jullie dan bv fotoos van de streams ???? Dat snap ik niet
Graag gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:18 schreef noucky het volgende:
henk natuurlijk ook !!!!!!!!!!!!!!!
Ze heeft een aardige "klankkast" om lekker hard te snurrrrrrrken jahquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:53 schreef toxikon het volgende:
de eerste is weer wakker en hilde gaat lekker te keer zeg
Er was maar 1 echte spuitgast en dat was Rallufquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:03 schreef noucky het volgende:
Dat hij daarmee een vrouw zwanger kon maken, dat ding komt er niet eens in !!!!!!!!!!!! Of hij is een spuitgast en bij de brandweer werkt
Dat zou wel heel triest zijn als het weer een kopie isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:07 schreef KimiK het volgende:
Kweenie of ik hier ook mag speculeren over de wo, maar de 1e was al afgekeken van BB België dus ik vermoed dat deze wo ook weleens uit die richting kan komen??? Misschien dat deze wo gaat lijken op het eendjes uit het zwembad vissen?? Dit ivm de setjes en het competitiegehalte??
Ik denk 9.00 uur maar hoop 8 uurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:48 schreef lillymoon het volgende:
Hoe laat denken jullie dat vandaag de haan gaat??
Het is ook met koppelsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:07 schreef arneaux het volgende:. Dat is echt een leuke opdracht ja.
Ik wil alleen een keer een opdracht waarbij het ieder-voor-zich is, of zoals BB nu heeft, met koppeltjes. Op die manier verwacht ik dat er meer nijd in het huis komt.
Nee... had ik ook niet gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:08 schreef the_hunter het volgende:
Ik zie dat ze wat meer medeleven met Sjaan hadden moeten tonen. Tja, dat zou ik ook niet doen als ik hun was
Wat ik wel jammer dan de koppels vind, is dat BB ze niet gemixed heeft. Sjaan dus samen met Mies, e10 met Semih, enz enz. Dan had het nog veel leuker geweestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:07 schreef arneaux het volgende:. Dat is echt een leuke opdracht ja.
Ik wil alleen een keer een opdracht waarbij het ieder-voor-zich is, of zoals BB nu heeft, met koppeltjes. Op die manier verwacht ik dat er meer nijd in het huis komt.
Ah. Nagoed we hebben net als in België de kofferopdracht gehad, dus de eendjesopdracht zou ook kunnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het is ook met koppelsje moet dan met zn 2-en op de stoel zitten.. en je hebt 2 uur de tijd zoveel mogelijk eendjes op te vissen samen
(bij ons zouden het dan alleen 14 uur zijn ipv 12)
Ja dat had ik ook wel leuk gevondenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer dan de koppels vind, is dat BB ze niet gemixed heeft. Sjaan dus samen met Mies, e10 met Semih, enz enz. Dan had het nog veel leuker geweest
Vannacht schreeuwde ze, maar er waren er niet veel die medelijden met haar hadden hahaha. Ik ook niet trouwens hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee... had ik ook niet gedaan
goedemorgen!
Dat zal misschien nog wel komen ofzo. Ik las op de log ook al dat Hummie een verassing heeft. Een tuin dus. Kansloos zeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer dan de koppels vind, is dat BB ze niet gemixed heeft. Sjaan dus samen met Mies, e10 met Semih, enz enz. Dan had het nog veel leuker geweest
Daar gaat het wel over geld voor de boodschappen, bij ons zou het dan kunnen zijn dat ze geld winnen voor de kluis ofzo..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah. Nagoed we hebben net als in België de kofferopdracht gehad, dus de eendjesopdracht zou ook kunnen.
Ja ik las het ook net. Ik ben blij dat ze nog een tuin gaan krijgen, maar zo'n leuke verrassing is dat ook weer niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zal misschien nog wel komen ofzo. Ik las op de log ook al dat Hummie een verassing heeft. Een tuin dus. Kansloos zeg.
Ja lekker hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:16 schreef Tamaartje het volgende:
Leuke beelden nu..
Theezakje een lepeltje en de afwas
Ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:19 schreef the_hunter het volgende:
Ze lagen vannacht vroeg op bed, dus van mij mag de haan vandaag ook vroeg gaan.
Ik heb er zin in vandaag
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:14 schreef Felixje het volgende:
De Tuin doet me denken aan dronken Annet met geit in Hok, Robin in Wachthuisje tegen ED schreeuwende : HALT WER IST DA!.
Ik zie nog niets.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:22 schreef Felixje het volgende:
Stream 3 is Hilde Wakker ?
Ik denk dat Rik dat is. Milica ligt in een tweepersoonsbed met haar moeder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:25 schreef Felixje het volgende:
Stream 4 1 persoonsbed (Milica?) ligt te smakken in haar slaap
Is Rik volgens mijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:25 schreef Felixje het volgende:
Stream 4 1 persoonsbed (Milica?) ligt te smakken in haar slaap
Ik bin Annet uut Twent en ik hol van Disco...quote:
Oei... dag ik toch echt een vrouw te zienquote:
Dat is die ook wel een beetjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:27 schreef Felixje het volgende:
[..]
Oei... dag ik toch echt een vrouw te zien
Ik denk dat BB ze nog even laat liggen. Ze hebben al hun kracht nodig voor de WO dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn ze nog steeds niet wakker gemaakt? Pfff... harder dan ooit...![]()
Blijkbaar vinden ze 8 uur niet vroeg?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn ze nog steeds niet wakker gemaakt? Pfff... harder dan ooit...![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is die ook wel een beetje
pff ben al vanaf 7 uur wakker... En zit op 8:00 uur op me werkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden ze 8 uur nier vroeg?
Dit had mijn post kunnen zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pff ben al vanaf 7 uur wakker... En zit op 8:00 uur op me werk![]()
Ik ga ook solliciteren naar een baan bij BBDie beginnen toch pas na 9:00
Je zult nog even moeten wachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:32 schreef teamlead het volgende:
is de mooiste vrouw van het huis ook nog niet wakker? Ik wil caps van Marcia zien
Misschien moesten ze vroeg op bed, zodat ze langer konden slapen, zodat ze daarna langer wakker kunnen blijven. Dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het nu echt wel tijd hoor....
Maar dat zei BB nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien moesten ze vroeg op bed, zodat ze langer konden slapen, zodat ze daarna langer wakker kunnen blijven. Dus.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar dat zei BB niet
Ze zeiden, vroeg slapen, want je moet vroeg op
Heb je thuis niet zo iets om naar te kijken dan? Of is ze al aan het werk/studeren?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:32 schreef teamlead het volgende:
is de mooiste vrouw van het huis ook nog niet wakker? Ik wil caps van Marcia zien
Bewoners,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar dat zei BB niet
Ze zeiden, vroeg slapen, want je moet vroeg op
Hmmmm vreemdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Er staat dus nergens dat ze vroeg op moeten. Alleen dat het verstandig is om vroeg naar bed te gaan om krachten te sparen.
Is Marcia mooi danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:32 schreef teamlead het volgende:
quote:
Stille wateren Diepe Gronden ( c) Nancy Fryday.quote:
Hun geloofwaardigheid naar een absoluut dieptepunt te brengen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:39 schreef teamlead het volgende:ik zit net ff bij te lezen op de blog. Waar is BB in godsnaam mee bezig
Ze is volgens mij wat intelligenter dan een stel in het huis. Daarboven weet ze heel goed wie ze wel wil mara ook heel goed wie ze niet wil.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:41 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Marcia ook een leuk meisjeze is nu nog stil maar volgens mij als ze ergens over wil praten heb je wel leuke gesprekken, en ze heeft duidelijk een mening
Die kan beter eerst een bus deodorant in haar slipje spuiten!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:42 schreef the_hunter het volgende:
Laat Sjaan nu ook maar wakker worden en naar de keuken gaan
Naja ik ben wel benieuwd naar een confrontatie tussen Tijn en Sjaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:44 schreef Felixje het volgende:
[..]
Die kan beter eerst een bus deodorant in haar slipje spuiten!
![]()
http://www.gadwin.com/download/PrintScreen35_Setup.zipquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:49 schreef Felixje het volgende:
Tijn maakt Brood. (draagt een soort Japanse ochtendjas) met veiligheidsbril op.
( Ik moet toch weer even uitzoeken hoe ik caps maak van hanff.nl en ze hier plaatsen)
Thanks!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.gadwin.com/download/PrintScreen35_Setup.zip
die weten waarschijnlijk niet eens hoe ze een brood klaar moeten makenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:59 schreef the_hunter het volgende:
Netjes van Tijn dat hij alvast begint met eten klaarmaken. Dit itt tot Hilde en Janine.
Ik heb nog steeds vakantie deze weekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvraag.... moeten jullie nooit werken of naar school? Of kijken jullie op je werk/school? Of zijn jullie huisman/vrouw?
Was ik even benieuwd naar.
Ik werk 4 dagen in de week van 8:00 - 17:30 uurIk kan dus alleen 's avonds kijken en hele dag op woensdag, zaterdag en zondag
OT: Alleen Tijn wakker dus?
ik werk elke dag (behalve op zondag) van 11.00 tot 18.00 behalve op vrijdag dan ga ik door tot 21.00quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvraag.... moeten jullie nooit werken of naar school? Of kijken jullie op je werk/school? Of zijn jullie huisman/vrouw?
Ik werk 4 dagen in de week van 8:00 - 17:30 uurIk kan dus alleen 's avonds kijken en hele dag op woensdag, zaterdag en zondag
Heb altijd slaap direct na het opstaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nu al weer? Of heb je een nachtje doorgehaald?
Hij vroeg of de oven aan mochtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:03 schreef the_hunter het volgende:
Wat wilde Tijn hebben van BB? Ik verstond het niet goed.
de oven aanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:03 schreef the_hunter het volgende:
Of de oven aan konquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:03 schreef the_hunter het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
10:00 uurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:11 schreef Tamaartje het volgende:
Hoelaat denken jullie dat de haan gaat?
Ik gok op half 10.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:11 schreef Tamaartje het volgende:
De Haan gaat niet meer die is gecastreerd door het expeditie obinson Team en geslacht en ligt nu in een diepvries op een ver eiland!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:11 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:04 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij vroeg of de oven aan mocht
En die hebben ze nu aangedaan
Die zal 's nachts wel uitstaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef teamlead het volgende:
[..]waarom kunnen ze dat zelf niet?
Omdat ze anders zo de tijd in de gaten kunnen houdenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef teamlead het volgende:
[..]waarom kunnen ze dat zelf niet?
Volgens mij was hij iets aan het uitrekenenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:14 schreef Felixje het volgende:
Wat fluisterde tijn Nu ?
http://bb.roy.servehttp.comquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef Felixje het volgende:
Ik gebruik Hanff.nl Live streams. Onderaan staat demp het geluid van de streams.
(c) Monique en sabrina.
Wat zeggen ze Nu ? Ik heb geen geluid (:
Hehe ze zouden het zo gezegt kunnen hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef Felixje het volgende:
Ik gebruik Hanff.nl Live streams. Onderaan staat demp het geluid van de streams.
(c) Monique en sabrina.
Wat zeggen ze Nu ? Ik heb geen geluid (:
E10quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:18 schreef the_hunter het volgende:
Gisteren had Monique ook weer een mooie:
Pinochet? Dat was toch een Franse minister?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:19 schreef Felixje het volgende:
[..]
E10
Hitler was toch een duitse bevrijder ?
![]()
e10 zei toen ook over de vriend van Sabrina dat hij een Pinochet gezicht had. Maar vervolgens wist e10 ook niet hoe Pinochet eruit zag. Alleen dat het een dictator geweest is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:19 schreef Felixje het volgende:
[..]
E10
Hitler was toch een duitse bevrijder ?
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
e10 zei toen ook over de vriend van Sabrina dat hij een Pinochet gezicht had. Maar vervolgens wist e10 ook niet hoe Pinochet eruit zag. Alleen dat het een dictator geweest is.
Tja zo lopen er wel meer gekken rond in dat huisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Sabrina ook niet hoor. Die zei doodleuk dat ze vond dat Barry een rotkop had haha![]()
We moeten nog een half uur wachten denk ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:23 schreef HiDiHo het volgende:
Nou ik zet mijn muziekje nog maar even aan want er gebeurt nog erg weinig.
Nog 5 minuutjes gok ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
We moeten nog een half uur wachten denk ik![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik had al 8 uur en 9 uur gegokt... dus ik ga nu maar voor 10 uur
Grapjasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Felixje het volgende:
De haan Kraait!
Oh Sorry dat is de Haan in mijn kippenhok achter het huis.. ( Ik zal ze even voeren).
Ik ben bang dat ik ook niet goed gokquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik had al 8 uur en 9 uur gegokt... dus ik ga nu maar voor 10 uur
hahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/haan.wma , als je hem alvast wilt horen, lol
Jah ik ben meligquote:
Dat dacht ik ook al ja, toen hij in zn ééntje vanochtend in die stoel zat. Maar ik kan het me niet voorstellen.quote:
Ah je moet zo weer je bed inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:29 schreef Felixje het volgende:
[..]
Jah ik ben melig![]()
Heb drukke nachtdienst gehad.![]()
Blijf hier nog uurtje hangen![]()
PS Ik zou het met Tijn wel kunnen vinden op wereldreizen!
![]()
Nee ik ook niet, maar wat is het dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al ja, toen hij in zn ééntje vanochtend in die stoel zat. Maar ik kan het me niet voorstellen.
Geen ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:31 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar wat is het dan?![]()
Zal wel limonade geweest zijn.. Tijn lijktme niet iemand die s'morgens na het brood bakken en alles klaarzetten aan de wijn gaat.. Dat is meer iets voor Hilde.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al ja, toen hij in zn ééntje vanochtend in die stoel zat. Maar ik kan het me niet voorstellen.
hahahaha je weet het maar nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:32 schreef Felixje het volgende:
[..]
Zal wel limonade geweest zijn.. Tijn lijktme niet iemand die s'morgens na het brood bakken en alles klaarzetten aan de wijn gaat.. Dat is meer iets voor Hilde.
![]()
Hij zat al voor dat hij brood ging bakken uit dat glas te drinken hahaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:32 schreef Felixje het volgende:
[..]
Zal wel limonade geweest zijn.. Tijn lijktme niet iemand die s'morgens na het brood bakken en alles klaarzetten aan de wijn gaat.. Dat is meer iets voor Hilde.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |