Of de oven aan konquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:03 schreef the_hunter het volgende:
Wat wilde Tijn hebben van BB? Ik verstond het niet goed.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvraag.... moeten jullie nooit werken of naar school? Of kijken jullie op je werk/school? Of zijn jullie huisman/vrouw?
Was ik even benieuwd naar.
Ik werk 4 dagen in de week van 8:00 - 17:30 uurIk kan dus alleen 's avonds kijken en hele dag op woensdag, zaterdag en zondag
OT: Alleen Tijn wakker dus?
10:00 uurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:11 schreef Tamaartje het volgende:
Hoelaat denken jullie dat de haan gaat?
Ik gok op half 10.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:11 schreef Tamaartje het volgende:
De Haan gaat niet meer die is gecastreerd door het expeditie obinson Team en geslacht en ligt nu in een diepvries op een ver eiland!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:11 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:04 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij vroeg of de oven aan mocht
En die hebben ze nu aangedaan
Die zal 's nachts wel uitstaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef teamlead het volgende:
[..]waarom kunnen ze dat zelf niet?
Omdat ze anders zo de tijd in de gaten kunnen houdenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef teamlead het volgende:
[..]waarom kunnen ze dat zelf niet?
Volgens mij was hij iets aan het uitrekenenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:14 schreef Felixje het volgende:
Wat fluisterde tijn Nu ?
http://bb.roy.servehttp.comquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef Felixje het volgende:
Ik gebruik Hanff.nl Live streams. Onderaan staat demp het geluid van de streams.
(c) Monique en sabrina.
Wat zeggen ze Nu ? Ik heb geen geluid (:
Hehe ze zouden het zo gezegt kunnen hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef Felixje het volgende:
Ik gebruik Hanff.nl Live streams. Onderaan staat demp het geluid van de streams.
(c) Monique en sabrina.
Wat zeggen ze Nu ? Ik heb geen geluid (:
E10quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:18 schreef the_hunter het volgende:
Gisteren had Monique ook weer een mooie:
Pinochet? Dat was toch een Franse minister?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:19 schreef Felixje het volgende:
[..]
E10
Hitler was toch een duitse bevrijder ?
![]()
e10 zei toen ook over de vriend van Sabrina dat hij een Pinochet gezicht had. Maar vervolgens wist e10 ook niet hoe Pinochet eruit zag. Alleen dat het een dictator geweest is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:19 schreef Felixje het volgende:
[..]
E10
Hitler was toch een duitse bevrijder ?
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
e10 zei toen ook over de vriend van Sabrina dat hij een Pinochet gezicht had. Maar vervolgens wist e10 ook niet hoe Pinochet eruit zag. Alleen dat het een dictator geweest is.
Tja zo lopen er wel meer gekken rond in dat huisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Sabrina ook niet hoor. Die zei doodleuk dat ze vond dat Barry een rotkop had haha![]()
We moeten nog een half uur wachten denk ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:23 schreef HiDiHo het volgende:
Nou ik zet mijn muziekje nog maar even aan want er gebeurt nog erg weinig.
Nog 5 minuutjes gok ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
We moeten nog een half uur wachten denk ik![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik had al 8 uur en 9 uur gegokt... dus ik ga nu maar voor 10 uur
Grapjasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Felixje het volgende:
De haan Kraait!
Oh Sorry dat is de Haan in mijn kippenhok achter het huis.. ( Ik zal ze even voeren).
Ik ben bang dat ik ook niet goed gokquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik had al 8 uur en 9 uur gegokt... dus ik ga nu maar voor 10 uur
hahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/haan.wma , als je hem alvast wilt horen, lol
Jah ik ben meligquote:
Dat dacht ik ook al ja, toen hij in zn ééntje vanochtend in die stoel zat. Maar ik kan het me niet voorstellen.quote:
Ah je moet zo weer je bed inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:29 schreef Felixje het volgende:
[..]
Jah ik ben melig![]()
Heb drukke nachtdienst gehad.![]()
Blijf hier nog uurtje hangen![]()
PS Ik zou het met Tijn wel kunnen vinden op wereldreizen!
![]()
Nee ik ook niet, maar wat is het dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al ja, toen hij in zn ééntje vanochtend in die stoel zat. Maar ik kan het me niet voorstellen.
Geen ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:31 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar wat is het dan?![]()
Zal wel limonade geweest zijn.. Tijn lijktme niet iemand die s'morgens na het brood bakken en alles klaarzetten aan de wijn gaat.. Dat is meer iets voor Hilde.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al ja, toen hij in zn ééntje vanochtend in die stoel zat. Maar ik kan het me niet voorstellen.
hahahaha je weet het maar nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:32 schreef Felixje het volgende:
[..]
Zal wel limonade geweest zijn.. Tijn lijktme niet iemand die s'morgens na het brood bakken en alles klaarzetten aan de wijn gaat.. Dat is meer iets voor Hilde.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |