quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar dat zei BB niet
Ze zeiden, vroeg slapen, want je moet vroeg op
Heb je thuis niet zo iets om naar te kijken dan? Of is ze al aan het werk/studeren?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:32 schreef teamlead het volgende:
is de mooiste vrouw van het huis ook nog niet wakker? Ik wil caps van Marcia zien
Bewoners,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar dat zei BB niet
Ze zeiden, vroeg slapen, want je moet vroeg op
Hmmmm vreemdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Er staat dus nergens dat ze vroeg op moeten. Alleen dat het verstandig is om vroeg naar bed te gaan om krachten te sparen.
Is Marcia mooi danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:32 schreef teamlead het volgende:
is de mooiste vrouw van het huis ook nog niet wakker? Ik wil caps van Marcia zien
quote:
Stille wateren Diepe Gronden ( c) Nancy Fryday.quote:
Hun geloofwaardigheid naar een absoluut dieptepunt te brengen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:39 schreef teamlead het volgende:ik zit net ff bij te lezen op de blog. Waar is BB in godsnaam mee bezig
Ze is volgens mij wat intelligenter dan een stel in het huis. Daarboven weet ze heel goed wie ze wel wil mara ook heel goed wie ze niet wil.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:41 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Marcia ook een leuk meisjeze is nu nog stil maar volgens mij als ze ergens over wil praten heb je wel leuke gesprekken, en ze heeft duidelijk een mening
Die kan beter eerst een bus deodorant in haar slipje spuiten!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:42 schreef the_hunter het volgende:
Laat Sjaan nu ook maar wakker worden en naar de keuken gaan
Naja ik ben wel benieuwd naar een confrontatie tussen Tijn en Sjaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:44 schreef Felixje het volgende:
[..]
Die kan beter eerst een bus deodorant in haar slipje spuiten!
![]()
http://www.gadwin.com/download/PrintScreen35_Setup.zipquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:49 schreef Felixje het volgende:
Tijn maakt Brood. (draagt een soort Japanse ochtendjas) met veiligheidsbril op.
( Ik moet toch weer even uitzoeken hoe ik caps maak van hanff.nl en ze hier plaatsen)
Thanks!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.gadwin.com/download/PrintScreen35_Setup.zip
die weten waarschijnlijk niet eens hoe ze een brood klaar moeten makenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:59 schreef the_hunter het volgende:
Netjes van Tijn dat hij alvast begint met eten klaarmaken. Dit itt tot Hilde en Janine.
Ik heb nog steeds vakantie deze weekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvraag.... moeten jullie nooit werken of naar school? Of kijken jullie op je werk/school? Of zijn jullie huisman/vrouw?
Was ik even benieuwd naar.
Ik werk 4 dagen in de week van 8:00 - 17:30 uurIk kan dus alleen 's avonds kijken en hele dag op woensdag, zaterdag en zondag
OT: Alleen Tijn wakker dus?
ik werk elke dag (behalve op zondag) van 11.00 tot 18.00 behalve op vrijdag dan ga ik door tot 21.00quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvraag.... moeten jullie nooit werken of naar school? Of kijken jullie op je werk/school? Of zijn jullie huisman/vrouw?
Was ik even benieuwd naar.
Ik werk 4 dagen in de week van 8:00 - 17:30 uurIk kan dus alleen 's avonds kijken en hele dag op woensdag, zaterdag en zondag
OT: Alleen Tijn wakker dus?
Heb altijd slaap direct na het opstaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nu al weer? Of heb je een nachtje doorgehaald?
Hij vroeg of de oven aan mochtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:03 schreef the_hunter het volgende:
Wat wilde Tijn hebben van BB? Ik verstond het niet goed.
de oven aanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:03 schreef the_hunter het volgende:
Wat wilde Tijn hebben van BB? Ik verstond het niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |