Dat zou wel heel triest zijn als het weer een kopie isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:07 schreef KimiK het volgende:
Kweenie of ik hier ook mag speculeren over de wo, maar de 1e was al afgekeken van BB België dus ik vermoed dat deze wo ook weleens uit die richting kan komen??? Misschien dat deze wo gaat lijken op het eendjes uit het zwembad vissen?? Dit ivm de setjes en het competitiegehalte??
Ik denk 9.00 uur maar hoop 8 uurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:48 schreef lillymoon het volgende:
Hoe laat denken jullie dat vandaag de haan gaat??
Het is ook met koppelsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:07 schreef arneaux het volgende:. Dat is echt een leuke opdracht ja.
Ik wil alleen een keer een opdracht waarbij het ieder-voor-zich is, of zoals BB nu heeft, met koppeltjes. Op die manier verwacht ik dat er meer nijd in het huis komt.
Nee... had ik ook niet gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:08 schreef the_hunter het volgende:
Ik zie dat ze wat meer medeleven met Sjaan hadden moeten tonen. Tja, dat zou ik ook niet doen als ik hun was
Wat ik wel jammer dan de koppels vind, is dat BB ze niet gemixed heeft. Sjaan dus samen met Mies, e10 met Semih, enz enz. Dan had het nog veel leuker geweestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:07 schreef arneaux het volgende:. Dat is echt een leuke opdracht ja.
Ik wil alleen een keer een opdracht waarbij het ieder-voor-zich is, of zoals BB nu heeft, met koppeltjes. Op die manier verwacht ik dat er meer nijd in het huis komt.
Ah. Nagoed we hebben net als in België de kofferopdracht gehad, dus de eendjesopdracht zou ook kunnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het is ook met koppelsje moet dan met zn 2-en op de stoel zitten.. en je hebt 2 uur de tijd zoveel mogelijk eendjes op te vissen samen
(bij ons zouden het dan alleen 14 uur zijn ipv 12)
Ja dat had ik ook wel leuk gevondenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer dan de koppels vind, is dat BB ze niet gemixed heeft. Sjaan dus samen met Mies, e10 met Semih, enz enz. Dan had het nog veel leuker geweest
Vannacht schreeuwde ze, maar er waren er niet veel die medelijden met haar hadden hahaha. Ik ook niet trouwens hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee... had ik ook niet gedaan
goedemorgen!
Dat zal misschien nog wel komen ofzo. Ik las op de log ook al dat Hummie een verassing heeft. Een tuin dus. Kansloos zeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer dan de koppels vind, is dat BB ze niet gemixed heeft. Sjaan dus samen met Mies, e10 met Semih, enz enz. Dan had het nog veel leuker geweest
Daar gaat het wel over geld voor de boodschappen, bij ons zou het dan kunnen zijn dat ze geld winnen voor de kluis ofzo..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah. Nagoed we hebben net als in België de kofferopdracht gehad, dus de eendjesopdracht zou ook kunnen.
Ja ik las het ook net. Ik ben blij dat ze nog een tuin gaan krijgen, maar zo'n leuke verrassing is dat ook weer niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zal misschien nog wel komen ofzo. Ik las op de log ook al dat Hummie een verassing heeft. Een tuin dus. Kansloos zeg.
Ja lekker hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:16 schreef Tamaartje het volgende:
Leuke beelden nu..
Theezakje een lepeltje en de afwas
Ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:19 schreef the_hunter het volgende:
Ze lagen vannacht vroeg op bed, dus van mij mag de haan vandaag ook vroeg gaan.
Ik heb er zin in vandaag
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:14 schreef Felixje het volgende:
De Tuin doet me denken aan dronken Annet met geit in Hok, Robin in Wachthuisje tegen ED schreeuwende : HALT WER IST DA!.
Ik zie nog niets.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:22 schreef Felixje het volgende:
Stream 3 is Hilde Wakker ?
Ik denk dat Rik dat is. Milica ligt in een tweepersoonsbed met haar moeder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:25 schreef Felixje het volgende:
Stream 4 1 persoonsbed (Milica?) ligt te smakken in haar slaap
Is Rik volgens mijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:25 schreef Felixje het volgende:
Stream 4 1 persoonsbed (Milica?) ligt te smakken in haar slaap
Ik bin Annet uut Twent en ik hol van Disco...quote:
Oei... dag ik toch echt een vrouw te zienquote:
Dat is die ook wel een beetjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:27 schreef Felixje het volgende:
[..]
Oei... dag ik toch echt een vrouw te zien
Ik denk dat BB ze nog even laat liggen. Ze hebben al hun kracht nodig voor de WO dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn ze nog steeds niet wakker gemaakt? Pfff... harder dan ooit...![]()
Blijkbaar vinden ze 8 uur niet vroeg?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn ze nog steeds niet wakker gemaakt? Pfff... harder dan ooit...![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is die ook wel een beetje
pff ben al vanaf 7 uur wakker... En zit op 8:00 uur op me werkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden ze 8 uur nier vroeg?
Dit had mijn post kunnen zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pff ben al vanaf 7 uur wakker... En zit op 8:00 uur op me werk![]()
Ik ga ook solliciteren naar een baan bij BBDie beginnen toch pas na 9:00
Je zult nog even moeten wachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:32 schreef teamlead het volgende:
is de mooiste vrouw van het huis ook nog niet wakker? Ik wil caps van Marcia zien
Misschien moesten ze vroeg op bed, zodat ze langer konden slapen, zodat ze daarna langer wakker kunnen blijven. Dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het nu echt wel tijd hoor....
Maar dat zei BB nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien moesten ze vroeg op bed, zodat ze langer konden slapen, zodat ze daarna langer wakker kunnen blijven. Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |