huh op welke site volg jij dan? bij mij si alles doodstil op de 4streamsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
Micheline is aan het huilen?
Nee, dat werd de eerste dagen ook al gezegd dat ze gepest werd door Semih, maar ze heeft gewoon een verstopte neus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
Micheline is aan het huilen?
Hilde.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef piemelpap het volgende:
wie snurkt er zo?
Nee, je gebruikt het niet, je slikt het gewoon willekeurig, omdat je niet zonder kan. Maar is jouw probleem.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Herhaalde oproep van BB:
LS nu echt je anti-psychotica ophalen uit de DBK.
En nogmaals: ik gebruik zelf geen medicijnen of drugs.
Culturele Omroep Stichtingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waar staat COS voor?
Centrum voor Onderzoek en Statistiekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waar staat COS voor?
consentratie onder sensatiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waar staat COS voor?
cultheld op sokkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waar staat COS voor?
Heb je dat wel gedaan dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef toxikon het volgende:die klootlul van een eggie heeft het weer verneukt, voor hem bel ik nooit meer
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef toxikon het volgende:
cos commentaar op stream
ik ben al verliefd op Tijn.. e10 mag jij hebben schatjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Suikeroom is een homofiele man die stijve piemel krijgt van Etiënne. Vandaar de COS.
Ik hop het. En dat ze alle boodscahppen mogen inleveren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:34 schreef Tazmaniac het volgende:
ik ga slapen.. wat een dooie boel.. ben benieuwd wanneer BB ze het bed uit haalt maar k verw8 pas om 07:00 ofzo...gegroet gij allen
Nee lieverd, ik heb dan toch liever Marlies, past qua lengte beter....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben al verliefd op Tijn.. e10 mag jij hebben schatje
weet ik niet , ik ging effe gamen en kom terug halve zooitje in bed. de 2 kampsjaken bleven over en begonnen over sem turken en andere racistische shit toen eggie nog een uur lang zijn laatste aan het doen was. alles verziektquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:38 schreef Canisfire het volgende:
Waarom liggen ze nu al in bed wat is er vandaag gebeurt?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, je gebruikt het niet, je slikt het gewoon willekeurig, omdat je niet zonder kan. Maar is jouw probleem.
Een ander aanvallen wat die niet heeft en jijzelf wel, is goedkoop. Zoek hulp meneer, en neem je maatjes mee....
Kap eens met dit soort gebral.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Suikeroom is een homofiele man die stijve piemel krijgt van Etiënne. Vandaar de COS.
bij gebrek aan streamactie denk ik dan maar als ik dat soort reakties ziequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
Kap eens met dit soort gebral.
Dood............het topic danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
Kap eens met dit soort gebral.
heheh neejoh iemand zijn neusschotje loopt te klapperenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:46 schreef ThaSandman het volgende:
Er praat iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |