huh op welke site volg jij dan? bij mij si alles doodstil op de 4streamsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
Micheline is aan het huilen?
Nee, dat werd de eerste dagen ook al gezegd dat ze gepest werd door Semih, maar ze heeft gewoon een verstopte neus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
Micheline is aan het huilen?
Hilde.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef piemelpap het volgende:
wie snurkt er zo?
Nee, je gebruikt het niet, je slikt het gewoon willekeurig, omdat je niet zonder kan. Maar is jouw probleem.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Herhaalde oproep van BB:
LS nu echt je anti-psychotica ophalen uit de DBK.
En nogmaals: ik gebruik zelf geen medicijnen of drugs.
Culturele Omroep Stichtingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waar staat COS voor?
Centrum voor Onderzoek en Statistiekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waar staat COS voor?
consentratie onder sensatiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waar staat COS voor?
cultheld op sokkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waar staat COS voor?
Heb je dat wel gedaan dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef toxikon het volgende:die klootlul van een eggie heeft het weer verneukt, voor hem bel ik nooit meer
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef toxikon het volgende:
cos commentaar op stream
ik ben al verliefd op Tijn.. e10 mag jij hebben schatjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Suikeroom is een homofiele man die stijve piemel krijgt van Etiënne. Vandaar de COS.
Ik hop het. En dat ze alle boodscahppen mogen inleveren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:34 schreef Tazmaniac het volgende:
ik ga slapen.. wat een dooie boel.. ben benieuwd wanneer BB ze het bed uit haalt maar k verw8 pas om 07:00 ofzo...gegroet gij allen
Nee lieverd, ik heb dan toch liever Marlies, past qua lengte beter....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben al verliefd op Tijn.. e10 mag jij hebben schatje
weet ik niet , ik ging effe gamen en kom terug halve zooitje in bed. de 2 kampsjaken bleven over en begonnen over sem turken en andere racistische shit toen eggie nog een uur lang zijn laatste aan het doen was. alles verziektquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:38 schreef Canisfire het volgende:
Waarom liggen ze nu al in bed wat is er vandaag gebeurt?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, je gebruikt het niet, je slikt het gewoon willekeurig, omdat je niet zonder kan. Maar is jouw probleem.
Een ander aanvallen wat die niet heeft en jijzelf wel, is goedkoop. Zoek hulp meneer, en neem je maatjes mee....
Kap eens met dit soort gebral.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Suikeroom is een homofiele man die stijve piemel krijgt van Etiënne. Vandaar de COS.
bij gebrek aan streamactie denk ik dan maar als ik dat soort reakties ziequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
Kap eens met dit soort gebral.
Dood............het topic danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
heheh neejoh iemand zijn neusschotje loopt te klapperenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:46 schreef ThaSandman het volgende:
Er praat iemand
quote:
Het was veel erger dat Egbert een goed gesprek kwam verneuken tussen Marcel en Etienne.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nah ja, er gebeurt ook weinig meer op de streams.
Was vanavond wel leuk om te zien hoe opeens de vrede voorbij was. Kan ook niet missen. Ze hebben het nog lang uitgehouden.
ja echt welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het was veel erger dat Egbert een goed gesprek kwam verneuken tussen Marcel en Etienne.
Dat was erg jammer ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het was veel erger dat Egbert een goed gesprek kwam verneuken tussen Marcel en Etienne.
vreemd hoor als rechts extremistwannabee zal je je toch wel bewust van zijn dat niet iedereen daarop zit te wachten. ze denken toch niet dat er dummie cams in zitten zoals in flitspalen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat was erg jammer ja.
Hopenlijk krijgen ze eerdaags wel de kans. Erg bewust dat iedereen kan meekijken lijken ze niet te zijn.
Tja, is wel weer eens iets anders dan Menno vorig jaar, die volgens mij ook 'redelijk' rechts was maar zich nergens over uit wilde laten....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:04 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat die kampers zo ingaan op het gebeuren dat ze soms helemaal niet meer doorhebben dat er camera's lopen. Daarbij denk ik dat ze denken hiermee popie te zijn en vrijuit durven te spreken
Optrutten als je niet weet waar je het over hebt (ook al ben je blauw)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
Ik kom uit Nederland en ik schaam mij er ook voor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:06 schreef noucky het volgende:
Ik kom uit Zwolle en ik schaam me voor zulk tuig. Ik erger me er mateloos aan.
Moet je een cap hebben als hij lacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
Die Tijn kijkt net als Adje op deze cap![]()
[afbeelding]
Wat is nu het algemene denkbeeld in Zwolle over vader en zoon. Niks in de weekendkrantjes ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:06 schreef noucky het volgende:
Ik kom uit Zwolle en ik schaam me voor zulk tuig. Ik erger me er mateloos aan.
Ook al zou je uit België komen, dan nog zou je je schamen....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom uit Nederland en ik schaam mij er ook voor.
Maar op zich wel goed dat je dit soort soort mensen ook eens kunt bestuderen.
Misschien voelen ze zich juist wel erg in hun recht staan om "hun mening te mogen uiten". Meestal zijn dit soort mensen nogal slachtofferig in hun houding. Dat dingen "niet gezegd mogen worden" enzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:02 schreef toxikon het volgende:
[..]
vreemd hoor als rechts extremistwannabee zal je je toch wel bewust van zijn dat niet iedereen daarop zit te wachten. ze denken toch niet dat er dummie cams in zitten zoals in flitspalen?
alleen nog een brilletje eropquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
Die Tijn kijkt net als Adje op deze cap![]()
[afbeelding]
Ik had deze in gedachten voor de vergelijkingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je een cap hebben als hij lacht.
Dan is ie nog afgekeurd voor de Josti-band....
En het schijnt een ex-pliesie te zijn![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:11 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wat is nu het algemene denkbeeld in Zwolle over vader en zoon. Niks in de weekendkrantjes ofzo?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:15 schreef noucky het volgende:
In de krant stond alleen de mededeling dat ze mee deden, die artikelen zijn al gepost. Als ik iets nieuws lees dan horen jullie het zeker
[..]
Ik vind twee weken eigenlijk een behoorlijk lange periode als je totaal afgesloten zit van de buitenwereld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:13 schreef noucky het volgende:
Wat me verbaasd is, is dat in zo'n korte tijd eigenlijk al duidelijk groepjes ontstaan. In dat opzicht vind ik het interessant om naar te kijken en vooral, waarom gebeurd dit
Owjee, hier krijg je gedonder mee, een foto van Gert plaatsen zonder toestemming....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had deze in gedachten voor de vergelijking![]()
[afbeelding]
Ze moesten vroeg naar bed vanwege de weekopdracht morgen, zie streamverslagen.quote:
Meestal gebeurd het om de eigen kansen zo groot mogelijk te makenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:13 schreef noucky het volgende:
Wat me verbaasd is, is dat in zo'n korte tijd eigenlijk al duidelijk groepjes ontstaan. In dat opzicht vind ik het interessant om naar te kijken en vooral, waarom gebeurd dit
Ok, even lezen dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:22 schreef APK het volgende:
Ze moesten vroeg naar bed vanwege de weekopdracht morgen, zie streamverslagen.
Ik denk zeker dat Marcel doelbewust groepen wil gaan creeerenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meestal gebeurd het om de eigen kansen zo groot mogelijk te maken
Ehquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:22 schreef noucky het volgende:
Bij wie zouden jullie je thuis voelen van de bewoners
Dat zoontje van hem kan er anders ook wat vanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:24 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat Marcel doelbewust groepen wil gaan creeeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |