quote:
Het was veel erger dat Egbert een goed gesprek kwam verneuken tussen Marcel en Etienne.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nah ja, er gebeurt ook weinig meer op de streams.
Was vanavond wel leuk om te zien hoe opeens de vrede voorbij was. Kan ook niet missen. Ze hebben het nog lang uitgehouden.
ja echt welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het was veel erger dat Egbert een goed gesprek kwam verneuken tussen Marcel en Etienne.
Dat was erg jammer ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het was veel erger dat Egbert een goed gesprek kwam verneuken tussen Marcel en Etienne.
vreemd hoor als rechts extremistwannabee zal je je toch wel bewust van zijn dat niet iedereen daarop zit te wachten. ze denken toch niet dat er dummie cams in zitten zoals in flitspalen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat was erg jammer ja.
Hopenlijk krijgen ze eerdaags wel de kans. Erg bewust dat iedereen kan meekijken lijken ze niet te zijn.
Tja, is wel weer eens iets anders dan Menno vorig jaar, die volgens mij ook 'redelijk' rechts was maar zich nergens over uit wilde laten....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:04 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat die kampers zo ingaan op het gebeuren dat ze soms helemaal niet meer doorhebben dat er camera's lopen. Daarbij denk ik dat ze denken hiermee popie te zijn en vrijuit durven te spreken
Optrutten als je niet weet waar je het over hebt (ook al ben je blauw)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
Kap eens met dit soort gebral.
Ik kom uit Nederland en ik schaam mij er ook voor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:06 schreef noucky het volgende:
Ik kom uit Zwolle en ik schaam me voor zulk tuig. Ik erger me er mateloos aan.
Moet je een cap hebben als hij lacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
Die Tijn kijkt net als Adje op deze cap![]()
[afbeelding]
Wat is nu het algemene denkbeeld in Zwolle over vader en zoon. Niks in de weekendkrantjes ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:06 schreef noucky het volgende:
Ik kom uit Zwolle en ik schaam me voor zulk tuig. Ik erger me er mateloos aan.
Ook al zou je uit België komen, dan nog zou je je schamen....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom uit Nederland en ik schaam mij er ook voor.
Maar op zich wel goed dat je dit soort soort mensen ook eens kunt bestuderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |