Tussen de tieten van Micheline zou ik mij wel thuis voelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:22 schreef noucky het volgende:
Bij wie zouden jullie je thuis voelen van de bewoners
Misschien krijgen we wel een Wilders / Verdonk-effect en gaan alle Pim-stemmers massaal op de onderbuikmannen stemmen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:24 schreef ThaSandman het volgende:
Deze groep is met 15 man al saai. Hoe moet dat dan als er nog maar 8 man ofzo over zijn.
[ordinair]quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:33 schreef noucky het volgende:
Micheline heeft ook een tof koppie, alleen dat stemmetje word ik weleens moe van
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:35 schreef noucky het volgende:
Vertel mij je trucjes eens
Ja als we nou toch bezig zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen de tieten van Micheline zou ik mij wel thuis voelen.
Zijn wel vertrouwd die DD's.![]()
de broek van E10 ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:30 schreef noucky het volgende:
Op het oog vind ik Marcel en Jeroen best aardige jongens om te zien, maar zo zie je maar weer dat het utierlijk niks zegt, ZE HEBBEN GEEN INHOUD
Micheline en Marlies zijn helaas al gereserveerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:41 schreef Wheely33 het volgende:
[..]
Ja als we nou toch bezig zijn: Leg mij maar tussen Micheline en Marlies en Marcia.
![]()
![]()
O..o.. geen probleem, dan wacht ik wel even.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Micheline en Marlies zijn helaas al gereserveerd
Ik wens jullie alle goedsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:44 schreef noucky het volgende:
Hilde heb ik al een afspraak mee
Ben jij soms een kloon van Peter?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:49 schreef noucky het volgende:
als ik in dat huis zat, ik zou zeer verlegen worden van Marlies en me geen raad weten. Zo'n hartelijke, warme, intellectuele mooie vrouw !!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Met dit knopje:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:52 schreef Wheely33 het volgende:
als ik in dat huis zat, ik zou zeer verlegen worden van Marlies en me geen raad weten. Zo'n hartelijke, warme, intellectuele mooie vrouw !!!!!!!!!!!!!!!!
Ach ik zou mij er wel bij op mijn gemak voelen.![]()
![]()
![]()
kun je quoten. | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |