t duurde zo langquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:32 schreef The_Martian het volgende:
Ik was te laat
PES 6.... If Football Is Your Only Religion. mag dicht.
Dat dacht ik ook, 1 minuut na jouquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:34 schreef toma het volgende:
[..]
t duurde zo lang![]()
, toen dacht ik dan maak ik maar een nieuwe
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:04 schreef Darkzell het volgende:
Hoezo blunder, volgens mij wordt dat publiek gewoon random samengesteld met gezichten van spelers maar Heitinga zit er idd wel vaak tussen. Altijd wel grappig om te zoeken of je een gezicht herkent.
Ribery lijkt te goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:11 schreef taart het volgende:
Kijk deze gezichten lijken nog eens echt:
http://img301.imageshack.(...)competitionv32jx.jpg
Idd who the fuck is Milan, maar ik vind ze verdomd fijn spelen in PES, dat is het enigequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef toma het volgende:
waarom speel jij met milan en niet met Ajax ?
Who the fuck is Milan ?
Ik pak altijd Barca of Ajax. En soms als ik niet kan winnen ook wel eens milanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd who the fuck is Milan, maar ik vind ze verdomd fijn spelen in PES, dat is het enige![]()
Barca pak ik af en toe ook, alleen bij mij wil die kut Eto'o nooit scoren, daarom wissel ik hem met Ronaldinhoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef toma het volgende:
[..]
Ik pak altijd Barca of Ajax. En soms als ik niet kan winnen ook wel eens milan![]()
Eto'o is fijn ik vind alleen die Giuly altijd slecht spelen die wissel ik altijd voor Larssonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Barca pak ik af en toe ook, alleen bij mij wil die kut Eto'o nooit scoren, daarom wissel ik hem met Ronaldinho
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:37 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een bullshit , het is nog niet eens overgenomen van zn gezicht in PES5.
Dit is gewoon toeval dat hij sprekend op t publiek lijkt.
ik vrijdagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:10 schreef taart het volgende:
Ik heb gedroomd dat de demo vandaag uitkwam.
Heitinga!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:37 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een bullshit , het is nog niet eens overgenomen van zn gezicht in PES5.
Dit is gewoon toeval dat hij sprekend op t publiek lijkt.
quote:Woensdag 30 augustus 2006 - Na het succes van de E3 2006, waar Microsoft enkele demo's en trailers vanaf de E3 vloer ook voor de mensen thuis op de Xbox Live Marketplace zette, zet Microsoft deze trend door tot de X06 en Tokyo Games Show van dit jaar. Je zult dus ook tijdens de X06 en Tokyo Games Show weer vele nieuwe trailers en demo's kunnen downloaden.
De inhoud hiervan is nog allemaal niet duidelijk. Wellicht zien we eind september, als beide evenementen worden gehouden, wél de demo's van F.E.A.R, Pro Evolution Soccer 6 en Forza Motorsport 2. Het nieuws komt overigens uit de nieuwste editie van het Japanse Famitsu.
Je mag best vertellen waar en hoe je dat gedaan hebt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:11 schreef jpg97 het volgende:
Woei!
Ik heb hem gepre-ordered bij de distributeur voor de xbox 360 voor maar E 38,08
Woei!

Wij kregen een email hier op het werk via inkoop dat de distri deze aktie had, maar je mocht er maar 1 per klant bestellen.. die was dus voor mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:13 schreef Noax het volgende:
[..]
Je mag best vertellen waar en hoe je dat gedaan hebt!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:50 schreef taart het volgende:
En die is dus nu al afgelopen? hij staat er nu weer voor de normale prijs
aha ik heb het door, de balk met aanbiedingen is bij mij geblocked.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[afbeelding]
en lees nu de witte letterjes eens...
Gewoon downloaden johquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Net voor 23 euro pre order gedaan bij cd-wow![]()
PC versie
Absoluut niet de laagste prijs van Nederlandquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:25 schreef jpg97 het volgende:
Voor degene die hem goedkoop willen pre-orderen:
Bij www.nedgame.com
XBOX 360 normaal 54,99 DEZE WEEK 41,24 !!
Inclusief gratis verzending.
Absoluut de laagste prijs van Nederland !!
Preorder direct want deze actie geldt slechts deze week en alleen via internet.
De release van Pro Evolution Soccer 6 staat voor 20 october 2006.
De release datum is 20-10-2006.quote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef satecl het volgende:
wanneer komt PES6 uit op de PS2, en is Winning Eleven 10 niet voor de PC uitgekomen...?
en wtf betekent TVP???
quote:Als je een topic wilt blijven volgen in je My Active topics-lijst, dan kun je dit doen door het plaatsen van een TerugVindPost, een TVP. Je geeft hiermee aan dat je nog niet inhoudelijk op de discussie wilt reageren, maar wel geinteresseerd bent in vervolg posts. Sommige mensen plaatsen een TVP omdat ze de discussie willen volgen, en niet willen reageren.
Ja, als er een overtreding wordt gemaakt ( overigens niet altijd hoor ) is er de mogelijkheid om ipv te wachten om op L+R te drukken, en dan op x ( bij de xbox is dat A ) om zo de bal snel door te passen.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:16 schreef satecl het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat precies die fast-freekick inhoud(wat nieuw is in PES6)..?
Maar kan het nu pas allemaal plaatsen dat het gaat omdat de PS3 nu pas in maart ofzo uitkomt... paniek om niks dusquote:Tien belangrijkste trends op nummer 5!
Koning Voetbal
Voetballliefhebbers gaan mooie tijden tegemoet. Fifa 07 lijkt weer beter worden dan z'n voorganger - en die was al erg goed! - en ook Pro Evolution Soccer 6 speelde weer hemels. Pijnlijk voor Sony is dat PES 6 een jaar lang exclusief op de Xbox 360 te spelen zal zijn en dus niet op de PS3
Die zal dan wel een stuk minder zijn dan op de Xbox.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef devv05 het volgende:
Daar gaat het helemaal niet om, want dat van de PS3 is pas sinds vandaag bekend. Maar hij komt inderdaad wel weer voor de PS2.
Ja, logischquote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef devv05 het volgende:
Uiteraard, tussen de PS2 en de Xbox 360 versie zit een wereld van verschil.
What the fuck, ¤ 23,- is wel een erg nette prijs alleen vraag ik me af hoe betrouwbaar die site is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Net voor 23 euro pre order gedaan bij cd-wow![]()
PC versie
En wat versta jij onder verder weg?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:
cd-wow is een bekende site en staat als betrouwbaar te boek. Het moet alleen van wat verder weg komen.
Dat maakt het nemen van vrije trappen nog leuker, vaak gebruikte ik de 'gewone pass'.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:23 schreef Springsteen27 het volgende:
Hier een link naar een filmpje van PES 6... Na 20 seconden in het filmpje kun je goed zien wat de fast free-kick nu precies inhoudt!
http://www.youtube.com/watch?v=GYQ6Q5-fTsk
Weet niet precies waar dat zit, Azie ofzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
En wat versta jij onder verder weg?
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:44 schreef devv05 het volgende:
Voor de duidelijkheid, het filmpje hierboven is natuurlijk van de PS2 en niet de 360 versie
Filmpje van de 360 versie vind je bijvoorbeeld hier
Toch wel een heel groot verschil
says who?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:25 schreef Damzkieee het volgende:
Goffedomme precies hetzelfde commentaarGeen nieuwe zinnen erbij
Ik heb nooit het commentaar aanstaan, altijd gewoon mijn muziek.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:25 schreef Damzkieee het volgende:
Goffedomme precies hetzelfde commentaarGeen nieuwe zinnen erbij
Ja publiek is nu ook wat echter, 3d volgens mij net als bij FIFA zoiets.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:28 schreef Springsteen27 het volgende:
Wat ik eigenlijk wel graag wil weten...is het publiek dit keer weer gewoon zichtbaar in PES6? Toegegeven, de slowdown was volledig verdwenen in PES6...maar spelen in lege stadions is het ook niet echt
Maar dus ook tijdens het spelen visueel aanwezig? Niet alleen bij de intro en de herhalingen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja publiek is nu ook wat echter, 3d volgens mij net als bij FIFA zoiets.
Op de PC kon je het publiek gewoon aanzettenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:28 schreef Springsteen27 het volgende:
Wat ik eigenlijk wel graag wil weten...is het publiek dit keer weer gewoon zichtbaar in PES6? Toegegeven, de slowdown was volledig verdwenen in PES6...maar spelen in lege stadions is het ook niet echt
Luister maar eens naar dat commentaar in dat filmpje. Das 1 helft, en ik heb niet 1 nieuwe zin gehoord...quote:
Dat was toch Winning Eleven 10 of niet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Luister maar eens naar dat commentaar in dat filmpje. Das 1 helft, en ik heb niet 1 nieuwe zin gehoord...
In de ogen van de spelregels alleen nietquote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef LeonH het volgende:
Hoop ook dat ze het buitenspel een beetje beter gaan toepassen.
In mijn ogen begin je aan een nieuwe situatie als de bal na een schot van de keeper of paal/lat terugkomt. En dus mag een speler die eerst buitenspel stond die bal gewoon erin trappen, mits er niet al eerder voor die buitenspelsituatie is gevlagd...
Kwam het net weer tegen nadat ik tegen de paal gerost had
Spelregels van PES ja...quote:Op maandag 11 september 2006 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
In de ogen van de spelregels alleen niet....
Tuurlijk niet man.quote:Op maandag 11 september 2006 14:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
Spelregels van PES ja...
Of de regel moet dan sinds dit jaar anders zijn maar kan me niet anders herinneren dan dat. En al helemaal niet als de speler niet bij de situatie/schot betrokken is.
* Gaat zich even bedenken en diegene op de klote geven die me dat ooit wijs heeft gemaakt...quote:Op maandag 11 september 2006 15:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man.
Als een speler op het moment van het schot buitenspel staat, en daarna pas actief gaat deelnemen omdat de bal terugstuitert, is het gewoon buitenspel.
Ik wou net zeggen, er klopt iets niet...quote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
* Gaat zich even bedenken en diegene op de klote geven die me dat ooit wijs heeft gemaakt...![]()
dat is zo vetquote:Op maandag 11 september 2006 14:39 schreef Badabingea het volgende:
Wel lachen dat als je scoorde dat die dan pas later werd afgekeurd.
idd vooral in multi-player is dat leuk met winnende treffers. Heb t al zo vaak gehad met een vriend van me.quote:Op maandag 11 september 2006 21:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is zo vet
vriend van mij dacht dat ie in de laatste minuut gescoord had, niet dusprachtig
![]()
Heel vaak hoor je de scheids ook al fluiten trouwens...quote:Op maandag 11 september 2006 21:49 schreef toma het volgende:
[..]
idd vooral in multi-player is dat leuk met winnende treffers. Heb t al zo vaak gehad met een vriend van me.
Daardoor wordt t spel voor de multi-player echt beter![]()
Alhoewel ik t vaak wel weet want ik kijk constant op de radar, maar hij nooit.
Wat heb je nou eigenlijk precies nodig om online te kunnen spelen? Ik zou dat ook wel graag willen, maar ne nog nooit echt in verdiept...quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:48 schreef twi het volgende:
Je ziet aan de animatie sowieso al dat 'ie wordt afgekeurd. En het fluitje hoor je inderdaad 9 van de 10 keer ook wel. Bovendien heb je het meestal al snel genoeg door wanneer de bal houdbaar voor de keeper lijkt, maar hij niet gestopt wordt.
Het zou leuk zijn als Konami eens creatief is en een online league-systeempje implementeert. Aan de andere kant, 50% van de spelers kan niet tegen z'n verlies en quit toch online. Zeker zodra je de 3e goal verschil maakt. Bij de 3-0 quit toch al gauw zo'n 80% van de tegenstanders.
Meestal stuur ik er dan wel een berichtje achteraan. Knap gedaan hoor, of "ik wist niet dat <fans van bepaalde club> zo slecht tegen hun verlies konden" of zoiets.
Wat extra statistieken over online games zou ook wel leuk zijn. Hoeveel gele / rode kaarten, hoeveel penalties voor of tegen (en hoeveel daarvan gemist), hoeveel doelpunten gescoord, welke clubs je het meeste gebruikt, wie het vaakst voor je scoort etc. etc.
Je hebt wel een harde schijf nodig, omdat PES 5 een XBOX spel is, en dan moet je bepaalde software laten downloaden om te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:22 schreef twi het volgende:
Bij de PS2 moet je een breedbandadapter hebben, geen idee wat dat kost. Geloof rond de 3 tientjes? Indien je een PStwo hebt (slim versie) zit die er al in. Dan is het volgens mij een kwestie van de PS2 in je router of modem pluggen met een UTP kabel, en je inschrijven voor dat Sony netwerk. Maar daar heb ik totaal geen ervaring meeOnline gebeuren is dan wel gratis, maar lang niet zo uitgebreid als Xbox Live.
Xbox Live is een kostbare zaak voor de X360 wanneer je de goedkope versie hebt. Volgens mij kan het overigens ook met memorycard i.p.v. harddisk, maar ook daar heb ik geen ervaring mee. In de winkel heb je dan prepay-kaartjes van 3 of 12 maanden geloof ik, a 20 of 60 euro, werkt net zoals prepay kaartjes van telefoon.
Ik heb anders wel zo'n 'tard pack gekocht hoor...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:11 schreef twi het volgende:
Ah, da's waarAch, daar hoef je achteraf nooit over na te denken als je het 'tard pack niet hebt gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:52 schreef twi het volgende:
Voor dat bedrag is het nog wel te doen
'tard
If you dare!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
bartje en jpg binnekort weer keer potjes pes5 doen?
Tegen eind oktober ergensquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:45 schreef Camplo het volgende:
Wanneer komt PES6?
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 10 september 2006 22:35 schreef Max-Westerman het volgende:
De scheids in PES5 is sowieso belabberd
Ik vind de besturing voor de pes spellen wel een stuk moeilijker dan bij fifa.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef twi het volgende:
Omdat je bij PES het gevoel hebt dat je dingen zelf doet
Zeker te weten alleen jammer dat de namen van de clubs niet origineel zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:41 schreef twi het volgende:
Bij PES5 moet je wat harder werken, maar is realistischer. Denk niet dat ik nu meer terug zou willen naar PES4.
PES is inderdaad moeilijker, maar dat maakt het juist zo leuk.
thnxsquote:Op woensdag 13 september 2006 20:49 schreef twi het volgende:
Transfers zijn alleen in de Master League. En niet alle teamnamen zijn oigineel, maar die van Spanje, Italie en Nederland wel.
Grof?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:42 schreef toma het volgende:
oktober dacht ik . Grof uit mn hoofd geschat
Dacht ik niet, of het moet in de Master League zitten. Maar waarom vind je dat een vereiste? Ik hoef echt niet de manager te gaan uithangen als ik zelf lekker wedstrijden kan spelen.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:55 schreef Kaap het volgende:
Zit er in PES6 een manager mode ala Fifa heeftDat vind ik zelf wel een must voor een voetbalspel.
Omdat ik graag mijn favoriete club wil managen en er mee spelen, meerdere seizoenen. Transfers regelen etc.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dacht ik niet, of het moet in de Master League zitten. Maar waarom vind je dat een vereiste? Ik hoef echt niet de manager te gaan uithangen als ik zelf lekker wedstrijden kan spelen.
Je kunt je eigen team in de master league wel helemaal afstellen. Bijvoorbeeld de opstelling, maar ook iedere speler een opdracht geven. Bijvoorbeeld dat de rechts half mee moet verdedigen, en dat de links back moet opkomen bij balbezit.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Omdat ik graag mijn favoriete club wil managen en er mee spelen, meerdere seizoenen. Transfers regelen etc.
Op dit front is pes wel beter ja. Qua realisme, maar het is maar net waar je van houdt he.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:31 schreef toma het volgende:
[..]
Je kunt je eigen team in de master league wel helemaal afstellen. Bijvoorbeeld de opstelling, maar ook iedere speler een opdracht geven. Bijvoorbeeld dat de rechts half mee moet verdedigen, en dat de links back moet opkomen bij balbezit.
Dit werkt heel goed en je merkt echt t verschil als je op wat hoger niveau speelt.
PES is op alle fronten beter dan FIFA , behalve de entourage van bijv. gelicenceerde teams. Maar wanneer je echt voor het manegen gaat moet je toch echt CM kopenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:51 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Op dit front is pes wel beter ja. Qua realisme, maar het is maar net waar je van houdt he.
Maar in masterleague kun je toch geen volledige eredivisie spelenquote:Op donderdag 14 september 2006 10:31 schreef toma het volgende:
[..]
Je kunt je eigen team in de master league wel helemaal afstellen. Bijvoorbeeld de opstelling, maar ook iedere speler een opdracht geven. Bijvoorbeeld dat de rechts half mee moet verdedigen, en dat de links back moet opkomen bij balbezit.
Dit werkt heel goed en je merkt echt t verschil als je op wat hoger niveau speelt.
Soort vanquote:Op donderdag 14 september 2006 14:50 schreef ( het volgende:
[..]
Maar in masterleague kun je toch geen volledige eredivisie spelen
Thnx voor de pics!quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:04 schreef Eppie_NL het volgende:
[afbeelding]
als je op de plaatjes klikt worden ze groter.
Mooie screens![]()
![]()
Dat zijn PS2 screens natuurlijk. 360 versie ziet er veeel beter uit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:34 schreef VoreG het volgende:
Die plaatjes zijn zeker van de Xbox360?..
nee hoor zijn gewoon 360 screensquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zijn PS2 screens natuurlijk. 360 versie ziet er veeel beter uit.
tsja zijn screens van pes 6 demo (360) tijdens GC....maar de mijne ook.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:53 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oftewel, yeah right... DIT zijn 360 screens
Kan nooit, je ziet duidelijk een groot verschilquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:03 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
tsja zijn screens van pes 6 demo (360) tijdens GC....maar de mijne ook.![]()
![]()
ik zie geen verschilquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan nooit, je ziet duidelijk een groot verschil
dat zal het wel zijn ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:
Dan zijn die screens van mij waarschijnlijk in HD en de jouwe niet.
Die link naar dat forum werkt trouwens niet, je moet eerst registreren ofzo.
Maar boeiend, ik heb in ieder geval zin in die game
nepfanquote:Op zondag 17 september 2006 14:31 schreef woutorz het volgende:
boeie demo gewoon hele spel downe, kijken of ie goed is en dan kopen ofzo om online te spelen
* Linc_The_Sink meldtquote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef devv05 het volgende:
En ik heb 'm al besteld, 360 versie natuurlijk
Dat zijn jouw woorden. Ik heb PES 5 ook gedownload en een tijd gespeeld. Daarna gekocht voor multplayer. Ik ga niet 30 euro uitgeven aan iets als ik voor 0 euro precies hetzelfde kan krijgen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:33 schreef taart het volgende:
als je een echte fan bent haal je hem gewoon gelijk.
quote:
gameplay!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:12 schreef Badabingea het volgende:
't lijkt wel heel veel op 5
a la fifa dus?
cheyl.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
Er komt een Xbox 360 bundel met PES 6
[afbeelding]
Vet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
Mietersquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
Dat filmpje is van de xbox 360 versie toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:00 schreef Springsteen27 het volgende:
http://www.gamekult.com/video/7741704/
Hier zijn twee filmpjes te bekijken!
Goed om te zien dat het publiek weer gewoon op de tribune zit![]()
Ok dat valt me mee, ik vind alleen de bal erg raar, een beetje hoekig, rollen.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:33 schreef The_Martian het volgende:
PS2 filmpjes, de kwaliteit is te laag voor de 360 en het staat er tussen haakjes achter als je de video start.
Het is echt net PES5.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:51 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ok dat valt me mee, ik vind alleen de bal erg raar, een beetje hoekig, rollen.
Waarom speel je dan ook met Feyenoord?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef VoreG het volgende:
Wat ik echt hoop is dat het schieten wordt aangepakt.
Die schoten op goal waar een 6e klasser zich nog voor zou schamen
Van de rechterhoek van de 16 op de linkerhoek van de goal, maar neeee het wordt bijna een inworp.
Volgensmij zat dat er allang in hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef VoreG het volgende:
Ow en nu ik toch bezig ben
Een directe rode kaart voor een doorgebroken speler graag
Niet als de sliding half afgemaakt wordt of als je vastgehouden wordt...quote:Op donderdag 21 september 2006 00:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgensmij zat dat er allang in hoor.
Ik mag ze alle2 wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef jpg97 het volgende:
Nog een maandje
Gisteren nog even Pro Evo 5 gedaan.. nu weet ik weer waarom ik dat een k*tspel vond
nou vertel waarom?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef jpg97 het volgende:
Nog een maandje
Gisteren nog even Pro Evo 5 gedaan.. nu weet ik weer waarom ik dat een k*tspel vond
Gisteren online gespeeld, kans na kans gewoon missen en in de laatste minuut een klutsbal en eigen goalquote:Op donderdag 21 september 2006 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
nou vertel waarom?![]()
ikke gisteren zo dom bezig geweest..... 3500 kansen gemist en dan in de 89ste minuut een doelpunt tegen krijgen na 1 aanval van de tegenpartij! dan kan ik mezelf wel voor me kop slaan!
ach daarna weer winnen met een 3-0 en je bent weer vrolijk haha!![]()
Dat maakt t spel ook zo mooi. In t echt is dat ook zo. De ene keer schiet je alles er in en de andere keer gaat alles naast.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
nou vertel waarom?![]()
ikke gisteren zo dom bezig geweest..... 3500 kansen gemist en dan in de 89ste minuut een doelpunt tegen krijgen na 1 aanval van de tegenpartij! dan kan ik mezelf wel voor me kop slaan!
ach daarna weer winnen met een 3-0 en je bent weer vrolijk haha!![]()
daar kan ik soms wel slecht tegen... weleens een terugspeelbal naar de keeper gemaakt (rustige bal) die er dan ingaat... damned... oke als de tegenpartij zelf scoort.. maar op zo een manier verliezen!quote:Op donderdag 21 september 2006 09:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gisteren online gespeeld, kans na kans gewoon missen en in de laatste minuut een klutsbal en eigen goal
is WE10 dan zoveel beter...??? ik speel nog steeds elke week/dag met me maten PES5, en we vinden het nog steeds fantastischquote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef jpg97 het volgende:
Nog een maandje
een stekelenburg bal!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:31 schreef twi het volgende:
Dan heb je een tegenaanval waar de tegenstander schiet, de bal ketst op de keeper maar bij hem natuurlijk precies voor de voeten van een medespeler die 'm gewoon in kan tikken. Zo frustrerend.
ik vind van welquote:
Heel falend!!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind van wel
alleen de keepers zijn wel slecht![]()
en soms fluit de scheids terwijl je niet eens ziet dat er iets gebeurt![]()
430/440 ongeveerquote:Op maandag 25 september 2006 16:31 schreef satecl het volgende:
Hoeveel gaat trouwens de pack met PES6+Xbox360 kosten??
Ligt aan de PS2 (servers) waarschijnlijk, zal bij Xbox Live beter zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 16:31 schreef satecl het volgende:
jammer anders had ik hem ffies gedownload...
Hoeveel gaat trouwens de pack met PES6+Xbox360 kosten??
En nog ff een vraag, ik speel PES5 op internet me tme ps2, me internet heeft een zeer goeie verinbing maar toch loopt het een beetje traag allemaal, ligt dat aan me PS2(is xox dus beter) of is het gewoon ook bij de xbox enz....??
rot dan maar op, ik blijf hem wel lekker op me PS2 spelen....quote:
Wat verwacht je hem te krijgen voor 200 euro of wat?quote:Op maandag 25 september 2006 17:07 schreef satecl het volgende:
[..]
rot dan maar op, ik blijf hem wel lekker op me PS2 spelen....
De PS2 controller is een brak kutding, veel te klein.quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef jpg97 het volgende:
Wat ook echt bout is:
Die xbox en x360 controllers
De ps2 controller is veel fijner. Bij de xbox/x360 controller kun je niet eens normaal sturen.
STERFT K*T CONTROLLER STERFT!!
Ik vond het anders goed te spelen op de xbox. Alleen de zwart en wit knop waren waardeloos, maar dat is nu ook opgelost.quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef jpg97 het volgende:
Wat ook echt bout is:
Die xbox en x360 controllers
De ps2 controller is veel fijner. Bij de xbox/x360 controller kun je niet eens normaal sturen.
STERFT K*T CONTROLLER STERFT!!
Dat vond ik de beste controller van de vorige generatie consoles... alleen niet voor een PES. Als de 360 controller ook gewoon 4 drukbuttons had ipv die 2 triggers dan zou die idd perfect zijn denk ik, plus 't is ook maar net wat je gewend bent.quote:
Voor PES heeft het te weinig knoppen, maar voor alle andere voetbalspellen speelde de cube controller heerlijk.quote:Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Dat vond ik de beste controller van de vorige generatie consoles... alleen niet voor een PES. Als de 360 controller ook gewoon 4 drukbuttons had ipv die 2 triggers dan zou die idd perfect zijn denk ik, plus 't is ook maar net wat je gewend bent.
Kan ik helaas niet over oordelen, ik speel alleen PESquote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Voor PES heeft het te weinig knoppen, maar voor alle andere voetbalspellen speelde de cube controller heerlijk.
Bedoel je wat anders?quote:Op maandag 25 september 2006 23:04 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet over oordelen, ik speel alleen PES
Nee, ik bedoel dat ik niet kan oordelen of de cube controller bij andere footies wel fatsoenlijk speeltquote:
Geforce 7900 GT/GTO 256mb moet lukken toch?quote:Op maandag 25 september 2006 23:16 schreef -Wolf- het volgende:
Wanneer komt 'ie uit op de PC?
Moet eerst een nieuwe grafische kaart kopen anders trekt m'n systeem het niet denk ik. Heb nu 64MB shared en dat trekt PES5 al niet eens lekker. M'n laptop had zelfs een betere grafische kaaart en die is al 3 jaar oud..
hm, ik wil niet over de 200 Euro gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 23:20 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Geforce 7900 GT/GTO 256mb moet lukken toch?![]()
Koop de 7600GT fanless danquote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
hm, ik wil niet over de 200 Euro gaan.
deze denk ik met een andere fan erop.
PES is sowieso 1 van de weinige spellen die ik echt speel. zoveel eisen stel ik dus ook weer niet aan een kaart..
zat er ook aan te denken. maar heb er op z'n vroegst volgende maand pas pecunia voor.quote:
De Xbox 360 versie heb ik besteld voor 37 euroquote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef -Wolf- het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)ion-soccer-6-pc.html
45 Euro voor de PC. Da's te doen..
Hier nog 1quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
De Xbox 360 versie heb ik besteld voor 37 euro
quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:06 schreef The_Martian het volgende:
Waar o waar?
Help nou gewoon, kan ik zo mooi Arsenal kijkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:33 schreef devv05 het volgende:
Tja, dat heb je met de 360 versie niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |