En wat versta jij onder verder weg?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:
cd-wow is een bekende site en staat als betrouwbaar te boek. Het moet alleen van wat verder weg komen.
Dat maakt het nemen van vrije trappen nog leuker, vaak gebruikte ik de 'gewone pass'.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:23 schreef Springsteen27 het volgende:
Hier een link naar een filmpje van PES 6... Na 20 seconden in het filmpje kun je goed zien wat de fast free-kick nu precies inhoudt!
http://www.youtube.com/watch?v=GYQ6Q5-fTsk
Weet niet precies waar dat zit, Azie ofzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
En wat versta jij onder verder weg?
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:44 schreef devv05 het volgende:
Voor de duidelijkheid, het filmpje hierboven is natuurlijk van de PS2 en niet de 360 versie
Filmpje van de 360 versie vind je bijvoorbeeld hier
Toch wel een heel groot verschil
says who?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:25 schreef Damzkieee het volgende:
Goffedomme precies hetzelfde commentaarGeen nieuwe zinnen erbij
Ik heb nooit het commentaar aanstaan, altijd gewoon mijn muziek.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:25 schreef Damzkieee het volgende:
Goffedomme precies hetzelfde commentaarGeen nieuwe zinnen erbij
Ja publiek is nu ook wat echter, 3d volgens mij net als bij FIFA zoiets.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:28 schreef Springsteen27 het volgende:
Wat ik eigenlijk wel graag wil weten...is het publiek dit keer weer gewoon zichtbaar in PES6? Toegegeven, de slowdown was volledig verdwenen in PES6...maar spelen in lege stadions is het ook niet echt
Maar dus ook tijdens het spelen visueel aanwezig? Niet alleen bij de intro en de herhalingen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja publiek is nu ook wat echter, 3d volgens mij net als bij FIFA zoiets.
Op de PC kon je het publiek gewoon aanzettenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:28 schreef Springsteen27 het volgende:
Wat ik eigenlijk wel graag wil weten...is het publiek dit keer weer gewoon zichtbaar in PES6? Toegegeven, de slowdown was volledig verdwenen in PES6...maar spelen in lege stadions is het ook niet echt
Luister maar eens naar dat commentaar in dat filmpje. Das 1 helft, en ik heb niet 1 nieuwe zin gehoord...quote:
Dat was toch Winning Eleven 10 of niet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Luister maar eens naar dat commentaar in dat filmpje. Das 1 helft, en ik heb niet 1 nieuwe zin gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |