Grof?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:42 schreef toma het volgende:
oktober dacht ik . Grof uit mn hoofd geschat
Dacht ik niet, of het moet in de Master League zitten. Maar waarom vind je dat een vereiste? Ik hoef echt niet de manager te gaan uithangen als ik zelf lekker wedstrijden kan spelen.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:55 schreef Kaap het volgende:
Zit er in PES6 een manager mode ala Fifa heeftDat vind ik zelf wel een must voor een voetbalspel.
Omdat ik graag mijn favoriete club wil managen en er mee spelen, meerdere seizoenen. Transfers regelen etc.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dacht ik niet, of het moet in de Master League zitten. Maar waarom vind je dat een vereiste? Ik hoef echt niet de manager te gaan uithangen als ik zelf lekker wedstrijden kan spelen.
Je kunt je eigen team in de master league wel helemaal afstellen. Bijvoorbeeld de opstelling, maar ook iedere speler een opdracht geven. Bijvoorbeeld dat de rechts half mee moet verdedigen, en dat de links back moet opkomen bij balbezit.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Omdat ik graag mijn favoriete club wil managen en er mee spelen, meerdere seizoenen. Transfers regelen etc.
Op dit front is pes wel beter ja. Qua realisme, maar het is maar net waar je van houdt he.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:31 schreef toma het volgende:
[..]
Je kunt je eigen team in de master league wel helemaal afstellen. Bijvoorbeeld de opstelling, maar ook iedere speler een opdracht geven. Bijvoorbeeld dat de rechts half mee moet verdedigen, en dat de links back moet opkomen bij balbezit.
Dit werkt heel goed en je merkt echt t verschil als je op wat hoger niveau speelt.
PES is op alle fronten beter dan FIFA , behalve de entourage van bijv. gelicenceerde teams. Maar wanneer je echt voor het manegen gaat moet je toch echt CM kopenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:51 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Op dit front is pes wel beter ja. Qua realisme, maar het is maar net waar je van houdt he.
Maar in masterleague kun je toch geen volledige eredivisie spelenquote:Op donderdag 14 september 2006 10:31 schreef toma het volgende:
[..]
Je kunt je eigen team in de master league wel helemaal afstellen. Bijvoorbeeld de opstelling, maar ook iedere speler een opdracht geven. Bijvoorbeeld dat de rechts half mee moet verdedigen, en dat de links back moet opkomen bij balbezit.
Dit werkt heel goed en je merkt echt t verschil als je op wat hoger niveau speelt.
Soort vanquote:Op donderdag 14 september 2006 14:50 schreef ( het volgende:
[..]
Maar in masterleague kun je toch geen volledige eredivisie spelen
Thnx voor de pics!quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:04 schreef Eppie_NL het volgende:
[afbeelding]
als je op de plaatjes klikt worden ze groter.
Mooie screens![]()
![]()
Dat zijn PS2 screens natuurlijk. 360 versie ziet er veeel beter uit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:34 schreef VoreG het volgende:
Die plaatjes zijn zeker van de Xbox360?..
nee hoor zijn gewoon 360 screensquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zijn PS2 screens natuurlijk. 360 versie ziet er veeel beter uit.
tsja zijn screens van pes 6 demo (360) tijdens GC....maar de mijne ook.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:53 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oftewel, yeah right... DIT zijn 360 screens
Kan nooit, je ziet duidelijk een groot verschilquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:03 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
tsja zijn screens van pes 6 demo (360) tijdens GC....maar de mijne ook.![]()
![]()
ik zie geen verschilquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan nooit, je ziet duidelijk een groot verschil
dat zal het wel zijn ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:
Dan zijn die screens van mij waarschijnlijk in HD en de jouwe niet.
Die link naar dat forum werkt trouwens niet, je moet eerst registreren ofzo.
Maar boeiend, ik heb in ieder geval zin in die game
nepfanquote:Op zondag 17 september 2006 14:31 schreef woutorz het volgende:
boeie demo gewoon hele spel downe, kijken of ie goed is en dan kopen ofzo om online te spelen
* Linc_The_Sink meldtquote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef devv05 het volgende:
En ik heb 'm al besteld, 360 versie natuurlijk
Dat zijn jouw woorden. Ik heb PES 5 ook gedownload en een tijd gespeeld. Daarna gekocht voor multplayer. Ik ga niet 30 euro uitgeven aan iets als ik voor 0 euro precies hetzelfde kan krijgen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:33 schreef taart het volgende:
als je een echte fan bent haal je hem gewoon gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |