In de ogen van de spelregels alleen nietquote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef LeonH het volgende:
Hoop ook dat ze het buitenspel een beetje beter gaan toepassen.
In mijn ogen begin je aan een nieuwe situatie als de bal na een schot van de keeper of paal/lat terugkomt. En dus mag een speler die eerst buitenspel stond die bal gewoon erin trappen, mits er niet al eerder voor die buitenspelsituatie is gevlagd...
Kwam het net weer tegen nadat ik tegen de paal gerost had
Spelregels van PES ja...quote:Op maandag 11 september 2006 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
In de ogen van de spelregels alleen niet....
Tuurlijk niet man.quote:Op maandag 11 september 2006 14:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
Spelregels van PES ja...
Of de regel moet dan sinds dit jaar anders zijn maar kan me niet anders herinneren dan dat. En al helemaal niet als de speler niet bij de situatie/schot betrokken is.
* Gaat zich even bedenken en diegene op de klote geven die me dat ooit wijs heeft gemaakt...quote:Op maandag 11 september 2006 15:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man.
Als een speler op het moment van het schot buitenspel staat, en daarna pas actief gaat deelnemen omdat de bal terugstuitert, is het gewoon buitenspel.
Ik wou net zeggen, er klopt iets niet...quote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
* Gaat zich even bedenken en diegene op de klote geven die me dat ooit wijs heeft gemaakt...![]()
dat is zo vetquote:Op maandag 11 september 2006 14:39 schreef Badabingea het volgende:
Wel lachen dat als je scoorde dat die dan pas later werd afgekeurd.
idd vooral in multi-player is dat leuk met winnende treffers. Heb t al zo vaak gehad met een vriend van me.quote:Op maandag 11 september 2006 21:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is zo vet
vriend van mij dacht dat ie in de laatste minuut gescoord had, niet dusprachtig
![]()
Heel vaak hoor je de scheids ook al fluiten trouwens...quote:Op maandag 11 september 2006 21:49 schreef toma het volgende:
[..]
idd vooral in multi-player is dat leuk met winnende treffers. Heb t al zo vaak gehad met een vriend van me.
Daardoor wordt t spel voor de multi-player echt beter![]()
Alhoewel ik t vaak wel weet want ik kijk constant op de radar, maar hij nooit.
Wat heb je nou eigenlijk precies nodig om online te kunnen spelen? Ik zou dat ook wel graag willen, maar ne nog nooit echt in verdiept...quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:48 schreef twi het volgende:
Je ziet aan de animatie sowieso al dat 'ie wordt afgekeurd. En het fluitje hoor je inderdaad 9 van de 10 keer ook wel. Bovendien heb je het meestal al snel genoeg door wanneer de bal houdbaar voor de keeper lijkt, maar hij niet gestopt wordt.
Het zou leuk zijn als Konami eens creatief is en een online league-systeempje implementeert. Aan de andere kant, 50% van de spelers kan niet tegen z'n verlies en quit toch online. Zeker zodra je de 3e goal verschil maakt. Bij de 3-0 quit toch al gauw zo'n 80% van de tegenstanders.
Meestal stuur ik er dan wel een berichtje achteraan. Knap gedaan hoor, of "ik wist niet dat <fans van bepaalde club> zo slecht tegen hun verlies konden" of zoiets.
Wat extra statistieken over online games zou ook wel leuk zijn. Hoeveel gele / rode kaarten, hoeveel penalties voor of tegen (en hoeveel daarvan gemist), hoeveel doelpunten gescoord, welke clubs je het meeste gebruikt, wie het vaakst voor je scoort etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |