nee wat denk je het is EA. Maar het is al wel een verbetering tegenover de screens van FIFA 06.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:48 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Zijn dit ingame beelden van FIFA 07 ? Ziet r gelikt uit
Maar zou het ook zo kunnen dat wanneer je een mindere PC hebt je toch het soort graphics van de PS2 kunt instellen?? Of zou je alleen de Xbox360 graphics op een wat lagere resolutie met minder detail kunnen gebruiken ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:54 schreef VoreG het volgende:
PS2 ziet er gewoon uit als PES 5.
Gaat de PC daarop lijken of op die van de Xbox. Volgens mij kan je het gewoon net als op de Xbox doen, want je kunt het toch instellen..
Ik hoop op het laatstequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef toma het volgende:
[..]
Maar zou het ook zo kunnen dat wanneer je een mindere PC hebt je toch het soort graphics van de PS2 kunt instellen?? Of zou je alleen de Xbox360 graphics op een wat lagere resolutie met minder detail kunnen gebruiken ?
Ik hoop dat mijn bakje die xbox360 graphics nog trektquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop op het laatste
Ik kan het toch mooi instellen, wat de rest van de wereld heeft boeit me geen zak
Dat komt ook volgens mijquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef RedGuy het volgende:
Ze moeten een mogelijkheid inschakelen dat AI geen oud spelers zoals Rep uit Classic Holland ed gaan kopen in de Master Leauge.
Idd, speel je die gast gigantisch weg, sta je in de 86e minuut met 6-0 voor: Connection lost. En dan krijg je maar 12 puntjes erbij ipv 60 ofzo. Niet dat mij die punten veel uitmaken, maar toch....quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:46 schreef rival het volgende:
vraag me ook af of ze wat gaan doen tegen mensen die online de stekker eruit trekken als ze niet kunnen winnen.... dat dus bij een disconnectie er gewoon 150 punten af gaan en bij degene die er nog is 150 punten bijkomen! (wel lullig voor mensen met een brakke verbinding maar zo be it)
mij maken die puntjes wel uit! en dan sta je ergens op plek 1500 en win je van de nummer 300.. dat zouden zelfs zo een 129 punten zijn.. verbreekt hij de verbinding.... te triest vind ik dat!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, speel je die gast gigantisch weg, sta je in de 86e minuut met 6-0 voor: Connection lost. En dan krijg je maar 12 puntjes erbij ipv 60 ofzo. Niet dat mij die punten veel uitmaken, maar toch....
Houd ons op de hoogte, dudequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb hem maar alvast in de pre-order staan bij Play.com
Als je ze niet unlocked gebeurt dat in PES 5 ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef RedGuy het volgende:
Ze moeten een mogelijkheid inschakelen dat AI geen oud spelers zoals Rep uit Classic Holland ed gaan kopen in de Master Leauge.
quote:lso we decided to have the PC players and the PS2 players play for the first time together online. Those are the two biggest things that we implemented in PES 6.
uhuhquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het komt alleen over dat de PC gewoon net als de PS2 wordt en dat de Xbox het geweldige gave toffe spel gaat worden..
Duh,quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het komt alleen over dat de PC gewoon net als de PS2 wordt en dat de Xbox het geweldige gave toffe spel gaat worden..
Wat voor benamingen zullen ze hebben ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:04 schreef taart het volgende:
Moeilijkheid wordt nu ook aangegeven met woorden... ik vond sterren net zo handig
nou iig regular zoals je op de foto boven kan zien, verder weet ik het nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:52 schreef toma het volgende:
[..]
Wat voor benamingen zullen ze hebben ?
easy , normal , advanced, hard, extreem elite shit ?
Daar rechtsboven zie je hem weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:12 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Heitinga in de F-sidebij PES5
Zat ik ook al altijd naar te kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:12 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Heitinga in de F-sidebij PES5
Leuk die tikfout bij de bronvermelding hierboven.quote:PC en PS2 tegen elkaar met PES 6
Gisteren maakte Konami op de Game Convention iets bekend over de onlinefuntie van Pro Evolution Soccer. PC gamers en PS2 gamers kunnen het spel namelijk online tegen elkaar spelen.
De PS2 versie dan kan acht man in één wedstrijd aan. Ook kunnen er twee mensen op één console tegelijk spelen.
Brpn
baby, peuter, erg makkelijk, makkelijk, nog steeds te makkelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:52 schreef toma het volgende:
[..]
Wat voor benamingen zullen ze hebben ?
easy , normal , advanced, hard, extreem elite shit ?
Ik wil gewoon sterrenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
baby, peuter, erg makkelijk, makkelijk, nog steeds te makkelijk.
Dr zit tenminste geen Heitinga in t publiekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:05 schreef The_Martian het volgende:
[afbeelding]
Het publiek ziet er niet uit, kijkt niet naar de actie op het veld en ik zie een stuk of 7/8 keer die neger met de bruine jas![]()
sieg! sieg!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:05 schreef The_Martian het volgende:
[afbeelding]
Het publiek ziet er niet uit, kijkt niet naar de actie op het veld en ik zie een stuk of 7/8 keer die neger met de bruine jas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |