uhuhquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het komt alleen over dat de PC gewoon net als de PS2 wordt en dat de Xbox het geweldige gave toffe spel gaat worden..
Duh,quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het komt alleen over dat de PC gewoon net als de PS2 wordt en dat de Xbox het geweldige gave toffe spel gaat worden..
Wat voor benamingen zullen ze hebben ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:04 schreef taart het volgende:
Moeilijkheid wordt nu ook aangegeven met woorden... ik vond sterren net zo handig
nou iig regular zoals je op de foto boven kan zien, verder weet ik het nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:52 schreef toma het volgende:
[..]
Wat voor benamingen zullen ze hebben ?
easy , normal , advanced, hard, extreem elite shit ?
Daar rechtsboven zie je hem weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:12 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Heitinga in de F-sidebij PES5
Zat ik ook al altijd naar te kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:12 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Heitinga in de F-sidebij PES5
Leuk die tikfout bij de bronvermelding hierboven.quote:PC en PS2 tegen elkaar met PES 6
Gisteren maakte Konami op de Game Convention iets bekend over de onlinefuntie van Pro Evolution Soccer. PC gamers en PS2 gamers kunnen het spel namelijk online tegen elkaar spelen.
De PS2 versie dan kan acht man in één wedstrijd aan. Ook kunnen er twee mensen op één console tegelijk spelen.
Brpn
baby, peuter, erg makkelijk, makkelijk, nog steeds te makkelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:52 schreef toma het volgende:
[..]
Wat voor benamingen zullen ze hebben ?
easy , normal , advanced, hard, extreem elite shit ?
Ik wil gewoon sterrenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
baby, peuter, erg makkelijk, makkelijk, nog steeds te makkelijk.
Dr zit tenminste geen Heitinga in t publiekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:05 schreef The_Martian het volgende:
[afbeelding]
Het publiek ziet er niet uit, kijkt niet naar de actie op het veld en ik zie een stuk of 7/8 keer die neger met de bruine jas![]()
sieg! sieg!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:05 schreef The_Martian het volgende:
[afbeelding]
Het publiek ziet er niet uit, kijkt niet naar de actie op het veld en ik zie een stuk of 7/8 keer die neger met de bruine jas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |