rot dan maar op, ik blijf hem wel lekker op me PS2 spelen....quote:
Wat verwacht je hem te krijgen voor 200 euro of wat?quote:Op maandag 25 september 2006 17:07 schreef satecl het volgende:
[..]
rot dan maar op, ik blijf hem wel lekker op me PS2 spelen....
De PS2 controller is een brak kutding, veel te klein.quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef jpg97 het volgende:
Wat ook echt bout is:
Die xbox en x360 controllers
De ps2 controller is veel fijner. Bij de xbox/x360 controller kun je niet eens normaal sturen.
STERFT K*T CONTROLLER STERFT!!
Ik vond het anders goed te spelen op de xbox. Alleen de zwart en wit knop waren waardeloos, maar dat is nu ook opgelost.quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef jpg97 het volgende:
Wat ook echt bout is:
Die xbox en x360 controllers
De ps2 controller is veel fijner. Bij de xbox/x360 controller kun je niet eens normaal sturen.
STERFT K*T CONTROLLER STERFT!!
Dat vond ik de beste controller van de vorige generatie consoles... alleen niet voor een PES. Als de 360 controller ook gewoon 4 drukbuttons had ipv die 2 triggers dan zou die idd perfect zijn denk ik, plus 't is ook maar net wat je gewend bent.quote:
Voor PES heeft het te weinig knoppen, maar voor alle andere voetbalspellen speelde de cube controller heerlijk.quote:Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Dat vond ik de beste controller van de vorige generatie consoles... alleen niet voor een PES. Als de 360 controller ook gewoon 4 drukbuttons had ipv die 2 triggers dan zou die idd perfect zijn denk ik, plus 't is ook maar net wat je gewend bent.
Kan ik helaas niet over oordelen, ik speel alleen PESquote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Voor PES heeft het te weinig knoppen, maar voor alle andere voetbalspellen speelde de cube controller heerlijk.
Bedoel je wat anders?quote:Op maandag 25 september 2006 23:04 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet over oordelen, ik speel alleen PES
Nee, ik bedoel dat ik niet kan oordelen of de cube controller bij andere footies wel fatsoenlijk speeltquote:
Geforce 7900 GT/GTO 256mb moet lukken toch?quote:Op maandag 25 september 2006 23:16 schreef -Wolf- het volgende:
Wanneer komt 'ie uit op de PC?
Moet eerst een nieuwe grafische kaart kopen anders trekt m'n systeem het niet denk ik. Heb nu 64MB shared en dat trekt PES5 al niet eens lekker. M'n laptop had zelfs een betere grafische kaaart en die is al 3 jaar oud..
hm, ik wil niet over de 200 Euro gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 23:20 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Geforce 7900 GT/GTO 256mb moet lukken toch?![]()
Koop de 7600GT fanless danquote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
hm, ik wil niet over de 200 Euro gaan.
deze denk ik met een andere fan erop.
PES is sowieso 1 van de weinige spellen die ik echt speel. zoveel eisen stel ik dus ook weer niet aan een kaart..
zat er ook aan te denken. maar heb er op z'n vroegst volgende maand pas pecunia voor.quote:
De Xbox 360 versie heb ik besteld voor 37 euroquote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef -Wolf- het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)ion-soccer-6-pc.html
45 Euro voor de PC. Da's te doen..
Hier nog 1quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
De Xbox 360 versie heb ik besteld voor 37 euro
quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:06 schreef The_Martian het volgende:
Waar o waar?
Help nou gewoon, kan ik zo mooi Arsenal kijkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:33 schreef devv05 het volgende:
Tja, dat heb je met de 360 versie niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |