quote:
gameplay!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:12 schreef Badabingea het volgende:
't lijkt wel heel veel op 5
a la fifa dus?
cheyl.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
Er komt een Xbox 360 bundel met PES 6
[afbeelding]
Vet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
Mietersquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
Dat filmpje is van de xbox 360 versie toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:00 schreef Springsteen27 het volgende:
http://www.gamekult.com/video/7741704/
Hier zijn twee filmpjes te bekijken!
Goed om te zien dat het publiek weer gewoon op de tribune zit![]()
Ok dat valt me mee, ik vind alleen de bal erg raar, een beetje hoekig, rollen.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:33 schreef The_Martian het volgende:
PS2 filmpjes, de kwaliteit is te laag voor de 360 en het staat er tussen haakjes achter als je de video start.
Het is echt net PES5.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:51 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ok dat valt me mee, ik vind alleen de bal erg raar, een beetje hoekig, rollen.
Waarom speel je dan ook met Feyenoord?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef VoreG het volgende:
Wat ik echt hoop is dat het schieten wordt aangepakt.
Die schoten op goal waar een 6e klasser zich nog voor zou schamen
Van de rechterhoek van de 16 op de linkerhoek van de goal, maar neeee het wordt bijna een inworp.
Volgensmij zat dat er allang in hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef VoreG het volgende:
Ow en nu ik toch bezig ben
Een directe rode kaart voor een doorgebroken speler graag
Niet als de sliding half afgemaakt wordt of als je vastgehouden wordt...quote:Op donderdag 21 september 2006 00:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgensmij zat dat er allang in hoor.
Ik mag ze alle2 wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef jpg97 het volgende:
Nog een maandje
Gisteren nog even Pro Evo 5 gedaan.. nu weet ik weer waarom ik dat een k*tspel vond
nou vertel waarom?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef jpg97 het volgende:
Nog een maandje
Gisteren nog even Pro Evo 5 gedaan.. nu weet ik weer waarom ik dat een k*tspel vond
Gisteren online gespeeld, kans na kans gewoon missen en in de laatste minuut een klutsbal en eigen goalquote:Op donderdag 21 september 2006 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
nou vertel waarom?![]()
ikke gisteren zo dom bezig geweest..... 3500 kansen gemist en dan in de 89ste minuut een doelpunt tegen krijgen na 1 aanval van de tegenpartij! dan kan ik mezelf wel voor me kop slaan!
ach daarna weer winnen met een 3-0 en je bent weer vrolijk haha!![]()
Dat maakt t spel ook zo mooi. In t echt is dat ook zo. De ene keer schiet je alles er in en de andere keer gaat alles naast.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
nou vertel waarom?![]()
ikke gisteren zo dom bezig geweest..... 3500 kansen gemist en dan in de 89ste minuut een doelpunt tegen krijgen na 1 aanval van de tegenpartij! dan kan ik mezelf wel voor me kop slaan!
ach daarna weer winnen met een 3-0 en je bent weer vrolijk haha!![]()
daar kan ik soms wel slecht tegen... weleens een terugspeelbal naar de keeper gemaakt (rustige bal) die er dan ingaat... damned... oke als de tegenpartij zelf scoort.. maar op zo een manier verliezen!quote:Op donderdag 21 september 2006 09:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gisteren online gespeeld, kans na kans gewoon missen en in de laatste minuut een klutsbal en eigen goal
is WE10 dan zoveel beter...??? ik speel nog steeds elke week/dag met me maten PES5, en we vinden het nog steeds fantastischquote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef jpg97 het volgende:
Nog een maandje
een stekelenburg bal!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:31 schreef twi het volgende:
Dan heb je een tegenaanval waar de tegenstander schiet, de bal ketst op de keeper maar bij hem natuurlijk precies voor de voeten van een medespeler die 'm gewoon in kan tikken. Zo frustrerend.
ik vind van welquote:
Heel falend!!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind van wel
alleen de keepers zijn wel slecht![]()
en soms fluit de scheids terwijl je niet eens ziet dat er iets gebeurt![]()
430/440 ongeveerquote:Op maandag 25 september 2006 16:31 schreef satecl het volgende:
Hoeveel gaat trouwens de pack met PES6+Xbox360 kosten??
Ligt aan de PS2 (servers) waarschijnlijk, zal bij Xbox Live beter zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 16:31 schreef satecl het volgende:
jammer anders had ik hem ffies gedownload...
Hoeveel gaat trouwens de pack met PES6+Xbox360 kosten??
En nog ff een vraag, ik speel PES5 op internet me tme ps2, me internet heeft een zeer goeie verinbing maar toch loopt het een beetje traag allemaal, ligt dat aan me PS2(is xox dus beter) of is het gewoon ook bij de xbox enz....??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |