t duurde zo langquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:32 schreef The_Martian het volgende:
Ik was te laat
PES 6.... If Football Is Your Only Religion. mag dicht.
Dat dacht ik ook, 1 minuut na jouquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:34 schreef toma het volgende:
[..]
t duurde zo lang![]()
, toen dacht ik dan maak ik maar een nieuwe
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:04 schreef Darkzell het volgende:
Hoezo blunder, volgens mij wordt dat publiek gewoon random samengesteld met gezichten van spelers maar Heitinga zit er idd wel vaak tussen. Altijd wel grappig om te zoeken of je een gezicht herkent.
Ribery lijkt te goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:11 schreef taart het volgende:
Kijk deze gezichten lijken nog eens echt:
http://img301.imageshack.(...)competitionv32jx.jpg
Idd who the fuck is Milan, maar ik vind ze verdomd fijn spelen in PES, dat is het enigequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef toma het volgende:
waarom speel jij met milan en niet met Ajax ?
Who the fuck is Milan ?
Ik pak altijd Barca of Ajax. En soms als ik niet kan winnen ook wel eens milanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd who the fuck is Milan, maar ik vind ze verdomd fijn spelen in PES, dat is het enige![]()
Barca pak ik af en toe ook, alleen bij mij wil die kut Eto'o nooit scoren, daarom wissel ik hem met Ronaldinhoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef toma het volgende:
[..]
Ik pak altijd Barca of Ajax. En soms als ik niet kan winnen ook wel eens milan![]()
Eto'o is fijn ik vind alleen die Giuly altijd slecht spelen die wissel ik altijd voor Larssonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Barca pak ik af en toe ook, alleen bij mij wil die kut Eto'o nooit scoren, daarom wissel ik hem met Ronaldinho
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:37 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een bullshit , het is nog niet eens overgenomen van zn gezicht in PES5.
Dit is gewoon toeval dat hij sprekend op t publiek lijkt.
ik vrijdagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:10 schreef taart het volgende:
Ik heb gedroomd dat de demo vandaag uitkwam.
Heitinga!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:37 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een bullshit , het is nog niet eens overgenomen van zn gezicht in PES5.
Dit is gewoon toeval dat hij sprekend op t publiek lijkt.
quote:Woensdag 30 augustus 2006 - Na het succes van de E3 2006, waar Microsoft enkele demo's en trailers vanaf de E3 vloer ook voor de mensen thuis op de Xbox Live Marketplace zette, zet Microsoft deze trend door tot de X06 en Tokyo Games Show van dit jaar. Je zult dus ook tijdens de X06 en Tokyo Games Show weer vele nieuwe trailers en demo's kunnen downloaden.
De inhoud hiervan is nog allemaal niet duidelijk. Wellicht zien we eind september, als beide evenementen worden gehouden, wél de demo's van F.E.A.R, Pro Evolution Soccer 6 en Forza Motorsport 2. Het nieuws komt overigens uit de nieuwste editie van het Japanse Famitsu.
Je mag best vertellen waar en hoe je dat gedaan hebt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:11 schreef jpg97 het volgende:
Woei!
Ik heb hem gepre-ordered bij de distributeur voor de xbox 360 voor maar E 38,08
Woei!

Wij kregen een email hier op het werk via inkoop dat de distri deze aktie had, maar je mocht er maar 1 per klant bestellen.. die was dus voor mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:13 schreef Noax het volgende:
[..]
Je mag best vertellen waar en hoe je dat gedaan hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |