Jij moet naar bedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:03 schreef BwennieBren het volgende:
Waar blijft die Mongolië vraag toch?
Dat hoort er een beetje bijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
't lijkt wel een slowchat hier
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen flauw idee. Maar gaat het over Ping-Pong?
correct Insomnia +1quote:
Moet ik nu een nieuwe vraag stellen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:31 schreef erkel het volgende:
correct Insomnia +1
Echt een juweeltje heur volgens Het Parool:
Mongolian ping pong, dat schitterende landschapsbeelden bevat, vermijdt exotisme en grootse uitspraken. De jonge regisseur Ning Hao kijkt in zijn in documentaire stijl gefilmde fictie met geamuseerde blik naar een veranderende wereld. De film doet niet aan globaliseringspessimisme, maar brengt een hommage aan de verbeeldingskracht en het aanpassingsvermogen van kinderen.
dus zet die torrent maar aan![]()
![]()
Nobody?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:35 schreef Insomnia het volgende:
Welke actrice is getrouwd met Matthew Broderick?
Je mag niet zoeken op internet he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Jayhawk het volgende:
Noem een van de 2 boeken waar der Untergang op gebaseerd is.
Zeggen dat je het niet weet doen weinig mensen hier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:05 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
je onderschat het niveau van de Algemene Kennis Quiz denk ik. ( en dat van mij)
was ook een geintje, maar je hebt gelijk hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef Insomnia het volgende:
[..]
Zeggen dat je het niet weet doen weinig mensen hier.
Ik begrijp dat je veel weet van een bepaald onderwerp. Ik heb ook gestudeerd, maar ik weet echt niet alles. Sommige mensen hier weten alles, dat kan gewoon niet.
Zonder google dan.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:11 schreef Jayhawk het volgende:
was ook een geintje, maar je hebt gelijk hoor
Heel veel vaste spelers zeggen het wel als ze iets gewoon niet weten. Ik weet niet of je aan Asmodian denkt: hij weet echt gewoon heel veel. De mensen die bij de meeting waren kunnen dat gewoon beamen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef Insomnia het volgende:
[..]
Zeggen dat je het niet weet doen weinig mensen hier.
Ik begrijp dat je veel weet van een bepaald onderwerp. Ik heb ook gestudeerd, maar ik weet echt niet alles. Sommige mensen hier weten alles, dat kan gewoon niet.
Zonder google dan.
Ik zeg zo vaak dat ik iets niet weet - maar vaker zeg ik gewoon niks en wacht de hints afquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel veel vaste spelers zeggen het wel als ze iets gewoon niet weten. Ik weet niet of je aan Asmodian denkt: hij weet echt gewoon heel veel. De mensen die bij de meeting waren kunnen dat gewoon beamen.![]()
Mensen die googlen vallen vanzelf wel door de mand. En ze bedriegen zichzelf ook. Hoe kun je trots zijn op punten voor vragen die je opgezocht hebt![]()
Yay!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:07 schreef Soempie het volgende:
Asmodian +1
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zeg zo vaak dat ik iets niet weet - maar vaker zeg ik gewoon niks en wacht de hints af
Ja, ik heb het gezien. Dat van Matthew Broderick wist ik trouwens welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
gemerkt ja
Maar ik bedoelde het als reactie hier op: 'Ik begrijp dat je veel weet van een bepaald onderwerp. Ik heb ook gestudeerd, maar ik weet echt niet alles. Sommige mensen hier weten alles, dat kan gewoon niet.'
Maddox is goed!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maddox is de oudste volgens mij.
Zara de tweede?
Waanzinnig!!!quote:
Echt waar, wat cool!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow, over radiohead gesproken: Ik heb dit topic vanavond even zitten spammen bij Fok!radio. Geen idee wat daarvan het gevolg gaat zijn.
Vanavond over gehad met een vriendin.. goed van je!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:29 schreef Asmodian het volgende:
Easy: 26 April 1986
Haha.. nog meer slowchat..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vanaf morgenavond, schijnt...
Ze vroegen vanalles over de meet, vooral omdat 1 van die twee presentatoren het vriendje van ChrisJX schijnt te zijn. Ik heb ze voor alle ranzige details maar naar hier verwezen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Veilig op m'n HD. Ver weg van afhakers...
Yay!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Vanavond over gehad met een vriendin.. goed van je!
Asmodian +1
Hahaha, wat grappigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vanaf morgenavond, schijnt...
Ze vroegen vanalles over de meet, vooral omdat 1 van die twee presentatoren het vriendje van ChrisJX schijnt te zijn. Ik heb ze voor alle ranzige details maar naar hier verwezen.
Die radio zit op http://www.actionradio.nl/programmas.php en reageren kan per skype, of meeuw, of telefoon, of irc.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hahaha, wat grappig. Nu wil ik het natuurlijk wel horen
Hoe werkt dat met die radio trouwens? Heb je ze gebeld of hoe zit dat? (zo ja, waar heb je op gereageerd?)
Ik heb al eerder gezegd dat ik beloofd heb de foto's pas online te zetten als iedereen het ermee eens is. Trouwens sta ik bijzonder oncharmant op alle foto's die ik heb, dus die krijgen jullie niet te zienquote:
Helemaal!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goethe, Mephisto
Ik zal ze ff uploaden en stuur ze zodirect evenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb van Daffo en Nembrio gekregen.. stuur je je jouw foto's nog even, Asmo?
quote:
Jouw foto's zijn een stuk beter dan die van mij! Geweldig!quote:
Als het in El Rubio is... count me in!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soempie is in ieder geval enthousiast..Meet deel twee in Groningen? Volgens mij zijn er nog meer AKQ'ers in Grun..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soempie is in ieder geval enthousiast..Meet deel twee in Groningen? Volgens mij zijn er nog meer AKQ'ers in Grun..
Zonder gein: daar kunnen we sowieso even heen dan. Zeer hetero-tolerante gelegenheidquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als het in El Rubio is... count me in!![]()
Weer? Wat is er "uithoekerig" aan Utrecht? Lekker centraal toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
maar dat is ook weer zo'n uithoek
![]()
Ik wil best naar Grun komen voor een meet, hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En Groningen is een geweldige uitgaansstadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat dacht ik dus ook. Aangezien mensen uit letterlijk alle windstreken over kwamen waaien was Utrecht echt ideaal. Het lijkt mij handig om de volgende meet ook in Utrecht te doen, maar ik wil best de moeite doen om uit te wijken naar een andere stadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Weer? Wat is er "uithoekerig" aan Utrecht? Lekker centraal toch?
ja Utrecht is lekker centraal. Sorrie had moeten zeggen: dat is zo'n uithoekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Weer? Wat is er "uithoekerig" aan Utrecht? Lekker centraal toch?
Ik mail je Daf's foto's even door en dadelijk ook die van mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En Groningen is een geweldige uitgaansstad
Ik heb nog helemaal geen fotos gekregen![]()
Da's dan mooi geregeld!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Buh, Als ik naar huis ga, kan ik je gewoon in Utrecht ff buitenschoppen hoor...
Als ik straks een kamer heb van 6 m2 ben je hartstikke welkom hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
ofwel een plek vinden om te crashen
quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik straks een kamer heb van 6 m2 ben je hartstikke welkom hoor![]()
Die mogen in de kinderstoeltjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Da's dan mooi geregeld!. MaJo en ChrisJX zullen zo'n lift vast ook wel waarderen
euh geen ideequote:
Oei, nu is het moeilijk kiezen. Luxe-probleem!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
je blijft toch wel bij mij slapen!
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die mogen in de kinderstoeltjes
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oei, nu is het moeilijk kiezen. Luxe-probleem!. Eerst maar even die meet afspreken en dan nadenken
Wil je MaJo, ChrisJX, Soempie en wellicht andere dames (Lienelien en Jojoortje waren op zich geinteresseerd. Ik dacht TSE ook) dan niet op de meet hebben?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bij mij kan makkelijk 10 man slapen en dan ook nog comfortabel..
Pyjama meet!!!
quote:
Dan veranderen we dat "pyjama-meet" toch gewoon in "spontane orgie"?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wil je MaJo, ChrisJX, Soempie en wellicht andere dames (Lienelien en Jojoortje waren op zich geinteresseerd. Ik dacht TSE ook) dan niet op de meet hebben?
Kijk..dat zijn woordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan veranderen we dat "pyjama-meet" toch gewoon in "spontane orgie"?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
ik heb het geweten, telt dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie is de enige echte 'Uptown Girl'?
John Voight maar er is een andere vraagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Cora het volgende:
Geen vraag?
Nou:
Hoe heet de vader van Angelina Jolie en in welke wereldberoemde film heeft hij gespeeld samen met Ricky Schroder?
Hey...das toch het minste dat je kunt doen na het niet opdagenquote:
Da's Jon Voight en ik weet niet in welke film - maar je mag trouwens geen vraag stellenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Cora het volgende:
Geen vraag?
Nou:
Hoe heet de vader van Angelina Jolie en in welke wereldberoemde film heeft hij gespeeld samen met Ricky Schroder?
Whaha.. Lienelien komt niet in Utrecht en zou wel naar Groningen komen? Ik heb weinig fiducie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wil je MaJo, ChrisJX, Soempie en wellicht andere dames (Lienelien en Jojoortje waren op zich geinteresseerd. Ik dacht TSE ook) dan niet op de meet hebben?
50% goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
John Voight maar er is een andere vraag
Jij weet echt hoe het aanlokkelijk te doen klinken voor de ladies, he Daf?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n beetje wat je op de radio hebt lopen spuien? Kan nog druk worden op de meet volgende keer..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey...das toch het minste dat je kunt doen na het niet opdagen![]()
Als jullie niet reageren als ik vraag of er een vraag is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Da's Jon Voight en ik weet niet in welke film - maar je mag trouwens geen vraag stellen
In dat geval zou ik voorstellen selectie-criteria te hanterenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n beetje wat je op de radio hebt lopen spuien? Kan nog druk worden op de meet volgende keer..
Billie Joelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie is de enige echte 'Uptown Girl'?
Het spijt ons allen dat we niet binnen een nanoseconde gereageerd hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:01 schreef Cora het volgende:
[..]
Als jullie niet reageren als ik vraag of er een vraag is.
Dan scroll je even omhoog naar 02:57. Een posting van Stanley_Climbfall.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:01 schreef Cora het volgende:
[..]
Als jullie niet reageren als ik vraag of er een vraag is.
Ik had al gevraagd wat de vraag was hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hey Gemma Glitter.. houd deze vraag even vast ok? Lees rustig de OP en weet je welkom..
Ja, dat snapte ik ook nog wel. Maar ik weet niet meer over wie hij het schreefquote:
Hey Sherlock, scroll ook eens terug naar de vorige pagina waar ik het ook al eens gevraagd had?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan scroll je even omhoog naar 02:57. Een posting van Stanley_Climbfall.
Ik beelde me zojuist in hoe Daf zoiets zegt...en dan klinkt het best realistischquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jij weet echt hoe het aanlokkelijk te doen klinken voor de ladies, he Daf?
Oooooh buuuuurn!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:07 schreef Cora het volgende:
[..]
Hey Sherlock, scroll ook eens terug naar de vorige pagina waar ik het ook al eens gevraagd had?
Dank u.
Nogmaals scroll eens terug naar de vorige pagina.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan scroll je even omhoog naar 02:57. Een posting van Stanley_Climbfall.
Nee, het is niet het antwoord, lieve Cora, wel een stap op weg naar het goede antwoord.quote:
Had ik allang gelezen. En zelfs dan nog. Stanley was aan de beurt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:08 schreef Cora het volgende:
[..]
Nogmaals scroll eens terug naar de vorige pagina.
rot toch op met je flauwekul, Je had me best kunnen antwoorden dan, het is niet dat ik het niet gevraagd heb. Ik wilde gewoon gezellig meedoen, maar als dat hier niet kan dan laat maar hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Had ik allang gelezen. En zelfs dan nog. Stanley was aan de beurt.
Iedereen vind het heus wel gezellig als je meedoet hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:17 schreef Cora het volgende:
[..]
rot toch op met je flauwekul, Je had me best kunnen antwoorden dan, het is niet dat ik het niet gevraagd heb. Ik wilde gewoon gezellig meedoen, maar als dat hier niet kan dan laat maar hoor.
*knuffel*quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:17 schreef Cora het volgende:
[..]
rot toch op met je flauwekul, Je had me best kunnen antwoorden dan, het is niet dat ik het niet gevraagd heb. Ik wilde gewoon gezellig meedoen, maar als dat hier niet kan dan laat maar hoor.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga trouwens naar bed. Lang overtijd!
Dat begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iedereen vind het heus wel gezellig als je meedoet hoor![]()
Maar de persoon die de vorige vraag goed beantwoord heeft mag een nieuwe vraag stellen. In dit geval was dat Stanley_Climbfall. En soms duurt het eventjes een paar minuten voordat er een nieuwe vraag komt
Hmmm...kweenie of dat nu nog wel gaat lukken. En ik lust geen bananen dus dat wordt lastigquote:
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cora, stel even een nieuwe vraag..
Is ie te moeilijk? Of kan ik deze gewoon met b zwartgedrukt maken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, even een andere. En even met [ b] en [/ b] zwartgedrukt maken, s'il te plait..
Ach is een klassieker!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je vraag is niet te moeilijk of wat ook, maar Asmo heeft de vraag al half beantwoord. En ik denk dat ik 't weet, hoewel ik 't een baggerfilm vind.
Goed!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kurt Russell Backdraft
Da krijg je wel hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dou mie es eb'n een punt dan..
Cora. Nu niet meteen denken dat ik het slecht met je voor heb of je af wil katten, maar heb je überhaupt de OP wel gelezen?quote:
Mea Culpa.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Cora. Nu niet meteen denken dat ik het slecht met je voor heb of je af wil katten, maar heb je überhaupt de OP wel gelezen?
Je zou dan bijvoorbeeld weten dat je een punt moet uitdelen na goed beantwoorden van de vraag. Dikgedrukt graag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:46 schreef Cora het volgende:
[..]
Mea Culpa.
Nee dus.
Wat heb ik fout gedaan schat?
Mijn excuses alvast, maar vertel?
O ja, ik ga meteen lezen natuurlijk!!!
Ja ja miereneuker, wat moet ik nou nog doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je zou dan bijvoorbeeld weten dat je een punt moet uitdelen na goed beantwoorden van de vraag. Dikgedrukt graag.
Bovendien heb je Eisbär nog niet gehoord...
Op die link klikken, bestandje downloaden en dan luisteren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:52 schreef Cora het volgende:
Ik weenie wa ik met eisbar moet doen hoor.
Sorry voor de late reactie maar de punten zijn verdiend hoor!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mijn dank is groot, Cora.
Ik zie geen link.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Op die link klikken, bestandje downloaden en dan luisteren.
quote:
Mooi genoeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
"Als god voor ons is, wie is er dan tegen ons"?
Neu. Ik heb drie kinderen; ben al wat gewend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Word je er al moe van Daff...![]()
Mora![]()
Waarom kan jouw computer geen .mp3 afspelen? Je moet 'm ook downloaden, niet rechtsklikken en dat proberen te openen, ofzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:01 schreef Cora het volgende:
[..]
(Die troep) kan mijn computer niet afspelen
Nee, een andere homo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dior
Owww.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom kan jouw computer geen .mp3 afspelen? Je moet 'm ook downloaden, niet rechtsklikken en dat proberen te openen, ofzo.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:09 schreef Cora het volgende:
Matig liedje.
Doet me denken aan het songfestival van tien jaar geleden van Belgie.
Alhoewel! Waar is die smiley met de vingers in de oren?!!!
Hmmm, true...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]Bedoel je niet stiekem 20 jaar geleden? Da's het enige jaar dat een Belgische inzending iets heeft betekend.
Da's maar drie jaar geleden hoor... Ik begin me nu enigszins zorgen te maken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:15 schreef Cora het volgende:
[..]
Hmmm, true...
Ik bedoel dat liedje toen ze eigenlijk geen of bijna geen tekst hadden.
Die is allang beantwoord. Ik vroeg dus wie die vriendelijke homo met dat vlinderstrikje was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:18 schreef Cora het volgende:
O ja, wat was de vraag ook alweer?
effe om bij te blijven he.
Niet dat ik hem weet, want het is iets met Latijn.
Lol ja, da's eigenlijk ieder jaar dat klopt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's maar drie jaar geleden hoor... Ik begin me nu enigszins zorgen te maken.
Mooi zo!quote:
Hmm.. Zou het een zanger zijn?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, 't is een Belg. Uit Italiaanse ouders. Zo links als maar kan zijn.
Auw... Pas-de-Deux... Ja, dat was inderdaad tenenkrommend slecht. Maar dat vond ook de hele zaal die de stemmen van de "vak"jury moest aanhoren tijdens de verkiezing van welke groep moest gaan...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:24 schreef Cora het volgende:
[..]
Lol ja, da's eigenlijk ieder jaar dat klopt.
Ik weet het weer! Rendez-Vous heet het.
1983.
Opgezocht op internet hoor.
Kon er niet opkomen.
Correct.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was toch de premier van Wallonië?
Nee. Ik heb overigens een tip voor je: Tijdens afwachten kun je het beste je F5-toets veel gebruiken, dan ververst de pagina en kun je zien wat er al is gegokt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:29 schreef Cora het volgende:
Tís geen Dolce tís geen Gabanna.Tís geen Versace.
Nee, ik weet het niet.
Geen modeontwerper zeker?
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:32 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb trouwens geen flauw benul wie deze kwibus is
Ik heb ook een tip voor jou. Tijdens wachten kun je ook je F5 toets gebruiken om je humor te verversen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee. Ik heb overigens een tip voor je: Tijdens afwachten kun je het beste je F5-toets veel gebruiken, dan ververst de pagina en kun je zien wat er al is gegokt.
Met mijn humor is niets mis. Ik gebruik misschien niet zo veel smilies, maar ben best een aangenaam persoon. Vraag maar aan Asmo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:35 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik heb ook een tip voor jou. Tijdens wachten kun je ook je F5 toets gebruiken om je humor te verversen.
Dat geloof ik ook wel. (zonder smiley)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met mijn humor is niets mis. Ik gebruik misschien niet zo veel smilies, maar ben best een aangenaam persoon. Vraag maar aan Asmo.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:41 schreef Asmodian het volgende:
Daf is zonder dollen echt een van de grappigste mensen die ik heb ontmoet!
Sorriequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed, jullie kennen deze niet-integere homo dus niet?
Welk forum precies?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cora, niet zo vilein hè. De bijdehandste-dame-wedstrijd is twee subfora verder.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Van mij mag 't. Als je belooft geen nachtmerries te krijgen.
Doe dan ook niet zo vervelend tegen mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Van mij mag 't. Als je belooft geen nachtmerries te krijgen.
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
dankje
En van Stan mag het ook he?![]()
Cora, volgens mij moet je echt eens wat minderen voor wat betreft je consumptie van geestrijke dranken.quote:
Jij hebt meer meeladressen dan ikke. Allez votre corridor dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:47 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, Daf, is het goed als ik jouw foto's doorstuur naar de anderen die bij de meet waren? Of heb jij dat al gedaan?
Nee, ik snap het al, sorry.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cora is even de weg kwijt.. niet zo in de verdediging, lieverd, het gaat niet over jou..
Lieve Cora,quote:
Ja ja, toen ik op "Send" of hoe dat hier heet "Invoeren" klikte had ik al zoiets van ow, dit was niet voor mij bedoeld, maar het leek zo. Het spijt me. Er zijn ook nog leuke mensen op Fok!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:53 schreef Asmodian het volgende:
Lieve Cora,
Afgelopen zaterdag was er een Meet van deze Algemene Kennis Quiz in Utrecht. Stanley, Daf en ik waren onder de 12 aanwezigen. Helaas moest Soempie onverhoopt afzeggen, ofschoon zij erg graag had willen komen. Nembrionic, Daf en ik hebben foto's gemaakt van dit heugelijke evenement en wij zijn nu bezig deze foto's rond te sturen. Soempie vroeg dus net toestemming om een van die foto's te mogen zien. Het is geen persoonlijke aanval op jou.
Er zijn zeker leuke mensen op Fok!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:56 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja ja, toen ik op "Send" of hoe dat hier heet "Invoeren" klikte had ik al zoiets van ow, dit was niet voor mij bedoeld, maar het leek zo. Het spijt me. Er zijn ook nog leuke mensen op Fok!
Het is goed.
Gemma Glitter vind ik niet zo leuk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe dan maar een keertje Gemma Glitter.
hahahah.. geweldig!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:01 schreef Cora het volgende:
[..]
Gemma Glitter vind ik niet zo leuk.
En Cora van Mora is weer niet van deze eeuw.
Maar vooruit, hier is Gemma.
quote:
Ja, blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wij zijn de uitzonderingen!
Ja, leuk. Ik kom zeker nog eens terug hier!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Er zijn zeker leuke mensen op Fok!De meesten zitten vaak in dit topic
ik hoor toch gewoon bij de vrouwenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:06 schreef Cora het volgende:
Jongens en meisjes, en mannen en vrouwen en niet te vergeten Soempie(sorry), ik vond het heel gezellig en ik kom snel nog eens kijken in dit gezellige topic.
Welterusten allemaal!
Oh ja joh? Wissiknie...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik hoor toch gewoon bij de vrouwen![]()
![]()
![]()
Hee. Sommigen wilden jouw familie juist beginnen te tellen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:16 schreef Supersheep het volgende:
BLEAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!
zo, leuke nacht gehad![]()
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:29 schreef AntonDingeman het volgende:
WTF ... Soempie slaapt zelfs al achter de computer?
Er moet een waarschuwing in de OP komen dat je verslaafd kan raken hieraan.
Welk antwoord is dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:47 schreef DSanka het volgende:
Kan je doen, want het juiste antwoord is toch al gegeven.
dezequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:49 schreef Berkery het volgende:![]()
Volgens mij heeft Belgie één keer gewonnen, Sandra Kim metJ'aime la vie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |