Waarom kan jouw computer geen .mp3 afspelen? Je moet 'm ook downloaden, niet rechtsklikken en dat proberen te openen, ofzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:01 schreef Cora het volgende:
[..]
(Die troep) kan mijn computer niet afspelen
Nee, een andere homo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dior
Owww.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom kan jouw computer geen .mp3 afspelen? Je moet 'm ook downloaden, niet rechtsklikken en dat proberen te openen, ofzo.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:09 schreef Cora het volgende:
Matig liedje.
Doet me denken aan het songfestival van tien jaar geleden van Belgie.
Alhoewel! Waar is die smiley met de vingers in de oren?!!!
Hmmm, true...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]Bedoel je niet stiekem 20 jaar geleden? Da's het enige jaar dat een Belgische inzending iets heeft betekend.
Da's maar drie jaar geleden hoor... Ik begin me nu enigszins zorgen te maken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:15 schreef Cora het volgende:
[..]
Hmmm, true...
Ik bedoel dat liedje toen ze eigenlijk geen of bijna geen tekst hadden.
Die is allang beantwoord. Ik vroeg dus wie die vriendelijke homo met dat vlinderstrikje was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:18 schreef Cora het volgende:
O ja, wat was de vraag ook alweer?
effe om bij te blijven he.
Niet dat ik hem weet, want het is iets met Latijn.
Lol ja, da's eigenlijk ieder jaar dat klopt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's maar drie jaar geleden hoor... Ik begin me nu enigszins zorgen te maken.
Mooi zo!quote:
Hmm.. Zou het een zanger zijn?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, 't is een Belg. Uit Italiaanse ouders. Zo links als maar kan zijn.
Auw... Pas-de-Deux... Ja, dat was inderdaad tenenkrommend slecht. Maar dat vond ook de hele zaal die de stemmen van de "vak"jury moest aanhoren tijdens de verkiezing van welke groep moest gaan...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:24 schreef Cora het volgende:
[..]
Lol ja, da's eigenlijk ieder jaar dat klopt.
Ik weet het weer! Rendez-Vous heet het.
1983.
Opgezocht op internet hoor.
Kon er niet opkomen.
Correct.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was toch de premier van Wallonië?
Nee. Ik heb overigens een tip voor je: Tijdens afwachten kun je het beste je F5-toets veel gebruiken, dan ververst de pagina en kun je zien wat er al is gegokt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:29 schreef Cora het volgende:
Tís geen Dolce tís geen Gabanna.Tís geen Versace.
Nee, ik weet het niet.
Geen modeontwerper zeker?
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:32 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb trouwens geen flauw benul wie deze kwibus is
Ik heb ook een tip voor jou. Tijdens wachten kun je ook je F5 toets gebruiken om je humor te verversen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee. Ik heb overigens een tip voor je: Tijdens afwachten kun je het beste je F5-toets veel gebruiken, dan ververst de pagina en kun je zien wat er al is gegokt.
Met mijn humor is niets mis. Ik gebruik misschien niet zo veel smilies, maar ben best een aangenaam persoon. Vraag maar aan Asmo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:35 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik heb ook een tip voor jou. Tijdens wachten kun je ook je F5 toets gebruiken om je humor te verversen.
Dat geloof ik ook wel. (zonder smiley)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met mijn humor is niets mis. Ik gebruik misschien niet zo veel smilies, maar ben best een aangenaam persoon. Vraag maar aan Asmo.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:41 schreef Asmodian het volgende:
Daf is zonder dollen echt een van de grappigste mensen die ik heb ontmoet!
Sorriequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed, jullie kennen deze niet-integere homo dus niet?
Welk forum precies?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cora, niet zo vilein hè. De bijdehandste-dame-wedstrijd is twee subfora verder.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Van mij mag 't. Als je belooft geen nachtmerries te krijgen.
Doe dan ook niet zo vervelend tegen mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Van mij mag 't. Als je belooft geen nachtmerries te krijgen.
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
dankje
En van Stan mag het ook he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |