Had ik allang gelezen. En zelfs dan nog. Stanley was aan de beurt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:08 schreef Cora het volgende:
[..]
Nogmaals scroll eens terug naar de vorige pagina.
rot toch op met je flauwekul, Je had me best kunnen antwoorden dan, het is niet dat ik het niet gevraagd heb. Ik wilde gewoon gezellig meedoen, maar als dat hier niet kan dan laat maar hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Had ik allang gelezen. En zelfs dan nog. Stanley was aan de beurt.
Iedereen vind het heus wel gezellig als je meedoet hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:17 schreef Cora het volgende:
[..]
rot toch op met je flauwekul, Je had me best kunnen antwoorden dan, het is niet dat ik het niet gevraagd heb. Ik wilde gewoon gezellig meedoen, maar als dat hier niet kan dan laat maar hoor.
*knuffel*quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:17 schreef Cora het volgende:
[..]
rot toch op met je flauwekul, Je had me best kunnen antwoorden dan, het is niet dat ik het niet gevraagd heb. Ik wilde gewoon gezellig meedoen, maar als dat hier niet kan dan laat maar hoor.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga trouwens naar bed. Lang overtijd!
Dat begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iedereen vind het heus wel gezellig als je meedoet hoor![]()
Maar de persoon die de vorige vraag goed beantwoord heeft mag een nieuwe vraag stellen. In dit geval was dat Stanley_Climbfall. En soms duurt het eventjes een paar minuten voordat er een nieuwe vraag komt
Hmmm...kweenie of dat nu nog wel gaat lukken. En ik lust geen bananen dus dat wordt lastigquote:
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cora, stel even een nieuwe vraag..
Is ie te moeilijk? Of kan ik deze gewoon met b zwartgedrukt maken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, even een andere. En even met [ b] en [/ b] zwartgedrukt maken, s'il te plait..
Ach is een klassieker!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je vraag is niet te moeilijk of wat ook, maar Asmo heeft de vraag al half beantwoord. En ik denk dat ik 't weet, hoewel ik 't een baggerfilm vind.
Goed!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kurt Russell Backdraft
Da krijg je wel hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dou mie es eb'n een punt dan..
Cora. Nu niet meteen denken dat ik het slecht met je voor heb of je af wil katten, maar heb je überhaupt de OP wel gelezen?quote:
Mea Culpa.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Cora. Nu niet meteen denken dat ik het slecht met je voor heb of je af wil katten, maar heb je überhaupt de OP wel gelezen?
Je zou dan bijvoorbeeld weten dat je een punt moet uitdelen na goed beantwoorden van de vraag. Dikgedrukt graag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:46 schreef Cora het volgende:
[..]
Mea Culpa.
Nee dus.
Wat heb ik fout gedaan schat?
Mijn excuses alvast, maar vertel?
O ja, ik ga meteen lezen natuurlijk!!!
Ja ja miereneuker, wat moet ik nou nog doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je zou dan bijvoorbeeld weten dat je een punt moet uitdelen na goed beantwoorden van de vraag. Dikgedrukt graag.
Bovendien heb je Eisbär nog niet gehoord...
Op die link klikken, bestandje downloaden en dan luisteren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:52 schreef Cora het volgende:
Ik weenie wa ik met eisbar moet doen hoor.
Sorry voor de late reactie maar de punten zijn verdiend hoor!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mijn dank is groot, Cora.
Ik zie geen link.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Op die link klikken, bestandje downloaden en dan luisteren.
quote:
Mooi genoeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
"Als god voor ons is, wie is er dan tegen ons"?
Neu. Ik heb drie kinderen; ben al wat gewend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Word je er al moe van Daff...![]()
Mora![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |