Die mogen in de kinderstoeltjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Da's dan mooi geregeld!. MaJo en ChrisJX zullen zo'n lift vast ook wel waarderen
euh geen ideequote:
Oei, nu is het moeilijk kiezen. Luxe-probleem!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
je blijft toch wel bij mij slapen!
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die mogen in de kinderstoeltjes
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oei, nu is het moeilijk kiezen. Luxe-probleem!. Eerst maar even die meet afspreken en dan nadenken
Wil je MaJo, ChrisJX, Soempie en wellicht andere dames (Lienelien en Jojoortje waren op zich geinteresseerd. Ik dacht TSE ook) dan niet op de meet hebben?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bij mij kan makkelijk 10 man slapen en dan ook nog comfortabel..
Pyjama meet!!!
quote:
Dan veranderen we dat "pyjama-meet" toch gewoon in "spontane orgie"?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wil je MaJo, ChrisJX, Soempie en wellicht andere dames (Lienelien en Jojoortje waren op zich geinteresseerd. Ik dacht TSE ook) dan niet op de meet hebben?
Kijk..dat zijn woordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan veranderen we dat "pyjama-meet" toch gewoon in "spontane orgie"?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
ik heb het geweten, telt dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie is de enige echte 'Uptown Girl'?
John Voight maar er is een andere vraagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Cora het volgende:
Geen vraag?
Nou:
Hoe heet de vader van Angelina Jolie en in welke wereldberoemde film heeft hij gespeeld samen met Ricky Schroder?
Hey...das toch het minste dat je kunt doen na het niet opdagenquote:
Da's Jon Voight en ik weet niet in welke film - maar je mag trouwens geen vraag stellenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Cora het volgende:
Geen vraag?
Nou:
Hoe heet de vader van Angelina Jolie en in welke wereldberoemde film heeft hij gespeeld samen met Ricky Schroder?
Whaha.. Lienelien komt niet in Utrecht en zou wel naar Groningen komen? Ik heb weinig fiducie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wil je MaJo, ChrisJX, Soempie en wellicht andere dames (Lienelien en Jojoortje waren op zich geinteresseerd. Ik dacht TSE ook) dan niet op de meet hebben?
50% goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
John Voight maar er is een andere vraag
Jij weet echt hoe het aanlokkelijk te doen klinken voor de ladies, he Daf?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n beetje wat je op de radio hebt lopen spuien? Kan nog druk worden op de meet volgende keer..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey...das toch het minste dat je kunt doen na het niet opdagen![]()
Als jullie niet reageren als ik vraag of er een vraag is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Da's Jon Voight en ik weet niet in welke film - maar je mag trouwens geen vraag stellen
In dat geval zou ik voorstellen selectie-criteria te hanterenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n beetje wat je op de radio hebt lopen spuien? Kan nog druk worden op de meet volgende keer..
Billie Joelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie is de enige echte 'Uptown Girl'?
Het spijt ons allen dat we niet binnen een nanoseconde gereageerd hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:01 schreef Cora het volgende:
[..]
Als jullie niet reageren als ik vraag of er een vraag is.
Dan scroll je even omhoog naar 02:57. Een posting van Stanley_Climbfall.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:01 schreef Cora het volgende:
[..]
Als jullie niet reageren als ik vraag of er een vraag is.
Ik had al gevraagd wat de vraag was hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hey Gemma Glitter.. houd deze vraag even vast ok? Lees rustig de OP en weet je welkom..
Ja, dat snapte ik ook nog wel. Maar ik weet niet meer over wie hij het schreefquote:
Hey Sherlock, scroll ook eens terug naar de vorige pagina waar ik het ook al eens gevraagd had?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan scroll je even omhoog naar 02:57. Een posting van Stanley_Climbfall.
Ik beelde me zojuist in hoe Daf zoiets zegt...en dan klinkt het best realistischquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jij weet echt hoe het aanlokkelijk te doen klinken voor de ladies, he Daf?
Oooooh buuuuurn!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:07 schreef Cora het volgende:
[..]
Hey Sherlock, scroll ook eens terug naar de vorige pagina waar ik het ook al eens gevraagd had?
Dank u.
Nogmaals scroll eens terug naar de vorige pagina.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan scroll je even omhoog naar 02:57. Een posting van Stanley_Climbfall.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |