Maddox is goed!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maddox is de oudste volgens mij.
Zara de tweede?
Waanzinnig!!!quote:
Echt waar, wat cool!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow, over radiohead gesproken: Ik heb dit topic vanavond even zitten spammen bij Fok!radio. Geen idee wat daarvan het gevolg gaat zijn.
Vanavond over gehad met een vriendin.. goed van je!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:29 schreef Asmodian het volgende:
Easy: 26 April 1986
Haha.. nog meer slowchat..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vanaf morgenavond, schijnt...
Ze vroegen vanalles over de meet, vooral omdat 1 van die twee presentatoren het vriendje van ChrisJX schijnt te zijn. Ik heb ze voor alle ranzige details maar naar hier verwezen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Veilig op m'n HD. Ver weg van afhakers...
Yay!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Vanavond over gehad met een vriendin.. goed van je!
Asmodian +1
Hahaha, wat grappigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vanaf morgenavond, schijnt...
Ze vroegen vanalles over de meet, vooral omdat 1 van die twee presentatoren het vriendje van ChrisJX schijnt te zijn. Ik heb ze voor alle ranzige details maar naar hier verwezen.
Die radio zit op http://www.actionradio.nl/programmas.php en reageren kan per skype, of meeuw, of telefoon, of irc.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hahaha, wat grappig. Nu wil ik het natuurlijk wel horen
Hoe werkt dat met die radio trouwens? Heb je ze gebeld of hoe zit dat? (zo ja, waar heb je op gereageerd?)
Ik heb al eerder gezegd dat ik beloofd heb de foto's pas online te zetten als iedereen het ermee eens is. Trouwens sta ik bijzonder oncharmant op alle foto's die ik heb, dus die krijgen jullie niet te zienquote:
Helemaal!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goethe, Mephisto
Ik zal ze ff uploaden en stuur ze zodirect evenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb van Daffo en Nembrio gekregen.. stuur je je jouw foto's nog even, Asmo?
quote:
Jouw foto's zijn een stuk beter dan die van mij! Geweldig!quote:
Als het in El Rubio is... count me in!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soempie is in ieder geval enthousiast..Meet deel twee in Groningen? Volgens mij zijn er nog meer AKQ'ers in Grun..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soempie is in ieder geval enthousiast..Meet deel twee in Groningen? Volgens mij zijn er nog meer AKQ'ers in Grun..
Zonder gein: daar kunnen we sowieso even heen dan. Zeer hetero-tolerante gelegenheidquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als het in El Rubio is... count me in!![]()
Weer? Wat is er "uithoekerig" aan Utrecht? Lekker centraal toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
maar dat is ook weer zo'n uithoek
![]()
Ik wil best naar Grun komen voor een meet, hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En Groningen is een geweldige uitgaansstadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat dacht ik dus ook. Aangezien mensen uit letterlijk alle windstreken over kwamen waaien was Utrecht echt ideaal. Het lijkt mij handig om de volgende meet ook in Utrecht te doen, maar ik wil best de moeite doen om uit te wijken naar een andere stadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Weer? Wat is er "uithoekerig" aan Utrecht? Lekker centraal toch?
ja Utrecht is lekker centraal. Sorrie had moeten zeggen: dat is zo'n uithoekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Weer? Wat is er "uithoekerig" aan Utrecht? Lekker centraal toch?
Ik mail je Daf's foto's even door en dadelijk ook die van mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En Groningen is een geweldige uitgaansstad
Ik heb nog helemaal geen fotos gekregen![]()
Da's dan mooi geregeld!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Buh, Als ik naar huis ga, kan ik je gewoon in Utrecht ff buitenschoppen hoor...
Als ik straks een kamer heb van 6 m2 ben je hartstikke welkom hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
ofwel een plek vinden om te crashen
quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik straks een kamer heb van 6 m2 ben je hartstikke welkom hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |