Jij hebt meer meeladressen dan ikke. Allez votre corridor dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:47 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, Daf, is het goed als ik jouw foto's doorstuur naar de anderen die bij de meet waren? Of heb jij dat al gedaan?
Nee, ik snap het al, sorry.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cora is even de weg kwijt.. niet zo in de verdediging, lieverd, het gaat niet over jou..
Lieve Cora,quote:
Ja ja, toen ik op "Send" of hoe dat hier heet "Invoeren" klikte had ik al zoiets van ow, dit was niet voor mij bedoeld, maar het leek zo. Het spijt me. Er zijn ook nog leuke mensen op Fok!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:53 schreef Asmodian het volgende:
Lieve Cora,
Afgelopen zaterdag was er een Meet van deze Algemene Kennis Quiz in Utrecht. Stanley, Daf en ik waren onder de 12 aanwezigen. Helaas moest Soempie onverhoopt afzeggen, ofschoon zij erg graag had willen komen. Nembrionic, Daf en ik hebben foto's gemaakt van dit heugelijke evenement en wij zijn nu bezig deze foto's rond te sturen. Soempie vroeg dus net toestemming om een van die foto's te mogen zien. Het is geen persoonlijke aanval op jou.
Er zijn zeker leuke mensen op Fok!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:56 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja ja, toen ik op "Send" of hoe dat hier heet "Invoeren" klikte had ik al zoiets van ow, dit was niet voor mij bedoeld, maar het leek zo. Het spijt me. Er zijn ook nog leuke mensen op Fok!
Het is goed.
Gemma Glitter vind ik niet zo leuk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe dan maar een keertje Gemma Glitter.
hahahah.. geweldig!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:01 schreef Cora het volgende:
[..]
Gemma Glitter vind ik niet zo leuk.
En Cora van Mora is weer niet van deze eeuw.
Maar vooruit, hier is Gemma.
quote:
Ja, blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wij zijn de uitzonderingen!
Ja, leuk. Ik kom zeker nog eens terug hier!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Er zijn zeker leuke mensen op Fok!De meesten zitten vaak in dit topic
ik hoor toch gewoon bij de vrouwenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:06 schreef Cora het volgende:
Jongens en meisjes, en mannen en vrouwen en niet te vergeten Soempie(sorry), ik vond het heel gezellig en ik kom snel nog eens kijken in dit gezellige topic.
Welterusten allemaal!
Oh ja joh? Wissiknie...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik hoor toch gewoon bij de vrouwen![]()
![]()
![]()
Hee. Sommigen wilden jouw familie juist beginnen te tellen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:16 schreef Supersheep het volgende:
BLEAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!
zo, leuke nacht gehad![]()
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:29 schreef AntonDingeman het volgende:
WTF ... Soempie slaapt zelfs al achter de computer?
Er moet een waarschuwing in de OP komen dat je verslaafd kan raken hieraan.
Welk antwoord is dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:47 schreef DSanka het volgende:
Kan je doen, want het juiste antwoord is toch al gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |