Ja, je staat nu wel laatste.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:11 schreef broer het volgende:
En ik weet het antwoord niet. Kut.
Oeps, bustedquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik heb toevallig een vraag gesteld, maar het voldoet volgens mij niet aan de eisen van een trivia-vraag.
Ik weet het.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef wyccie het volgende:
Ja, je staat nu wel laatste.
Hoe is het ondertussen met de patiënten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik was met Stanley Brouwn bezig, broer
Ik heb hem inmiddels zelf gevonden!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ik heb maar één verzamelbundel van Belcampo en daar staat hij niet in. En op internet mag ik niet zoeken.
Mja, dan kom ik niet verder dan Edgar Allen Poe. En die is het vast niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:19 schreef wyccie het volgende:
Gokken staat vrij.
Die slapenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:19 schreef broer het volgende:
Hoe is het ondertussen met de patiënten?
ZomerDagDromer +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:19 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik heb hem inmiddels zelf gevonden!
Ik heb twee weken geleden mijn enkel verstuikt, en af en toe is het nog gevoelig als ik mijn voet draai. Wat raadt u me aan, zuster Isabeau?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:21 schreef Isabeau het volgende:
Die slapenEn geen mensen met gaten in het hoofd, verstuikte enkels, ademhalingsproblemen, pijn op de borst of gebroken neuzen.
Je enkelbanden versterkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:23 schreef broer het volgende:
Ik heb twee weken geleden mijn enkel verstuikt, en af en toe is het nog gevoelig als ik mijn voet draai. Wat raadt u me aan, zuster Isabeau?
Ik kan me van Poe nog een heel spannend verhaal herinneren over een man die zijn vrouw had vermoord. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ik geloof dat ik het morgen maar eens ga herlezen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:21 schreef wyccie het volgende:
Poe was de tweede die in mij opkwam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rue morgue ofzo.
Wat leuk dat ze daar een 'luchtalfabet' voor hebben bedacht. Dat klinkt veel leuker dan 'beweeg je voet regelmatig'.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:24 schreef Isabeau het volgende:
Je enkelbanden versterkenKan je oa doen door met de betreffende voet het luchtalfabet te schrijven
![]()
O, sorry. Ik denk gewoon: witte jas is witte jas. (Ik vrees dat wyccie het daar ook niet helemaal mee eens is.)quote:(en ik ben geen zuster, dat is een andere professie)
Ik denk dat de man die de koeien voor jou slacht in het abattoir ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:28 schreef broer het volgende:
O, sorry. Ik denk gewoon: witte jas is witte jas. (Ik vrees dat wyccie het daar ook niet helemaal mee eens is.)
Wat kan die er nou voor problemen mee hebben dat ik hem 'zuster Gerard' noem?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:29 schreef wyccie het volgende:
Ik denk de man die de koeien voor jou slacht in het abattoir ook niet.
Als hij er geen problemen mee heeft, dan laat ik jullie wel alleen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:32 schreef broer het volgende:
Wat kan die er nou voor problemen mee hebben dat ik hem 'zuster Gerard' noem?
Ik noemde jou zuster omdat je nachtdiensten draait. Doktoren werken in mijn beleving alleen overdag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:31 schreef Isabeau het volgende:
Het stomme is dat de schoonmaker (man in witte jas) wél altijd dokter wordt genoemd door patiënten, maar elke vrouw in een witte jas is een zuster![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:33 schreef wyccie het volgende:
Als hij er geen problemen mee heeft, dan laat ik jullie wel alleen.
Dan kan je het nog moeilijk krijgen als je 's nachts een ongeluk hebtquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:33 schreef broer het volgende:
Ik noemde jou zuster omdat je nachtdiensten draait. Doktoren werken in mijn beleving alleen overdag.
The Tell Tale Heart.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik kan me van Poe nog een heel spannend verhaal herinneren over een man die zijn vrouw had vermoord. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ik geloof dat ik het morgen maar eens ga herlezen.
Goh, zo'n semi-quiz is nog nuttig ook.
Ik zit 's nachts alleen maar op Fok! Wat kan mij nou gebeuren?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:36 schreef Isabeau het volgende:
Dan kan je het nog moeilijk krijgen als je 's nachts een ongeluk hebt![]()
Ja! Ik kan me inderdaad ook nog iets herinneren over een steeds luider wordende hartslag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:38 schreef corc het volgende:
The Tell Tale Heart.
Kortsluiting in je toetsenbord. Verbrande vingers.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:39 schreef broer het volgende:
Ik zit 's nachts alleen maar op Fok! Wat kan mij nou gebeuren?
Niet wat jij me toewenst... Wat er echt kan gebeuren!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:42 schreef wyccie het volgende:
Kortsluiting in je toetsenbord. Verbrande vingers.
Het kan toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:43 schreef broer het volgende:
Niet wat jij me toewenst... Wat er echt kan gebeuren!
Kan goed. Het is al lang, lang geleden dat ik het verhaal hoorde/las.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:43 schreef corc het volgende:
Volgens mij was het lijk een man, geen vrouw.
Ja. Wel met een nieuw topic, hè?quote:Mag ik nu de nieuwe vraag stellen?
Ja, maar wel het liefst in een nieuw topic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:43 schreef corc het volgende:
Mag ik nu de nieuwe vraag stellen?
Maar natuurlijk niet, waarom denk jij dat ik jou verbrande vingers toewens?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:46 schreef broer het volgende:
Maar toch heb ik hier een wens-vader-gedachte-gevoel bij.
Geen idee. Ik typ maar wat in afwachting van de vraag van corc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:47 schreef wyccie het volgende:
Maar natuurlijk niet, waarom denk jij dat ik jou verbrande vingers toewens?
Maar wel stiekemquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:45 schreef broer het volgende:
Breng de spelletjes terug naar de serieuze forums.
Dan zijn jullie een mod kwijtquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:50 schreef broer het volgende:
Als je het er niet mee eens bent, kun je altijd nog gaan staken. [afbeelding]
Nee, dat zouden we niet willen. Ik niet, in ieder geval.quote:
Ik las hoer!quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goede morgen Isa
Weltrusten wyccie en broer
Dat zou dan natuurlijk op mij moeten slaan. Jij kan toch geen hoer zijn, joh!quote:
ah mooi. Dan ken ik mezelf vast 5 punten toequote:Op maandag 28 augustus 2006 04:05 schreef Isabeau het volgende:
AR, we hebben een nieuw spelletje bedacht
Maar we kennen de regels nog niet.
Ja, nou sta ik één keer wel heel ver achter.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
ah mooi. Dan ken ik mezelf vast 5 punten toe
Automatic_rock +5
Jawel, modjes die voor 0:00 zijn gaan slapen, en voor 4:30 weer wakker worden krijgen sowieso 5 punten. Staat in de regelsquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:10 schreef Isabeau het volgende:
....ik denk dat dat niet mag.
Gewerkt sinds mijn laatste berichtje van vanochtend. En nu ben ik weer thuis. Dus als het goed is gaan de leuke dingen nu beginnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Nog iets leuks gedaan vandaag, AR?
Ik hoef Erik's roosje niet te zien hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Kon je niet in de roos schieten, Erik?
Ik heb geslapen en de buren hebben geboord en andere buren hebben met een hogedrukspuit dingen staan schoonmakenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
En jij Isa??
Beterschap.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Was/ben... ziek in ieder geval. Vandaag thuisgebleven van school.
'Weet je dat dan niet?'quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik heb zaterdag weer m'n eerste schooldag
Echt waar?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef Isabeau het volgende:
AR doet een studie die helemaal bij hem past: management & recht![]()
Mijn volgende vraag was wat hij voor werk doet, buiten de vroegstondige bijverdienste.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef Isabeau het volgende:
AR doet een studie die helemaal bij hem past: management & recht![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Nee johIk kon even niets bedenken wat nóg minder bij AR zou passen
![]()
Ja, ik dacht ook dat iedereen dat al wist...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp niet dat dat niet bekend was, ARDat zou in ieder geval al mijn eerste gók zijn (maar ik wist het natuurlijk al, da's makkelijk gokken).
Ik wist het niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Isa!!!![]()
Ik doe een deeltijdopleiding op de kunstacademie in Den Bosch. Zaterdag gaat m'n 3e jaar beginnen
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:30 schreef Lienekien het volgende:
Doe je dan misschien de grafische richting aan de kunstacademie?
Ah, de autonome richting.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet
Ik doe beeldende kunst
De beoordeling heeft Lienekien al aardig treffend omschreven. Voor de rest: http://www.akv.stjoost.nl(...)ex_dt_beeldkunst.htmquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de opbouw van een studie beeldende kunst. Krijg je dan lessen over het toepassen van materialen, lessen over perspectief, les in het verkopen van je werk? Hoe ziet zoiets eruit? (linkje mag ook hoor)
En iets over marketing, het hebben van een eigen bedrijf, hoe je kunst verkoopt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar lessen over perspectief worden sowieso niet gegeven hoor. Die dingen mag je allemaal zelf uitzoeken
He potdimme, en ik dacht er nog wel met een linkje vanaf te komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Daar staat niet wat voor theorieonderwijs je krijgt![]()
Ik weet nu in ieder geval dat je op donderdagavond les hebtquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
He potdimme, en ik dacht er nog wel met een linkje vanaf te komen
Dat schijnen we dit, en volgend jaar te krijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En iets over marketing, het hebben van een eigen bedrijf, hoe je kunst verkoopt?
Er stond in die tekst ook nog een linkje naar de voltijd beeldendekunst. Daar staat geloof ik iets meer beschreven...quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet nu in ieder geval dat je op donderdagavond les hebt(de zaterdag wist ik al wel)
Ja, dat is een klus voor de fietsenmaker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef k_man het volgende:
De versnellingen. Ik heb alleen de eerste nog over.
En dat gebeurde natuurlijk vanochtend terwijl ik in de stromende regen op weg was naar het station. Ik kwam nauwelijks meer vooruit, zodat ik én zeiknat was én m'n trein miste.
Ik ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, Isa. Ik moet mijn eerste rijles nog volgen.
Ik wil wel rijden hoor. Als jij zorgt dat die auto hier voor mijn deur komt, dan rij ik wel verderquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Hoi.
Ik mag deze week weer de auto van mijn pa lenen en ik wil graag naar een sauna waar geen OV naartoe rijdt, maar ik heb rijangst en nu weigert mijn vriendje me te brengen en moet ik maar zelf rijden. Maar ik heb al 3 jaar niet gereden en ik durf nietIemand hier die chauffeur wil spelen?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik wil wel rijden hoor. ]b]Als jij zorgt dat die auto hier voor mijn deur komt, [/b]dan rij ik wel verder
Dan kom je met het OV naar Oss!!quote:
Ga je dan ook mee de sauna in?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan kom je met het OV naar Oss!!
Dan zie ik m'n medemod ook eens
Verkapte ik-zoek-een-sauna-date post.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Hoi.
Ik mag deze week weer de auto van mijn pa lenen en ik wil graag naar een sauna waar geen OV naartoe rijdt, maar ik heb rijangst en nu weigert mijn vriendje me te brengen en moet ik maar zelf rijden. Maar ik heb al 3 jaar niet gereden en ik durf nietIemand hier die chauffeur wil spelen?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef k_man het volgende:
Dus ik zou naar jou toe moeten rijden. Dan je vriendin en jij naar de sauna rijden. Daar wachten. Jullie weer terugbrengen en tenslotte zelf terug naar huis rijden?
quote:Tenzij je vriendin een bloedmooie nymphomane is
quote:en je vader een Porsche heeft vrees ik dat het niet doorgaat.
Ja hoor, dat kan er dan wel af. Maar ik woon net iets te ver wegquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, Isa, je kan k_man dan minstens op een lekkere bak koffie trakteren ofzo.
Jemig, komt ook iemand praktisch doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:12 schreef Lienekien het volgende:
Wat dacht je van een sauna waar je wél met het OV naartoe kunt? Laten we dan tenminste praktisch denken!
Overtuig je vriend;quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eens naar een andere sauna![]()
En betreffende chauffeur mag bést een paar uur aan de bar wachten hoor![]()
(saunasapjes drinken)
Ha DO. Nog bedankt voor je lofdicht in LPT 109!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon niet naar de sauna gaan!
Graag gedaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ha DO. Nog bedankt voor je lofdicht in LPT 109!![]()
De conceptie vond dus pas plaats nádat we erover gesproken hadden. Jouw lijfje en hoofdje was dus nog enkel in concept aanwezig.quote:
Weet ik nog niet. Ligt eraan wat er wanneer waar met wie gedaan gaat worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kom jij ook DaMart??
TTK MEET ( Vraagteken. )
Wie er wat met wie gaat doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ligt eraan wat er wanneer waar met wie gedaan gaat worden.![]()
Vertel eens over je stage.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef muhammad_ali het volgende:
ik verveel me op stage mensen. Kom praat even ergens over...
Het is goed Nederlands, maar het is wel een opmerkelijke constructie. Het 'ze' heeft een vage, niet verwijzende betekenis. En de werkwoordsvorm (de gebiedende wijs) is niet bedoeld als gebod of bevel, maar een soort 'succeswens'. Het is ook opvallend dat deze vorm zich alleen leent voor werkwoorden die geen lijdend voorwerp hebben en niet wederkerend zijn. En de constructie heeft altijd een 'habitueel aspect': het verwijst naar gebeurtenissen die een gewoonte zijn (dus niet naar toevallige gebeurtenissen).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Werk ze hè
Is dat eigenlijk goed Nederlands? Al die werkwoord-ze's? Lienekien?
Douche ze
Sport ze
Studeer ze
Fiets ze
Raar Nederlands.
Kun je die uitspraak objectiveren?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef muhammad_ali het volgende:
Het vullen van een LPT topic neemt steeds meer tijd in beslag, ik denk dat we daar wat aan moeten doen, jongens en meisjes....
Hey, bedankt! Ik vond het altijd als slecht Nederlands klinken en omdat het vooral spreektaal is (was) is het heel erg vreemd om het te typen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Lienekien het volgende:
Het is goed Nederlands, maar het is wel een opmerkelijke constructie. Het 'ze' heeft een vage, niet verwijzende betekenis. En de werkwoordsvorm (de gebiedende wijs) is niet bedoeld als gebod of bevel, maar een soort 'succeswens'. Het is ook opvallend dat deze vorm zich alleen leent voor werkwoorden die geen lijdend voorwerp hebben en niet wederkerend zijn. En de constructie heeft altijd een 'habitueel aspect': het verwijst naar gebeurtenissen die een gewoonte zijn (dus niet naar toevallige gebeurtenissen).
Peter-Arno Coppen schreef hierover een interessant artikel in Onze Taal, jaargang 1998, nummer 7/8.
Moet hij nou met statistieken komen met daarin de duur van open zijn van elk in het verleden vol geschreven LPT?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Kun je die uitspraak objectiveren?
Neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je die uitspraak objectiveren?
Ja, ik kan moeilijk op mijn werk gaan zitten posten he!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef muhammad_ali het volgende:
Het vullen van een LPT topic neemt steeds meer tijd in beslag, ik denk dat we daar wat aan moeten doen, jongens en meisjes....
Oh ja, ik ben nog aan het werk...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kan moeilijk op mijn werk gaan zitten posten he!
Ik doe het toch ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Hey, wat ik kan zou jij ook moeten kunnen, DaMart![]()
Roken: slecht voor de gezondheid en de snelheid waarmee de LPT's volgepost worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar ben nu wel even gaan roken...
1-0quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:44 schreef DaMart het volgende:
Roken: slecht voor de gezondheid en de snelheid waarmee de LPT's volgepost worden. [afbeelding]
Nee hoor, zijn weer 2 posts. 1tje dat verteld dat ik ga, en 10 minuten later eentje waarin ik meld dat ik terug benquote:
Stuur je prutswerk in voor de TTK-wedstrijd 'rommel'quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik probeer te schilderen trouwens..., maar ik zit te prutsen
En 10 minuten verspild waarin je toch minimaal wel 5 posts had kunnen maken. Dus uiteindelijk kost het ons 3 posts!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn weer 2 posts. 1tje dat verteld dat ik ga, en 10 minuten later eentje waarin ik meld dat ik terug ben![]()
Absoluut nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur je prutswerk in voor de TTK-wedstrijd 'rommel' [afbeelding]
Het levert iig spreekstof op voor de minuten daarnaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En 10 minuten verspild waarin je toch minimaal wel 5 posts had kunnen maken. Dus uiteindelijk kost het ons 3 posts!
Nee, geen webcamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
hmm, misschien moed ik dan wel een model gebruiken...
Heb jij een webcam Isa???
1-1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:56 schreef muhammad_ali het volgende:
Het levert iig spreekstof op voor de minuten daarna![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:57 schreef Isabeau het volgende:
En 'moed ik'Dat is nog erger dan 'ik vondt'! Of was het een psychische typefout omdat je hersensen bij het typen bedachten dat je er wel moed voor moest hebben om dat te vragen?
smoesjes, smoesjesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ik zit er met m'n gedachten niet bij....
Ja, zo kan je ook niet schilderen hèquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik zit er met m'n gedachten niet bij....
Ik kan zo idd niet schilderen..., vandaar het prutswerk....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo kan je ook niet schilderen hèDan moet je maar hier blijven
Het is een charme-offensief, AR. Om die smiley op Fok! te krijgen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ga je die smiley nu achter elke zin zetten DM??
Ik geloof dat die charne me nu al tegen begint te staan.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een charme-offensief, AR. Om die smiley op Fok! te krijgen!![]()
Ja idd...quote:
Maar jij bent dan ook heel erg liefquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wel van mij!
Dan kun je het altijd en overal wel gebruiken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nooit wat er mee bedoeld wordt.
Hectisch, druk maar ook heel gezellig!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:49 schreef muhammad_ali het volgende:
hoi! hoe was je dag?
En wat "Are you like a crazy person" daar tussen doet is me ook een raadselquote:IMITATIVE BEHAVIOR
Phrases: "F*cking hell," "Big f*cking man," "You f*cking little whore," "Give me the f*cking money," "Jesus f*cking Christ," "Oh sh*t," "Someone who doesn't give a sh*t about you," "Bullsh*t," "Who's bloody with me?" "Load of bollocks," "Piece of ass," "What the hell /is this?" "Are you like a crazy person?" "Balls" (testicles), "What the bloody hell is going on?" "Bloke," "You're insane," "Bleeding sod," "Screwed up," "You little bitch," "Shut up" and "Bollocksed up."
quote:PROFANITY
At least 5 "f" words, 8 "s" words, 1 slang term each using female and male genitals ("c*nt" and "rod"), 6 bollocks, 6 hells, 2 asses, 2 damns, 1 crap, 1 S.O.B., 1 sod, 6 uses of "God," 4 uses of "Oh my God," 3 each of "Jesus Christ" and "Oh God," 2 uses each of "G-damn," "Christ," "Good God," "Jesus" and "My God," and 1 use each of "For God's sakes" and "Holy Christ."
Jesus Christ Superstar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben op een christelijke site een filmreview aan het lezen (per ongeluk heengeklikt), maar wat ik me dan afvraag hè. Als je het woord fuck met een sterretje schrijft, is het dan minder fuck?
[..]
En wat "Are you like a crazy person" daar tussen doet is me ook een raadsel
(rarara welke film)
Zo iemand die dat doet intrigeert me ontzettend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:38 schreef Lienekien het volgende:
Soms tref je wel eens een bibliotheekboek waarin iemand met pen alle vloeken heeft doorgekrast.
Ik gok op gereformeerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zo iemand die dat doet intrigeert me ontzettend.
Maar dan nog...woorden doorstrepen in een boek dat niet van jou is is niet echt gezagsgetrouw.quote:
Kleinburgerlijke ongehoorzaamheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan nog...woorden doorstrepen in een boek dat niet van jou is is niet echt gezagsgetrouw.
"Er is een rechtbank die boven de uwe staat, en die spreekt mij vrij!"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan nog...woorden doorstrepen in een boek dat niet van jou is is niet echt gezagsgetrouw.
Uit welk laatje haal je dat ineens tevoorschijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
"Er is een rechtbank die boven de uwe staat, en die spreekt mij vrij!"![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Normaal bijten ze je hand er af?
Uit een laatje dat na al die jaren flink uitpuilt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uit welk laatje haal je dat ineens tevoorschijn?
quote:Oh, en alvast succes morgen.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:54 schreef Blackhouse het volgende:
Ik heb hier nog een aantal (goedkope) meubels die ik graag wil houden maar waarvan de kleur nou niet echt meer juf en het is. Nu vroeg ik mij of er een manier is (misschien met speciale grondverf) om deze meubels te schilderen? Of moet ik eraan geloven en ze gewoon weggooien?
Volgens mij hebben ze goed geluisterd naar je!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:19 schreef broer het volgende:
Posten jullie vannacht niet het hele topic vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |