Ja hoor, dat kan er dan wel af. Maar ik woon net iets te ver wegquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, Isa, je kan k_man dan minstens op een lekkere bak koffie trakteren ofzo.
Jemig, komt ook iemand praktisch doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:12 schreef Lienekien het volgende:
Wat dacht je van een sauna waar je wél met het OV naartoe kunt? Laten we dan tenminste praktisch denken!
Overtuig je vriend;quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eens naar een andere sauna![]()
En betreffende chauffeur mag bést een paar uur aan de bar wachten hoor![]()
(saunasapjes drinken)
Ha DO. Nog bedankt voor je lofdicht in LPT 109!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon niet naar de sauna gaan!
Graag gedaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ha DO. Nog bedankt voor je lofdicht in LPT 109!![]()
De conceptie vond dus pas plaats nádat we erover gesproken hadden. Jouw lijfje en hoofdje was dus nog enkel in concept aanwezig.quote:
Weet ik nog niet. Ligt eraan wat er wanneer waar met wie gedaan gaat worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kom jij ook DaMart??
TTK MEET ( Vraagteken. )
Wie er wat met wie gaat doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ligt eraan wat er wanneer waar met wie gedaan gaat worden.![]()
Vertel eens over je stage.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef muhammad_ali het volgende:
ik verveel me op stage mensen. Kom praat even ergens over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |