Mijn volgende vraag was wat hij voor werk doet, buiten de vroegstondige bijverdienste.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef Isabeau het volgende:
AR doet een studie die helemaal bij hem past: management & recht![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Nee johIk kon even niets bedenken wat nóg minder bij AR zou passen
![]()
Ja, ik dacht ook dat iedereen dat al wist...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp niet dat dat niet bekend was, ARDat zou in ieder geval al mijn eerste gók zijn (maar ik wist het natuurlijk al, da's makkelijk gokken).
Ik wist het niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Isa!!!![]()
Ik doe een deeltijdopleiding op de kunstacademie in Den Bosch. Zaterdag gaat m'n 3e jaar beginnen
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:30 schreef Lienekien het volgende:
Doe je dan misschien de grafische richting aan de kunstacademie?
Ah, de autonome richting.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet
Ik doe beeldende kunst
De beoordeling heeft Lienekien al aardig treffend omschreven. Voor de rest: http://www.akv.stjoost.nl(...)ex_dt_beeldkunst.htmquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de opbouw van een studie beeldende kunst. Krijg je dan lessen over het toepassen van materialen, lessen over perspectief, les in het verkopen van je werk? Hoe ziet zoiets eruit? (linkje mag ook hoor)
En iets over marketing, het hebben van een eigen bedrijf, hoe je kunst verkoopt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar lessen over perspectief worden sowieso niet gegeven hoor. Die dingen mag je allemaal zelf uitzoeken
He potdimme, en ik dacht er nog wel met een linkje vanaf te komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Daar staat niet wat voor theorieonderwijs je krijgt![]()
Ik weet nu in ieder geval dat je op donderdagavond les hebtquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
He potdimme, en ik dacht er nog wel met een linkje vanaf te komen
Dat schijnen we dit, en volgend jaar te krijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En iets over marketing, het hebben van een eigen bedrijf, hoe je kunst verkoopt?
Er stond in die tekst ook nog een linkje naar de voltijd beeldendekunst. Daar staat geloof ik iets meer beschreven...quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet nu in ieder geval dat je op donderdagavond les hebt(de zaterdag wist ik al wel)
Ja, dat is een klus voor de fietsenmaker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef k_man het volgende:
De versnellingen. Ik heb alleen de eerste nog over.
En dat gebeurde natuurlijk vanochtend terwijl ik in de stromende regen op weg was naar het station. Ik kwam nauwelijks meer vooruit, zodat ik én zeiknat was én m'n trein miste.
Ik ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, Isa. Ik moet mijn eerste rijles nog volgen.
Ik wil wel rijden hoor. Als jij zorgt dat die auto hier voor mijn deur komt, dan rij ik wel verderquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Hoi.
Ik mag deze week weer de auto van mijn pa lenen en ik wil graag naar een sauna waar geen OV naartoe rijdt, maar ik heb rijangst en nu weigert mijn vriendje me te brengen en moet ik maar zelf rijden. Maar ik heb al 3 jaar niet gereden en ik durf nietIemand hier die chauffeur wil spelen?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik wil wel rijden hoor. ]b]Als jij zorgt dat die auto hier voor mijn deur komt, [/b]dan rij ik wel verder
Dan kom je met het OV naar Oss!!quote:
Ga je dan ook mee de sauna in?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan kom je met het OV naar Oss!!
Dan zie ik m'n medemod ook eens
Verkapte ik-zoek-een-sauna-date post.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Hoi.
Ik mag deze week weer de auto van mijn pa lenen en ik wil graag naar een sauna waar geen OV naartoe rijdt, maar ik heb rijangst en nu weigert mijn vriendje me te brengen en moet ik maar zelf rijden. Maar ik heb al 3 jaar niet gereden en ik durf nietIemand hier die chauffeur wil spelen?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef k_man het volgende:
Dus ik zou naar jou toe moeten rijden. Dan je vriendin en jij naar de sauna rijden. Daar wachten. Jullie weer terugbrengen en tenslotte zelf terug naar huis rijden?
quote:Tenzij je vriendin een bloedmooie nymphomane is
quote:en je vader een Porsche heeft vrees ik dat het niet doorgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |