Nee, dat zouden we niet willen. Ik niet, in ieder geval.quote:
Ik las hoer!quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goede morgen Isa
Weltrusten wyccie en broer
Dat zou dan natuurlijk op mij moeten slaan. Jij kan toch geen hoer zijn, joh!quote:
ah mooi. Dan ken ik mezelf vast 5 punten toequote:Op maandag 28 augustus 2006 04:05 schreef Isabeau het volgende:
AR, we hebben een nieuw spelletje bedacht
Maar we kennen de regels nog niet.
Ja, nou sta ik één keer wel heel ver achter.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
ah mooi. Dan ken ik mezelf vast 5 punten toe
Automatic_rock +5
Jawel, modjes die voor 0:00 zijn gaan slapen, en voor 4:30 weer wakker worden krijgen sowieso 5 punten. Staat in de regelsquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:10 schreef Isabeau het volgende:
....ik denk dat dat niet mag.
Gewerkt sinds mijn laatste berichtje van vanochtend. En nu ben ik weer thuis. Dus als het goed is gaan de leuke dingen nu beginnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Nog iets leuks gedaan vandaag, AR?
Ik hoef Erik's roosje niet te zien hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Kon je niet in de roos schieten, Erik?
Ik heb geslapen en de buren hebben geboord en andere buren hebben met een hogedrukspuit dingen staan schoonmakenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
En jij Isa??
Beterschap.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Was/ben... ziek in ieder geval. Vandaag thuisgebleven van school.
'Weet je dat dan niet?'quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik heb zaterdag weer m'n eerste schooldag
Echt waar?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef Isabeau het volgende:
AR doet een studie die helemaal bij hem past: management & recht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |