Ja, je staat nu wel laatste.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:11 schreef broer het volgende:
En ik weet het antwoord niet. Kut.
Oeps, bustedquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik heb toevallig een vraag gesteld, maar het voldoet volgens mij niet aan de eisen van een trivia-vraag.
Ik weet het.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef wyccie het volgende:
Ja, je staat nu wel laatste.
Hoe is het ondertussen met de patiënten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik was met Stanley Brouwn bezig, broer
Ik heb hem inmiddels zelf gevonden!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ik heb maar één verzamelbundel van Belcampo en daar staat hij niet in. En op internet mag ik niet zoeken.
Mja, dan kom ik niet verder dan Edgar Allen Poe. En die is het vast niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:19 schreef wyccie het volgende:
Gokken staat vrij.
Die slapenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:19 schreef broer het volgende:
Hoe is het ondertussen met de patiënten?
ZomerDagDromer +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:19 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik heb hem inmiddels zelf gevonden!
Ik heb twee weken geleden mijn enkel verstuikt, en af en toe is het nog gevoelig als ik mijn voet draai. Wat raadt u me aan, zuster Isabeau?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:21 schreef Isabeau het volgende:
Die slapenEn geen mensen met gaten in het hoofd, verstuikte enkels, ademhalingsproblemen, pijn op de borst of gebroken neuzen.
Je enkelbanden versterkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:23 schreef broer het volgende:
Ik heb twee weken geleden mijn enkel verstuikt, en af en toe is het nog gevoelig als ik mijn voet draai. Wat raadt u me aan, zuster Isabeau?
Ik kan me van Poe nog een heel spannend verhaal herinneren over een man die zijn vrouw had vermoord. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ik geloof dat ik het morgen maar eens ga herlezen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:21 schreef wyccie het volgende:
Poe was de tweede die in mij opkwam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rue morgue ofzo.
Wat leuk dat ze daar een 'luchtalfabet' voor hebben bedacht. Dat klinkt veel leuker dan 'beweeg je voet regelmatig'.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:24 schreef Isabeau het volgende:
Je enkelbanden versterkenKan je oa doen door met de betreffende voet het luchtalfabet te schrijven
![]()
O, sorry. Ik denk gewoon: witte jas is witte jas. (Ik vrees dat wyccie het daar ook niet helemaal mee eens is.)quote:(en ik ben geen zuster, dat is een andere professie)
Ik denk dat de man die de koeien voor jou slacht in het abattoir ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:28 schreef broer het volgende:
O, sorry. Ik denk gewoon: witte jas is witte jas. (Ik vrees dat wyccie het daar ook niet helemaal mee eens is.)
Wat kan die er nou voor problemen mee hebben dat ik hem 'zuster Gerard' noem?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:29 schreef wyccie het volgende:
Ik denk de man die de koeien voor jou slacht in het abattoir ook niet.
Als hij er geen problemen mee heeft, dan laat ik jullie wel alleen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:32 schreef broer het volgende:
Wat kan die er nou voor problemen mee hebben dat ik hem 'zuster Gerard' noem?
Ik noemde jou zuster omdat je nachtdiensten draait. Doktoren werken in mijn beleving alleen overdag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:31 schreef Isabeau het volgende:
Het stomme is dat de schoonmaker (man in witte jas) wél altijd dokter wordt genoemd door patiënten, maar elke vrouw in een witte jas is een zuster![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:33 schreef wyccie het volgende:
Als hij er geen problemen mee heeft, dan laat ik jullie wel alleen.
Dan kan je het nog moeilijk krijgen als je 's nachts een ongeluk hebtquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:33 schreef broer het volgende:
Ik noemde jou zuster omdat je nachtdiensten draait. Doktoren werken in mijn beleving alleen overdag.
The Tell Tale Heart.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik kan me van Poe nog een heel spannend verhaal herinneren over een man die zijn vrouw had vermoord. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ik geloof dat ik het morgen maar eens ga herlezen.
Goh, zo'n semi-quiz is nog nuttig ook.
Ik zit 's nachts alleen maar op Fok! Wat kan mij nou gebeuren?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:36 schreef Isabeau het volgende:
Dan kan je het nog moeilijk krijgen als je 's nachts een ongeluk hebt![]()
Ja! Ik kan me inderdaad ook nog iets herinneren over een steeds luider wordende hartslag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:38 schreef corc het volgende:
The Tell Tale Heart.
Kortsluiting in je toetsenbord. Verbrande vingers.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:39 schreef broer het volgende:
Ik zit 's nachts alleen maar op Fok! Wat kan mij nou gebeuren?
Niet wat jij me toewenst... Wat er echt kan gebeuren!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:42 schreef wyccie het volgende:
Kortsluiting in je toetsenbord. Verbrande vingers.
Het kan toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:43 schreef broer het volgende:
Niet wat jij me toewenst... Wat er echt kan gebeuren!
Kan goed. Het is al lang, lang geleden dat ik het verhaal hoorde/las.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:43 schreef corc het volgende:
Volgens mij was het lijk een man, geen vrouw.
Ja. Wel met een nieuw topic, hè?quote:Mag ik nu de nieuwe vraag stellen?
Ja, maar wel het liefst in een nieuw topic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:43 schreef corc het volgende:
Mag ik nu de nieuwe vraag stellen?
Maar natuurlijk niet, waarom denk jij dat ik jou verbrande vingers toewens?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:46 schreef broer het volgende:
Maar toch heb ik hier een wens-vader-gedachte-gevoel bij.
Geen idee. Ik typ maar wat in afwachting van de vraag van corc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:47 schreef wyccie het volgende:
Maar natuurlijk niet, waarom denk jij dat ik jou verbrande vingers toewens?
Maar wel stiekemquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:45 schreef broer het volgende:
Breng de spelletjes terug naar de serieuze forums.
Dan zijn jullie een mod kwijtquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:50 schreef broer het volgende:
Als je het er niet mee eens bent, kun je altijd nog gaan staken. [afbeelding]
Nee, dat zouden we niet willen. Ik niet, in ieder geval.quote:
Ik las hoer!quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goede morgen Isa
Weltrusten wyccie en broer
Dat zou dan natuurlijk op mij moeten slaan. Jij kan toch geen hoer zijn, joh!quote:
ah mooi. Dan ken ik mezelf vast 5 punten toequote:Op maandag 28 augustus 2006 04:05 schreef Isabeau het volgende:
AR, we hebben een nieuw spelletje bedacht
Maar we kennen de regels nog niet.
Ja, nou sta ik één keer wel heel ver achter.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
ah mooi. Dan ken ik mezelf vast 5 punten toe
Automatic_rock +5
Jawel, modjes die voor 0:00 zijn gaan slapen, en voor 4:30 weer wakker worden krijgen sowieso 5 punten. Staat in de regelsquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:10 schreef Isabeau het volgende:
....ik denk dat dat niet mag.
Gewerkt sinds mijn laatste berichtje van vanochtend. En nu ben ik weer thuis. Dus als het goed is gaan de leuke dingen nu beginnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Nog iets leuks gedaan vandaag, AR?
Ik hoef Erik's roosje niet te zien hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Kon je niet in de roos schieten, Erik?
Ik heb geslapen en de buren hebben geboord en andere buren hebben met een hogedrukspuit dingen staan schoonmakenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
En jij Isa??
Beterschap.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Was/ben... ziek in ieder geval. Vandaag thuisgebleven van school.
'Weet je dat dan niet?'quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik heb zaterdag weer m'n eerste schooldag
Echt waar?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef Isabeau het volgende:
AR doet een studie die helemaal bij hem past: management & recht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |