abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41350486
Ik heb hier nog een aantal (goedkope) meubels die ik graag wil houden maar waarvan de kleur nou niet echt meer juf en het is. Nu vroeg ik mij of er een manier is (misschien met speciale grondverf) om deze meubels te schilderen? Of moet ik eraan geloven en ze gewoon weggooien?
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
pi_41350967
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 01:54 schreef Blackhouse het volgende:
Ik heb hier nog een aantal (goedkope) meubels die ik graag wil houden maar waarvan de kleur nou niet echt meer juf en het is. Nu vroeg ik mij of er een manier is (misschien met speciale grondverf) om deze meubels te schilderen? Of moet ik eraan geloven en ze gewoon weggooien?
lol: ... je van hét ... is

Sorry.
On topic: misschien is plakplastic een idee?
Ik kwam er van de week (pas) achter, dat mijn vader - een echte die hard klusser - de wengé bijzettafeltjes
met houtnerf plak had bewerkt. Vanwege de kringen op het hout
Gelukkig bleef hij af van het dressoir en de salontafel.

Verder had hij zich uitgeleefd op kozijnen en deuren met fineer; de vensterbanken met plak; de standaard keukenkastjes (wit) op de studeerkamer met grenen plakplastic.
EN keurig. Je moest er met je hand overheen om het voelen.
En de complete Pilastro wandrek: alle planken beplakt! . Dank je pap
.
pi_41351930
beetje kunststof primer eroverheen en dan aflakken, wel eerst licht opschuren natuurlijk
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_41352768
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 02:34 schreef AnneX het volgende:

[..]

lol: ... je van hét ... is
't was laat...

Ik ga dat met die kunstof primer eens proberen Thanks
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
pi_41353510
Inderdaad, ontvetten, licht opschuren. Afnemen en ontvetten, 1 laag kunstof-primer en aflakken met kleurlak naar wens.

Hier zijn verschillende kunstof vensterbanken zo geschilderd, en het ziet er goed uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')