Had ik ook wat moeite mee. Naja, als ze voortaan dan altijd om 19:00 beginnen vind ik het prima. En niet de ene week om 19:15 en een week later om 19:05.. Dat sucks.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutzooi!
Late en een korte reclameblok, nu moet ik voortaan voor het programma gaan koken![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:54 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder: die vrouw is helemaal niet zwanger.
Ja geweldigquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:54 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder: die vrouw is helemaal niet zwanger.
quote:
Viel mij ook al op ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:42 schreef Thieske het volgende:
Waarom speelde Feijenoord de 1e en de 2e helft "naar rechts".
Hebben ze de 2e helft de camera aan de andere kant neergezet ofzo?
ahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
talpa.tv staat er misschien wel 1.![]()
Ik zag net al die misser van Mackaay, wat een lul is het ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Straks dus Bundesliga, Eredivisie, Jupiler League, Schotse Premier League, Franse competitie, Portugese competitie en de Spaanse competitie.
Dat is nou net de enige die ze niet hebben Tongquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
Oh ik dacht dat het een herhalinfg was. Dus we mogen weer genieten van het debuut van Ooijer
Ze raffelen al die competities wel af zeg, nog meer dan bij Eurogoals... Jammer, gemiste kans (voor open doel net als Roy) wat mij betreft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Straks dus Bundesliga, Eredivisie, Jupiler League, Schotse Premier League, Franse competitie, Portugese competitie en de Spaanse competitie.
Jammer dat de wedstrijd zo kut in beeld was gister maar dat had niets met Talpa te makenquote:Op zondag 3 september 2006 19:23 schreef belanov het volgende:
Ik was altijd zeer sceptisch, maar eerlijk is eerlijk, ze brengen het degelijk in beeld tegenwoordig
Hij begon bijna te huilen volgens mij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:41 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij wilde Genee het liefste ook onder zijn deskje kruipen
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:42 schreef the_undertaker het volgende:
Ik zie Humberto al denken thuis: "Gelukkig was het vandaag niet mijn beurt"
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:40 schreef Greetings het volgende:
Noem het voortaan maar "De Wedstrijd"![]()
![]()
![]()
Jij grijpt ook elke gelegenheid aan om PSv te bashen hè, flauwerd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef twi het volgende:
Geloof me nou, deze uitzending was te beschamend om opnieuw te tonen. Wacht gewoon tot morgen.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt er vannacht of morgen nog een herhaling?
Ahh ik had best wel meelij met uhm,ik wilde PSV zien en ik heb het gezienquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:59 schreef PabloLopez het volgende:
Wilfred Genee: "Ja met het schaamrood op mijn kaken moet ik u zeggen dat dit de enige wedstrijd is die we laten zien. Want we kunnen niks, we weten niks en we zijn niks.''
Dat weten we al LULGENEE! Kneus, kuttalpa, stelletje amateurs daar.
00.15 volgens nos teletextquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat komt die?
Op de site is niks te vinden
Niemand weet het precies maar het was iets met een gloednieuwe computer die dienst weigerde. Ze hadden vergeten een eventuele fouit te compenseren door een back up te maken. Dus ze konden helemaal niks meer uitzenden.quote:Op zondag 10 september 2006 18:17 schreef Corksterr het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er nou preciés gebeurde gisteravond?
Ze nemen geen risico's meerquote:Op zondag 10 september 2006 19:13 schreef Corksterr het volgende:
2 wedstrijden achter elkaar vóór de reclame?
Nogal ja.quote:Op zondag 10 september 2006 20:07 schreef golfer het volgende:
Scheidsrechters weer eens negatief in de hoofdrol bij een aantal wedstrijden.
Inderdaad, Heitinga die iets goed doet lijkt me sterk.quote:Op zondag 10 september 2006 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heitinga ? Huntelaar bedoelt hij denk ik
Wil je ze voor het doelquote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die rolstoelen weer achter de goal
quote:Op zondag 10 september 2006 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Stond daar nou net 9-9 of ben ik blind
quote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef Beschouw het volgende:
Tan Talpa moeten ze verbannen van de tv
Jammer dat doodsverwensingen niet mogenquote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef Beschouw het volgende:
Tan moeten ze verbannen van de tv
Nee, dat kost ons een banquote:Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat doodsverwensingen niet mogen
Zoveel rechten hebben ze toch niet? Is dit niet gewoon een dealtje met sport 1, zoiets als de NOS ook had, maar dan met meer landen (en dus met minder minuten per competitie).quote:Op maandag 11 september 2006 03:29 schreef Greetings het volgende:
Ik vind dat late programma met de buitenlandse competities niet echt goed opgezet.
Teveel gelul en standen en uitslagen. Ik zou zeggen: weg met de studiogast, en laat gewoon van Duitsland, Italie, Frankrijk en Spanje ALLE goals zien (ze hebben de rechten toch neem ik aan): bij de topclubs inclusief herhalingen en de mindere clubs snel zonder herhalingen. Kan makkelijk in de tijd (eurogoals duurt ook een uur). Daarnaast nog ff snel Celtic, Rangers, Benfica, Porto, Sporting de goals. Heb je een veel leuker en completer programma. Die standen en uitslagen mogen er dan ook uit wat mij betreft.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef Noca het volgende:
Oe, handsballetje?
Den Joodsche Wedstrijden!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:45 schreef mcyodogg het volgende:
Zeiden ze nou in die promo "met natuurlijk Ajax en AZ, en ook PSV-Feyenoord" ?
ja dus?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:45 schreef mcyodogg het volgende:
Zeiden ze nou in die promo "met natuurlijk Ajax en AZ, en ook PSV-Feyenoord" ?
Dat is elke keer zo, dus zo;n nieuwswaarde heeft dat inmiddels niet meer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slecht zeg!
Leonardo reageerde superfel na z'n wissel volgens de radio. Dat had wel in de samenvatting gemogen.
Nou, meestal in de journalistiek noem je het belangrijkste het eerst en moffel je dat niet weg in een bijzin.quote:
misschien was het wel onder het motto: save the best for lastquote:Op zondag 17 september 2006 01:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou, meestal in de journalistiek noem je het belangrijkste het eerst en moffel je dat niet weg in een bijzin.
Nee, ik hoor niet bij die groep mensen die Ajax meer haat dan dat ze van hun eigen club houden. Het kwam bij mij over alsof PSV-Feyenoord een soort Twente-ADO is. Maar misschien dat ik het verkerd interpreteer en is het inderdaad zoiets als 'save the best for last'. Zou eens te meer aantonen dat journalistiek steeds meer wordt vervangen door entertainment.quote:Op zondag 17 september 2006 01:53 schreef BigFire het volgende:
[..]
misschien was het wel onder het motto: save the best for last![]()
maar de werkelijke reden dat je je er aan ergert is dat het om Ajax gaat.![]()
Uit welke wedstrijd komt die Ronaldinho in je avatar ?quote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef venomsnake het volgende:
wat een kansen voor Twente, bagger verdedigen van AZ.
eerst een reclame blokje tussendoor hé.quote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik vind het echt vaag dat ze niet beginnen bij PSV - Feyenoord...
Had jij dat verwachtquote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef appelsientje het volgende:
Nee, alleen bij 100% scoring kansen. Anders gewoon geel.quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef tong80 het volgende:
Opzettelijk hands zou toch rood moeten zijn
Zag er schlemielig uit zegquote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf deed Luirink daar :S
echt? Mij verbaast het nietsquote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef appelsientje het volgende:
Ja idd.. lijkt wel een reactie vermogen..quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, alleen bij 100% scoring kansen. Anders gewoon geel.
Wel een hele bizarre handsbal trouwens
Niet ??? dat is toch een topper daar begin je toch mee??quote:
Verrasend, hij antwoord weer nietquote:Op zondag 17 september 2006 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uit welke wedstrijd komt die Ronaldinho in je avatar ?
Jij kijkt nooit naar de wedstrijden op talpa ?quote:Op zondag 17 september 2006 19:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet ??? dat is toch een topper daar begin je toch mee??
Ik was vorig jaar niet in Nederland.. dus neequote:Op zondag 17 september 2006 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar de wedstrijden op talpa ?![]()
geen idee, heb die gif gewoon door de avatar gemixed, mooie actie maar ik heb die wedstrijd (of kan me het niet meer herinneren) niet gezien.quote:Op zondag 17 september 2006 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uit welke wedstrijd komt die Ronaldinho in je avatar ?
Je hebt niks gemist vorig jaar.quote:Op zondag 17 september 2006 19:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar niet in Nederland.. dus neevorig jaar niet gekeken..
Voor hoeveel is ie trouwens gekocht door H'veen?quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef venomsnake het volgende:
Zal ze zien dat die Alves in de winter voor een hoop poen naar Ajax gaat..![]()
ik merk hetquote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist vorig jaar.![]()
4 miljoen volgens mij..quote:Op zondag 17 september 2006 19:20 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Voor hoeveel is ie trouwens gekocht door H'veen?
Je hebt gelijk... ik hoorde ook zoiets op de radio namelijk..quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4 miljoen volgens mij..
kan het mis hebben
Valt mee, voor zo'n voetballer.quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4 miljoen volgens mij..
kan het mis hebben
Die sokken dan.quote:Op zondag 17 september 2006 19:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heeft iemand al eerder gezegd, dat die PSV shirts niet om aan te zien zijn dit seizoen?
PSV had na 10 minuten al op 2-0 moeten staan als Vink goed had gefloten...quote:Op zondag 17 september 2006 19:47 schreef Ludacriss het volgende:
Pfffff.... Feyenoord is wel hard benadeeld zeg door Vink.
Hij heeft tijdens de wedstrijd wel 30x het woord wonderlijk genoemtquote:Op zondag 17 september 2006 19:48 schreef Smeich het volgende:
ja.. wat een lul van een commentator zeg...
"op slag van rust is ook echt op slag van rust want het is nu rust"
"en Farfan denkt niet na en scoort"
"Alex schiet m erin zonder na te denken"
"De Guzman heeft geen tijd om na te denken maar schiet m er toch in"
of zoiets.. sloeg in ieder geval nergens op![]()
en even turven hoevaak hij het woord "aangeslagen" heeft genoemd
IIII
en dan is hij ook nog eens zo overdreven enthousiastquote:Op zondag 17 september 2006 19:48 schreef Smeich het volgende:
ja.. wat een lul van een commentator zeg...
"op slag van rust is ook echt op slag van rust want het is nu rust"
"en Farfan denkt niet na en scoort"
"Alex schiet m erin zonder na te denken"
"De Guzman heeft geen tijd om na te denken maar schiet m er toch in"
of zoiets.. sloeg in ieder geval nergens op![]()
en even turven hoevaak hij het woord "aangeslagen" heeft genoemd
IIII
En net hoor ik die Genee zeggen dat alles goed gaat met Farfan.quote:
802 Teletekst zo 17 sep
***OETBAL******************************
**De PSV'er Jefferson Farfán heeft aan
de wedstrijd tegen Feyenoord een zware
hersenschudding overgehouden.Hij liep
die op bij een ongelukkige botsing.
Hij zei toch dat het met Affelay goed ging?quote:Op zondag 17 september 2006 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En net hoor ik die Genee zeggen dat alles goed gaat met Farfan.
Ja? uuhhm dan heb ik het niet goed gehoord.quote:Op zondag 17 september 2006 19:58 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Hij zei toch dat het met Affelay goed ging?
Ik luisterde ook maar half, kan het mis hebben.quote:Op zondag 17 september 2006 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja? uuhhm dan heb ik het niet goed gehoord.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:51 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niks mis met die sokken![]()
TV staat te ver wegquote:Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijkt niemand nu?
Het is echt een goed programma nu; je mist geen goal, Mulder en Tan communiceren ook normaal en relaxed met elkaar. Veel competities, veel goals.
Dan duik ik de bank opquote:Op zondag 17 september 2006 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net hadden ze de Primera Division.
Duitsland, Frankrijk, Schotland, Italie enzo moeten nog allemaal komen volgens mij.
Dat bestaat niet meer.quote:Op zondag 17 september 2006 23:33 schreef renz0r het volgende:
Stomme vraag, maar kijk normaal nooit talpa:
Cafe de sport, komt dat vanavond nog?
....en Voetbal Insite.quote:Op zondag 17 september 2006 23:35 schreef renz0r het volgende:
Oke, dus enige napraatprogramma is nu studio sport voetbal?
Leuk, maar ik ben benieuwd hoe weinig mensen kijken....quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond dus vanaf 20.00 de beker live, vanaf 23.00 de samenvattingen. Net zoals morgen en donderdag het geval is.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond dus vanaf 20.00 de beker live, vanaf 23.00 de samenvattingen. Net zoals morgen en donderdag het geval is.
Is prima hoor, maar meer een beetje Eurosport-achtig en niet echt passend bij een zender die zo moest concurreren en zo groot ging worden en het nu van dit soort dingen moet hebben. SBS scoort echt een stuk beter dan Talpa dus die opmerking begrijp ik niet zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is toch niets mis mee? Ze laten echt alle goals zien.
Beter dan bij SBS6 met hun belspelletjes.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Al had je de troonrede bij Talpa gehad, dan had het nog kut gescoord.
SBS6 scoorde alleen omdat zij als enige de rechten hadden, nogal wiedes dat ze dan kijkers trekken. Zet nu NOS, Talpa, RTL7 en SBS6 naast elkaar, en dan zal het de NOS, Talpa, RTL7 en SBS6 in die volgorde zijn.
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, nu gooi je het over alles. Ik heb het over het voetbal.
De Mol is niet blij met de kijkcijfers van Talpa die dit nieuwe televisieseizoen echt heel slecht zijn. Alsof hij daar vrolijk van zou wordenquote:Alsof De Mol hier wakker van ligt. Die koopt binnen een jaar SBS op
Geef na deze week dan maar eens de kijkcijfers van de tweede ronde van de beker van SBS vorig seizoen en dit seizoen van Talpaquote:
Nee, maar hij ligt er ook echt niet wakker van.quote:De Mol is niet blij met de kijkcijfers van Talpa die dit nieuwe televisieseizoen echt heel slecht zijn. Alsof hij daar vrolijk van zou worden
SBS zond niet 3 avonden op prime time uit. Onvergelijkbaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geef na deze week dan maar eens de kijkcijfers van de tweede ronde van de beker van SBS vorig seizoen en dit seizoen van Talpa![]()
Is dat een graadmeter dan?quote:Nee, maar hij ligt er ook echt niet wakker van.
Dus waarom mag jij dan wel vergelijken en zeggen dat SBS6 het beter deed?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
SBS zond niet 3 avonden op prime time uit. Onvergelijkbaar.
Is er vrolijk van worden wel een graadmeter?quote:[..]
Is dat een graadmeter dan?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus waarom mag jij dan wel vergelijken en zeggen dat SBS6 het beter deed?![]()
Kijkcijfers en marktaandelen en programmering zijn graadmeters en die zeggen voldoende.quote:Is er vrolijk van worden wel een graadmeter?
Knap dat je dat al weet zonder de kijkcijfers van deze week te weten. Die zullen uiteraard wel kut zijn, maar waarschijnlijk doen ze er zo'n gemiddeld +- 250.000 kijkers wel een plezier mee? Prima toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]Je gaat raaskallen, dat zeg ik helemaal niet. SBS heeft een programmering waardoor ze niet 3 avonden lang prime time de 2e ronde amateurclubjes gaan laten zien. Het ging mij niet om vergelijkende kijkcijfers maar om het feit dat de rest van de programmering van Talpa zo slecht scoort dat ze die zomaar 3 avonden lang aan de kant zetten voor nou niet meteen enorme wedstrijden die meer geschikt zijn voor regio-tv.
Die zeggen dat ze kut zijn en dat ze slecht scoren. Niet of John de Mol daar wel of niet wakker van ligt. Net alsof de PO nu ineens met Netwerk gaan stoppen.quote:[..]
Kijkcijfers en marktaandelen en programmering zijn graadmeters en die zeggen voldoende.
Laat maar. Je maakt er weer zo'n raar verhaal van - die dwangmatige calvobbiaanse neiging om Talpa te verdedigen terwijl ik gewoon simpel stel dat het nooit de bedoeling van Talpa kan zijn geweest om in september 2006 drie avonden op het nivo Utrecht-AGOVV op prime time te gaan zitten. Als ze al 250.000 halen dan is dan is dat echt heel erg slecht voor zo'n commerciele zender, dat snap je toch ook wel. Talpa is niet opgericht voor liefdadigheid zoals jij suggereert.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Knap dat je dat al weet zonder de kijkcijfers van deze week te weten. Die zullen uiteraard wel kut zijn, maar waarschijnlijk doen ze er zo'n gemiddeld +- 250.000 kijkers wel een plezier mee? Prima toch?
En volgens mij, zond SBS ook gewoon 2 wedstrijden per bekerronde live uit, als ik me niet vergis.
[..]
Die zeggen dat ze kut zijn en dat ze slecht scoren. Niet of John de Mol daar wel of niet wakker van ligt. Net alsof de PO nu ineens met Netwerk gaan stoppen.
Inderdaad. Het is niet zo moeilijk te voorspellen hoe interessant AGOVV Utrecht of Flevo Boys Willem II zal worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Het niveau van een wedstrijd weet je meestal van te voren al ja.
Whehe.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijd gisteren 400.000 kijkers, de samenvattingen om 23.00 362.000. De kijkcijfers van De Slimste tussendoor zelfs 310.000!
De kijkcijfers van vorige week dinsdag 109.000, 227.000, 191.000 (De Slimste vorige week). Gewoon een goede zet van De Mol dus
Ja en? Het is toch triest dat je met AGOVV Utrecht beter scoort dan met welk eigen programma ook? Mijn punt van verbazing blijft hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijd gisteren 400.000 kijkers, de samenvattingen om 23.00 362.000. De kijkcijfers van De Slimste tussendoor zelfs 310.000!
De kijkcijfers van vorige week dinsdag 109.000, 227.000, 191.000 (De Slimste vorige week). Gewoon een goede zet van De Mol dus
Als 400.000 zo goed is, zoals jij beweert, dan doen ze echt iets verkeerd. Logisch dat het programma dat daar tussen in zit, nu beter scoort, maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is het toch lastig om iemand gelijk te geven he
Het darten bij SBS6 scoort toch ook beter dan bijna elk ander programma van SBS6. Champions League voetbal scoort toch ook beter dan elk willekeurig gemiddeld programma van de Publieke Omroepen? Voetbal scoort nou eenmaal, als je dat in je handen hebt, dan verzeker je in ieder geval van behoorlijk wat kijkers. Zet je er een andere programma tussendoor, dan stijgen de kijkcijfers van dat betreffende programma ook, dat zie je nu met de Slimste.
Maar goed, ga je maar lekker verbazen
Ik vind Linda de Mol gewoon een lekker wijf, sorry. Alleen vanavond niet zo, maar dan toch...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef twi het volgende:
Ik zit nu De Slimste te kijken, puur en alleen om SCH te narren
Ik moet kunnen fantaseren over strings, slikken en anale sex. Niks van dat alles bij Linda.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vind Linda de Mol gewoon een lekker wijf, sorry. Alleen vanavond niet zo, maar dan toch...
Geeft ook niks. Ieder zijn eigen smaak, toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet kunnen fantaseren over strings, slikken en anale sex. Niks van dat alles bij Linda.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef twi het volgende:
Ik zit nu De Slimste te kijken, puur en alleen om SCH te narren
Ik krijg een stijve van Frits Sissingquote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geeft ook niks. Ieder zijn eigen smaak, toch?
Nou ja, ik zou er wel willen neuken. Dat is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geeft ook niks. Ieder zijn eigen smaak, toch?
Er?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou er wel willen neuken. Dat is het nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |