quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Al had je de troonrede bij Talpa gehad, dan had het nog kut gescoord.
SBS6 scoorde alleen omdat zij als enige de rechten hadden, nogal wiedes dat ze dan kijkers trekken. Zet nu NOS, Talpa, RTL7 en SBS6 naast elkaar, en dan zal het de NOS, Talpa, RTL7 en SBS6 in die volgorde zijn.
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, nu gooi je het over alles. Ik heb het over het voetbal.
De Mol is niet blij met de kijkcijfers van Talpa die dit nieuwe televisieseizoen echt heel slecht zijn. Alsof hij daar vrolijk van zou wordenquote:Alsof De Mol hier wakker van ligt. Die koopt binnen een jaar SBS op
Geef na deze week dan maar eens de kijkcijfers van de tweede ronde van de beker van SBS vorig seizoen en dit seizoen van Talpaquote:
Nee, maar hij ligt er ook echt niet wakker van.quote:De Mol is niet blij met de kijkcijfers van Talpa die dit nieuwe televisieseizoen echt heel slecht zijn. Alsof hij daar vrolijk van zou worden
SBS zond niet 3 avonden op prime time uit. Onvergelijkbaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geef na deze week dan maar eens de kijkcijfers van de tweede ronde van de beker van SBS vorig seizoen en dit seizoen van Talpa![]()
Is dat een graadmeter dan?quote:Nee, maar hij ligt er ook echt niet wakker van.
Dus waarom mag jij dan wel vergelijken en zeggen dat SBS6 het beter deed?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
SBS zond niet 3 avonden op prime time uit. Onvergelijkbaar.
Is er vrolijk van worden wel een graadmeter?quote:[..]
Is dat een graadmeter dan?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus waarom mag jij dan wel vergelijken en zeggen dat SBS6 het beter deed?![]()
Kijkcijfers en marktaandelen en programmering zijn graadmeters en die zeggen voldoende.quote:Is er vrolijk van worden wel een graadmeter?
Knap dat je dat al weet zonder de kijkcijfers van deze week te weten. Die zullen uiteraard wel kut zijn, maar waarschijnlijk doen ze er zo'n gemiddeld +- 250.000 kijkers wel een plezier mee? Prima toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]Je gaat raaskallen, dat zeg ik helemaal niet. SBS heeft een programmering waardoor ze niet 3 avonden lang prime time de 2e ronde amateurclubjes gaan laten zien. Het ging mij niet om vergelijkende kijkcijfers maar om het feit dat de rest van de programmering van Talpa zo slecht scoort dat ze die zomaar 3 avonden lang aan de kant zetten voor nou niet meteen enorme wedstrijden die meer geschikt zijn voor regio-tv.
Die zeggen dat ze kut zijn en dat ze slecht scoren. Niet of John de Mol daar wel of niet wakker van ligt. Net alsof de PO nu ineens met Netwerk gaan stoppen.quote:[..]
Kijkcijfers en marktaandelen en programmering zijn graadmeters en die zeggen voldoende.
Laat maar. Je maakt er weer zo'n raar verhaal van - die dwangmatige calvobbiaanse neiging om Talpa te verdedigen terwijl ik gewoon simpel stel dat het nooit de bedoeling van Talpa kan zijn geweest om in september 2006 drie avonden op het nivo Utrecht-AGOVV op prime time te gaan zitten. Als ze al 250.000 halen dan is dan is dat echt heel erg slecht voor zo'n commerciele zender, dat snap je toch ook wel. Talpa is niet opgericht voor liefdadigheid zoals jij suggereert.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Knap dat je dat al weet zonder de kijkcijfers van deze week te weten. Die zullen uiteraard wel kut zijn, maar waarschijnlijk doen ze er zo'n gemiddeld +- 250.000 kijkers wel een plezier mee? Prima toch?
En volgens mij, zond SBS ook gewoon 2 wedstrijden per bekerronde live uit, als ik me niet vergis.
[..]
Die zeggen dat ze kut zijn en dat ze slecht scoren. Niet of John de Mol daar wel of niet wakker van ligt. Net alsof de PO nu ineens met Netwerk gaan stoppen.
Inderdaad. Het is niet zo moeilijk te voorspellen hoe interessant AGOVV Utrecht of Flevo Boys Willem II zal worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Het niveau van een wedstrijd weet je meestal van te voren al ja.
Whehe.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijd gisteren 400.000 kijkers, de samenvattingen om 23.00 362.000. De kijkcijfers van De Slimste tussendoor zelfs 310.000!
De kijkcijfers van vorige week dinsdag 109.000, 227.000, 191.000 (De Slimste vorige week). Gewoon een goede zet van De Mol dus
Ja en? Het is toch triest dat je met AGOVV Utrecht beter scoort dan met welk eigen programma ook? Mijn punt van verbazing blijft hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijd gisteren 400.000 kijkers, de samenvattingen om 23.00 362.000. De kijkcijfers van De Slimste tussendoor zelfs 310.000!
De kijkcijfers van vorige week dinsdag 109.000, 227.000, 191.000 (De Slimste vorige week). Gewoon een goede zet van De Mol dus
Als 400.000 zo goed is, zoals jij beweert, dan doen ze echt iets verkeerd. Logisch dat het programma dat daar tussen in zit, nu beter scoort, maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is het toch lastig om iemand gelijk te geven he
Het darten bij SBS6 scoort toch ook beter dan bijna elk ander programma van SBS6. Champions League voetbal scoort toch ook beter dan elk willekeurig gemiddeld programma van de Publieke Omroepen? Voetbal scoort nou eenmaal, als je dat in je handen hebt, dan verzeker je in ieder geval van behoorlijk wat kijkers. Zet je er een andere programma tussendoor, dan stijgen de kijkcijfers van dat betreffende programma ook, dat zie je nu met de Slimste.
Maar goed, ga je maar lekker verbazen
Ik vind Linda de Mol gewoon een lekker wijf, sorry. Alleen vanavond niet zo, maar dan toch...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef twi het volgende:
Ik zit nu De Slimste te kijken, puur en alleen om SCH te narren
Ik moet kunnen fantaseren over strings, slikken en anale sex. Niks van dat alles bij Linda.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vind Linda de Mol gewoon een lekker wijf, sorry. Alleen vanavond niet zo, maar dan toch...
Geeft ook niks. Ieder zijn eigen smaak, toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet kunnen fantaseren over strings, slikken en anale sex. Niks van dat alles bij Linda.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef twi het volgende:
Ik zit nu De Slimste te kijken, puur en alleen om SCH te narren
Ik krijg een stijve van Frits Sissingquote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geeft ook niks. Ieder zijn eigen smaak, toch?
Nou ja, ik zou er wel willen neuken. Dat is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geeft ook niks. Ieder zijn eigen smaak, toch?
Er?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou er wel willen neuken. Dat is het nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |