abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41968718
Nu dus!
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:16:05 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41968815
Waarom hebben Flevo Boys wel mooie kraagjes?
pi_41968837
Wat een vieze shirts van Flevo boys
Cohen
pi_41968932
Lekkere goal zeg
pi_41969409
NAC krijgt ze ook wel makkelijk tegen zeg...
pi_41969465
Lekkere goals bij Sparta Nijkerk - Haarlem zeg
pi_41969550
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond dus vanaf 20.00 de beker live, vanaf 23.00 de samenvattingen. Net zoals morgen en donderdag het geval is.
Talpa, drie avonden achter elkaar 2e ronde van de beker
pi_41969566
Het is Knijnenburg
pi_41969578
Is toch niets mis mee? Ze laten echt alle goals zien.

Beter dan bij SBS6 met hun belspelletjes.
pi_41969615
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is toch niets mis mee? Ze laten echt alle goals zien.

Beter dan bij SBS6 met hun belspelletjes.
Is prima hoor, maar meer een beetje Eurosport-achtig en niet echt passend bij een zender die zo moest concurreren en zo groot ging worden en het nu van dit soort dingen moet hebben. SBS scoort echt een stuk beter dan Talpa dus die opmerking begrijp ik niet zo.
pi_41969689
Al had je de troonrede bij Talpa gehad, dan had het nog kut gescoord.

SBS6 scoorde alleen omdat zij als enige de rechten hadden, nogal wiedes dat ze dan kijkers trekken. Zet nu NOS, Talpa, RTL7 en SBS6 naast elkaar, en dan zal het de NOS, Talpa, RTL7 en SBS6 in die volgorde zijn.
pi_41969796
Whehe, die voorzitter
pi_41969820
hehe, die voorzitter van Heracles
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41969831
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Al had je de troonrede bij Talpa gehad, dan had het nog kut gescoord.

SBS6 scoorde alleen omdat zij als enige de rechten hadden, nogal wiedes dat ze dan kijkers trekken. Zet nu NOS, Talpa, RTL7 en SBS6 naast elkaar, en dan zal het de NOS, Talpa, RTL7 en SBS6 in die volgorde zijn.
SBS scoort gemiddeld 3 x beter in kijkcijfers dan Talpa. Als je De Mol aan het begin van Talpa had gezegd dat hij september 2006 drie doordeweekse avonden op prime time zou offeren aan 2e ronde bekervoetbal Utrecht AGOVV enz. dan had hij je keihard uitgelachen. Het verbaast me dat Talpa hier zoveel prime time zendtijd voor inruimt.
pi_41969920
Ja, nu gooi je het over alles. Ik heb het over het voetbal.

Alsof De Mol hier wakker van ligt. Die koopt binnen een jaar SBS op
pi_41970037
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, nu gooi je het over alles. Ik heb het over het voetbal.
Ik ook.
quote:
Alsof De Mol hier wakker van ligt. Die koopt binnen een jaar SBS op
De Mol is niet blij met de kijkcijfers van Talpa die dit nieuwe televisieseizoen echt heel slecht zijn. Alsof hij daar vrolijk van zou worden
pi_41970098
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ook.
Geef na deze week dan maar eens de kijkcijfers van de tweede ronde van de beker van SBS vorig seizoen en dit seizoen van Talpa
[..]
quote:
De Mol is niet blij met de kijkcijfers van Talpa die dit nieuwe televisieseizoen echt heel slecht zijn. Alsof hij daar vrolijk van zou worden
Nee, maar hij ligt er ook echt niet wakker van.
pi_41970125
Please Jan Joost gooi er a.u.b nog een paar clichés tegenaan.
pi_41970168
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Geef na deze week dan maar eens de kijkcijfers van de tweede ronde van de beker van SBS vorig seizoen en dit seizoen van Talpa
SBS zond niet 3 avonden op prime time uit. Onvergelijkbaar.
quote:
Nee, maar hij ligt er ook echt niet wakker van.
Is dat een graadmeter dan?
pi_41970221
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef SCH het volgende:

[..]

SBS zond niet 3 avonden op prime time uit. Onvergelijkbaar.
Dus waarom mag jij dan wel vergelijken en zeggen dat SBS6 het beter deed?
quote:
[..]

Is dat een graadmeter dan?
Is er vrolijk van worden wel een graadmeter?
pi_41970230
RBC hatsekiedee
pi_41970317
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus waarom mag jij dan wel vergelijken en zeggen dat SBS6 het beter deed?
Je gaat raaskallen, dat zeg ik helemaal niet. SBS heeft een programmering waardoor ze niet 3 avonden lang prime time de 2e ronde amateurclubjes gaan laten zien. Het ging mij niet om vergelijkende kijkcijfers maar om het feit dat de rest van de programmering van Talpa zo slecht scoort dat ze die zomaar 3 avonden lang aan de kant zetten voor nou niet meteen enorme wedstrijden die meer geschikt zijn voor regio-tv.
quote:
Is er vrolijk van worden wel een graadmeter?
Kijkcijfers en marktaandelen en programmering zijn graadmeters en die zeggen voldoende.
pi_41970379
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Je gaat raaskallen, dat zeg ik helemaal niet. SBS heeft een programmering waardoor ze niet 3 avonden lang prime time de 2e ronde amateurclubjes gaan laten zien. Het ging mij niet om vergelijkende kijkcijfers maar om het feit dat de rest van de programmering van Talpa zo slecht scoort dat ze die zomaar 3 avonden lang aan de kant zetten voor nou niet meteen enorme wedstrijden die meer geschikt zijn voor regio-tv.
Knap dat je dat al weet zonder de kijkcijfers van deze week te weten. Die zullen uiteraard wel kut zijn, maar waarschijnlijk doen ze er zo'n gemiddeld +- 250.000 kijkers wel een plezier mee? Prima toch?

En volgens mij, zond SBS ook gewoon 2 wedstrijden per bekerronde live uit, als ik me niet vergis.
quote:
[..]

Kijkcijfers en marktaandelen en programmering zijn graadmeters en die zeggen voldoende.
Die zeggen dat ze kut zijn en dat ze slecht scoren. Niet of John de Mol daar wel of niet wakker van ligt. Net alsof de PO nu ineens met Netwerk gaan stoppen.
pi_41970492
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Knap dat je dat al weet zonder de kijkcijfers van deze week te weten. Die zullen uiteraard wel kut zijn, maar waarschijnlijk doen ze er zo'n gemiddeld +- 250.000 kijkers wel een plezier mee? Prima toch?

En volgens mij, zond SBS ook gewoon 2 wedstrijden per bekerronde live uit, als ik me niet vergis.
[..]

Die zeggen dat ze kut zijn en dat ze slecht scoren. Niet of John de Mol daar wel of niet wakker van ligt. Net alsof de PO nu ineens met Netwerk gaan stoppen.
Laat maar. Je maakt er weer zo'n raar verhaal van - die dwangmatige calvobbiaanse neiging om Talpa te verdedigen terwijl ik gewoon simpel stel dat het nooit de bedoeling van Talpa kan zijn geweest om in september 2006 drie avonden op het nivo Utrecht-AGOVV op prime time te gaan zitten. Als ze al 250.000 halen dan is dan is dat echt heel erg slecht voor zo'n commerciele zender, dat snap je toch ook wel. Talpa is niet opgericht voor liefdadigheid zoals jij suggereert.

Ik verbaas me er gewoon over. Krijg ik weer zo'n fanaticus over me heen
pi_41970812
Talpa promootte ooit met Talpa = voetbal
Tadaaaa
pi_41970815
Het niveau van een wedstrijd weet je meestal van te voren al ja.
pi_41973722
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Het niveau van een wedstrijd weet je meestal van te voren al ja.
Inderdaad. Het is niet zo moeilijk te voorspellen hoe interessant AGOVV Utrecht of Flevo Boys Willem II zal worden.
pi_41975495
De wedstrijd gisteren 400.000 kijkers, de samenvattingen om 23.00 362.000. De kijkcijfers van De Slimste tussendoor zelfs 310.000!

De kijkcijfers van vorige week dinsdag 109.000, 227.000, 191.000 (De Slimste vorige week). Gewoon een goede zet van De Mol dus
pi_41975851
Het ging wel ff mis gister

Bij Eindhoven waar 2 comentaren ff door elkaar liepen..
En JJvG die iets over de Helmond selectie vertelde terwijl RBC in beeld was.
"En dan kijken we nu naar RBC" en hop daar kwam de opstelling van Helmond in beeld
  woensdag 20 september 2006 @ 10:15:40 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41975916
En het bandje van Genemuiden werkte in eerste instantie niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')